голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я запаля

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот Bai Sando » Нед 19 май 2013 12:23


Комп марели и моно инжекция и 97 година?
Сигурен ли си?По-скоро си с 1.6 АЕЕ което не е моно.Но пак е 75 коня.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот Iezekil » Нед 19 май 2013 14:05


Студена спойка в компа е също вариант,ефекта е същия като от Хол.Най-доброто е да пробваш с друг комп,да кажем че ще ти струва колкото и майстора с презапояването.Или пък да менкаш с някой авер с такъв двигател.Така и на него ако почнат проблемите ще си сигурен напълно.


venci123456
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот venci123456 » Нед 19 май 2013 15:01


Драги колеги,
Искам да се извиня, първо защото, пътувам много и нямам време за отговор.
Да ви кажа честно от момента когато ми угасна в движение не ми е
правила същия номер.Придвижвам се с нея до работа около 5 км в посока ,сутрин много рано, вечер много късно.
Мерси за мненията,още нищо не съм сменил чакам ако направи този номер отново, ще започна да изследвам възможностите
писани от вас!
А и да попитам , може ли да се каже че и от катализатора може да даде този проблем, аз още съм си с него!
Мерси!

Bai Sando написа:Комп марели и моно инжекция и 97 година?
Сигурен ли си?По-скоро си с 1.6 АЕЕ което не е моно.Но пак е 75 коня.


Колега извинявай не е 97, а е 94 година.Абу, аз ви подведох с годината без да е нарочно! Искаше ми се да е малко по нова :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот Bai Sando » Нед 19 май 2013 21:33


:th_up


ira67
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 21:07
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот ira67 » Нед 19 май 2013 22:20


Мойто поло също имаше подобен проблем ,само че лампичка на масло светеше.Спираше в движение,но аз го усещах преди да направи това. Научихсе бързо да натискам аварийки ,да не ме залепи някой отзад.Кола променяше работа на двигателя.Трудно палеше.Идваше ми да я продам на части.Обаче всичко идваше от датчика на коляновият вал ,или ,как то го наричате- ХОЛ.След като го смениха , мина 3 или 4 месеца,нямам засега проблеми.
ПРеди това влачих я по сервизи и пари роздавах.На мен ми обясняваха че този датчик или работи или неработи.
Обаче това не вярно.А полото ми 2000 г. 1.4 16V незнам колко коня ,но знам че 75 киловата.
Дебнах я да светне масло да я хванем на компютъра,иначе като не светеше лампичка -не показваше нищо.
Но при мен и оборотомера спираше от време на време.Като светне масло ,залепва на 0.


venci123456
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот venci123456 » Пон 20 май 2013 19:15


Колеги пак се повтори този проблем!
Преди малко угасна и не искаше да запали.Изкарах кабела от бубината към делкото и като завъртя колегата на старт бобината не хвърляше ток. но не се чуваше и помпата в резервоара и след ръчкане ,без да имам възможност да премеря тока тя сама си запали, но в продължение на 30 минути си бяха мъки.
Най-вече да ви обясня че колата не беше топла.Бях на пазар и след около 40 минути ,запалих,тръгнах да излизам и след 100 метра угасна,че до момента правеше този проблем при топъл мотор.
И сега тотално съм объркан!
Дайте съвети!
После си запали и се прибрах без проблем.
И в момента колата си е същият самолет!
Благодаря ви предварително!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот Iezekil » Пон 20 май 2013 19:55


Iezekil написа:Само че това реле се захранва от друго реле и то само,ако компа е получил импулс от Хол датчика.Така,че ето ти теория,само дето не мога да ти кажа дали е проблема в релето или в самия Хол.Но щом стартера върти то бензин трябва да върви.
--

Но нали се сещаш-това е най-честата повреда и естествено се насочвам към нея.Но може да е всичко-реле,комп,помпа.

Датчик на Хол.


venci123456
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот venci123456 » Съб 25 май 2013 19:05


Но нали се сещаш-това е най-честата повреда и естествено се насочвам към нея.Но може да е всичко-реле,комп,помпа.
[/quote]
Датчик на Хол.[/quote]
Да датчика е!
Мерси много на всички


ira67
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 21:07
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот ira67 » Нед 26 май 2013 10:23


Радвамсе че реши проблем. :th_up


Потребителски аватар
robotpanic
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 21 фев 2012 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот robotpanic » Вто 28 май 2013 9:01


И при мен май ще се окаже Хол-датчик...
Утре ще закача друго делко за тест и ще пиша пак, след като знам резултата.


Мико
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 28 яну 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот Мико » Чет 30 май 2013 15:29


При мен този проблем беше от бобина-комутатора :banghead
Съшо така гаснеше в движение, не можеше да запали дълго и след известов време палеше...и наме н ми казаха датчик на Хол, но след смяна на бобина-комутатор нямам такива проблеми

и също така като загасне не дава искра на главния кабел... :biggrin


Потребителски аватар
PARAPONERA
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 02 ное 2010 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Шумен

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот PARAPONERA » Съб 01 юни 2013 14:23


Колегата от горният пост е абсолютно прав. БОБИНАТА!..........НОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО..... :love.vwclub


venci123456
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот venci123456 » Нед 09 юни 2013 10:18


PARAPONERA написа:Колегата от горният пост е абсолютно прав. БОБИНАТА!..........НОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО..... :love.vwclub

здрасти, колега абе да ти кажа честно може би е бубината, ама за моя модел 94,абу,бензин дали бубуната ми е с комутатор?
Мерси!


Потребителски аватар
aleniq
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 23:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот aleniq » Съб 15 юни 2013 0:40


Здравей колега,

Да - бобината е с комутатор.

Имам същият Голф3 1,6 ABU 94г. и съм сменял и датчика на Хол и бобината.
Като при смяната на датчика симптомите ми бяха - гасне по време на движение (и при топъл и при студен двигател) и известно време след това не иска да запали.
А при смяната на бобината - изгасна по време на движение и повече не запали докато не смених бобината. Беше се прецакал точно комутатора, а централният кабел на дистрибуторната капачка (който идва от бобината) даваше много слаба искра към корпус и то от много малко разстояние (1-2 мм.)

Надявам се, че съм бил полезен.


venci123456
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап

Мнениеот venci123456 » Сря 19 юни 2013 4:48


aleniq написа:Здравей колега,

Да - бобината е с комутатор.

Имам същият Голф3 1,6 ABU 94г. и съм сменял и датчика на Хол и бобината.
Като при смяната на датчика симптомите ми бяха - гасне по време на движение (и при топъл и при студен двигател) и известно време след това не иска да запали.
А при смяната на бобината - изгасна по време на движение и повече не запали докато не смених бобината. Беше се прецакал точно комутатора, а централният кабел на дистрибуторната капачка (който идва от бобината) даваше много слаба искра към корпус и то от много малко разстояние (1-2 мм.)

Надявам се, че съм бил полезен.

мерси колега! напълно си прав, смених първо бубината но се оказа,че е датчика на хол.мерси!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта