Историята на един обикновен Голф Тройка
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
STP е най-доброто. Не знам дали знаеш, но е разработван за руски подводници първоначално. И материала ми бяха казвали, че е руски. Това действително е като дунапрен и е за финиш на цялата работа. Проблема с уплътненията се решава с много пари. Вакуумни механизми и прочие, но е цифромания невероятна. Ще се радвам някой път да чуя звука на твоя голф и да чуеш този на моя и да си кажеш мнението. Не че е кой знае какво - оранжавата серия на Херц, някакъв си усилвател на Пайниър, но по принцип не съм склонен да наливам хиляди в озвучаване. Сега ще прибавим още две тонколони на задните врати и евентуално някакъв бас, но не много голям. Това, което слушам по принцип не иска бас, само чист звук. С 12 качествени тонколони в купето ще се случат нещата :)
- p.kolev
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 19 ное 2011 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
За STP-то знам много добре. Материала на Ground Zero е съшия като на STP, че даже с 0,1-2мм по-добрел. В това се уверих след като отворих кутията с листите и вътре имаше грешно поставена бележка от STP
На пипане,оглед и вс останало са еднакви, никаква разлика. В цената същп разликата е доста минимална,почти неосезаема. Просто листите на STP-то са по-големи като квадратура когато ги продават
Повече за аудиото можеш да видиш в темата за моята кола. Поздрави и успех с проекта :)


- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Виж сега кой се върза...
Твоят изказ не се възприема еднакво от всички, вЕрвай ми.
Имаше малко факти, които не отговаряха на действителността и ме човръкна да си кажа нещата както са. Всеки харесва различни неща, но начина по-който описа "моя" вкус не ми допадна, респективно аз описах "твоя"
, не е добре да четеш за колата си "иронични творения" и ако ти пука, едва ли ще останеш безразличен.
Иначе с каквото мога ще помагам, но най-добре да е само с акъл
Все пак съм ти обещал един водач, който ще си получиш.
Ще следя с интерес развитието на колата.

Твоят изказ не се възприема еднакво от всички, вЕрвай ми.
Имаше малко факти, които не отговаряха на действителността и ме човръкна да си кажа нещата както са. Всеки харесва различни неща, но начина по-който описа "моя" вкус не ми допадна, респективно аз описах "твоя"

Иначе с каквото мога ще помагам, но най-добре да е само с акъл

Все пак съм ти обещал един водач, който ще си получиш.

Ще следя с интерес развитието на колата.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Прав си. Без да искам си го потърсих и си го получих. Извинявай, ако съм те засегнал.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Пред голфа всички сме равни

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Привет, колеги,
от последния ми постинг по темата мина доста време, но работата по колата почти не е спирала. Забавянето идва от това, че моя приятел, с който работим по колата, до 17:30 е в сервиза си и работим след 18:30 до колкото изкараме и така работа, която би отнела около седмица, се проточи около месец.
Лошо няма, така изстрадвам всяка секунда до старта, защото новия Голф съм го карал точно ... 300 метра. Не знам с какво да сравня нетърпението си, но е нещо подобно на онзи, който до колене газил във вода и все жаден ходил, защото водата се отдръпвала, когато се опитвал да отпие. И при мен така - аха да стане за следващия ден и изкача нещо, което ни забавя.
До сега е направено следното:
1. Всички части от стария голф са прехвърлени на новия. Без салона, естествено той е за финал;
2. Подложихме возилото на МАСИВНО шумоизолиране. Според мен толкова детайлно шумоизолиране много рядко се прави и крайният ефект нямам търпение да го видя /чуя по-скоро/.
На темата с шумоизолирането ще има изключително детайлно превю със снимков материал от всяка една фаза от процеса /до сега съм изготвил, подредил по папки и сортирал по време около 100 снимки, предстои да ги обработя заради ограниченията на форума/.
Много ми е любопитно какво ще кажат колегите, които разбират от шумоизолиране на автомобили, защото ни е за първи път. Само ще загатна, че в шумоизолирането са вложени 5 различни видове материали и е трислойно. По груби сметки сме набили в купето около 35 килограма шумоизолиращ материал.
3. В момента окабеляваме озвучаването, подменяме осветлението и вкарваме някои интересни елементи, за които подробно ще пиша малко по-късно.
Междувременно /за огромно облекчение на продавача Freesoul и на моя джоб/ се отказах да сменям цвета на колата. Отказах се и да правя разни неща като запушване на капак на багажник и прочие/. За сега се придържам към стокова визия /доколкото е възможно с нестокови фарове, стопове, мигачи и прочие/. Всички, които са виждали колата смятат, че черно-сивото много красиво й стояло, но ще си кажете мнението, като пусна снимките на возилото в окончателния му вид.
Много е възможно да си прехвърля окачването от предишната кола, защото новата е ужасно ниска, въпреки, че стои много красиво. Надявам се като я вдигна на 16-ки с висок борд и с по-високо окачване да не се развали /много/ фасона, но ми е трудно да правя компромис с проходимостта.
Това е за сега.
Поздрави!
от последния ми постинг по темата мина доста време, но работата по колата почти не е спирала. Забавянето идва от това, че моя приятел, с който работим по колата, до 17:30 е в сервиза си и работим след 18:30 до колкото изкараме и така работа, която би отнела около седмица, се проточи около месец.
Лошо няма, така изстрадвам всяка секунда до старта, защото новия Голф съм го карал точно ... 300 метра. Не знам с какво да сравня нетърпението си, но е нещо подобно на онзи, който до колене газил във вода и все жаден ходил, защото водата се отдръпвала, когато се опитвал да отпие. И при мен така - аха да стане за следващия ден и изкача нещо, което ни забавя.
До сега е направено следното:
1. Всички части от стария голф са прехвърлени на новия. Без салона, естествено той е за финал;
2. Подложихме возилото на МАСИВНО шумоизолиране. Според мен толкова детайлно шумоизолиране много рядко се прави и крайният ефект нямам търпение да го видя /чуя по-скоро/.
На темата с шумоизолирането ще има изключително детайлно превю със снимков материал от всяка една фаза от процеса /до сега съм изготвил, подредил по папки и сортирал по време около 100 снимки, предстои да ги обработя заради ограниченията на форума/.
Много ми е любопитно какво ще кажат колегите, които разбират от шумоизолиране на автомобили, защото ни е за първи път. Само ще загатна, че в шумоизолирането са вложени 5 различни видове материали и е трислойно. По груби сметки сме набили в купето около 35 килограма шумоизолиращ материал.
3. В момента окабеляваме озвучаването, подменяме осветлението и вкарваме някои интересни елементи, за които подробно ще пиша малко по-късно.
Междувременно /за огромно облекчение на продавача Freesoul и на моя джоб/ се отказах да сменям цвета на колата. Отказах се и да правя разни неща като запушване на капак на багажник и прочие/. За сега се придържам към стокова визия /доколкото е възможно с нестокови фарове, стопове, мигачи и прочие/. Всички, които са виждали колата смятат, че черно-сивото много красиво й стояло, но ще си кажете мнението, като пусна снимките на возилото в окончателния му вид.
Много е възможно да си прехвърля окачването от предишната кола, защото новата е ужасно ниска, въпреки, че стои много красиво. Надявам се като я вдигна на 16-ки с висок борд и с по-високо окачване да не се развали /много/ фасона, но ми е трудно да правя компромис с проходимостта.
Това е за сега.
Поздрави!
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Привет, колеги, най-накрая намерих време да обработя снимките, да ги подредя по категории и да ги подготвя за темата. Следва снимковия материал с обяснения, а накрая ще дам обобщение на резултата от ... експеримента. Ето как започна трансплантирането на черния голф в сребърния голф:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
От снимките се вижда, че толкова прехвалената от мен шумоизолация по вратите, всъщност, не е сложена по правилния начин. При този тип материал трябва да се постигне поне 80 процента покритие на съответния елемент за постигане на истински резултат. В моя случай хората, които правиха шумоизолацията, бяха покрили около 65 процента от вратите.
Покритието на тавана беше 99 процента, но влагането на иначе висококачествения материал на STP /големите сребърни меки панели, които свалихме/, не върши работа сам по себе си. Той се полага върху друг вид материал, комбинация от битум и алуминий - като този от вратите.
В процеса на шумоизолиране на новия голф направихме точно така, както ще се види от снимките.
Като се има предвид, че Галин от Пайниъра в Стара Загора ми взе около 400 лева за материалите за шумоизолиране на вратите и тавана, бях меко казано амбициран да ги сваля от колата. Когато му казах какво мисля да правя последва луд, ама луд смях. Никой не вярваше, че някой може да смъкне шумоизолацията, ако веднъж е сложена както трябва.
Но както се оказа шумоизолацията дори не беше сложена правилно, без притискане с пластмасов валяк на всеки отделен панел и с доста зор успях да одера около 90 процента от всичко, каквото беше налепено по вратите. Дрането на материала по тавана беше детска игра. Дрането на вратите беше едно чудно мазохистично изживяване, което ми коства около 30 нарязвания по ръцете - от по-питки към по-дълбоки.
Покритието на тавана беше 99 процента, но влагането на иначе висококачествения материал на STP /големите сребърни меки панели, които свалихме/, не върши работа сам по себе си. Той се полага върху друг вид материал, комбинация от битум и алуминий - като този от вратите.
В процеса на шумоизолиране на новия голф направихме точно така, както ще се види от снимките.
Като се има предвид, че Галин от Пайниъра в Стара Загора ми взе около 400 лева за материалите за шумоизолиране на вратите и тавана, бях меко казано амбициран да ги сваля от колата. Когато му казах какво мисля да правя последва луд, ама луд смях. Никой не вярваше, че някой може да смъкне шумоизолацията, ако веднъж е сложена както трябва.
Но както се оказа шумоизолацията дори не беше сложена правилно, без притискане с пластмасов валяк на всеки отделен панел и с доста зор успях да одера около 90 процента от всичко, каквото беше налепено по вратите. Дрането на материала по тавана беше детска игра. Дрането на вратите беше едно чудно мазохистично изживяване, което ми коства около 30 нарязвания по ръцете - от по-питки към по-дълбоки.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ето снимки от системното обезкостяване на двете коли. Снимките от процеса на шумоизолиране, озвучаване и добавяне на разни допълнителни ... екстри са по-нататък:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Следва процеса на шумоизолиране на автомобила. Първо по ред е шумоизолиране на багажника. 100 процентово, смея да твърдя, трислойно, от два различни видове материали и полиаретанова пяна, която набихме в отстрани. Ефектът при чукане по ламарините след пяната е все едно почукваш отлята от бетон стена. Ефектът след полагане на битумно-алуминиево термо-шимоизолационно покритие е ... страховита работа :)
Последна промяна от Endios на Съб 01 юни 2013 18:55, променено общо 1 път.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Вижда се, че в самата врата на багажника, от вътрешната страна, е вложено количество от одраното от вратите от стария голф. Хронологично погледнато обезшумявахме този детайл най-накрая от остатъжи от драните "кожички", както ги нарича моя приятел, с който се забавлявахме с колата. Подът финално е завършен с антивибрационен материал, който е досущ като професионалния и се използва в строителството, като се полага зад гипсокартонени панели, под паркети и прочие, за да се ликвидират всякакви вибрации. Професионалният антивибрационен материал, който вложихме във вратите е на СТП, но е 40 лева на лист и покриването на пода с нещо подобно щеше да оскъпи неимоверно и ненужно проекта. Материала, който използвахме за пода на колата /в него слагам и пода на самия багажник/ се продава на шайби от по 30 метра за 20 лева шайбата и е уникално готин за полагане.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Следва шумоизолиране на пода. От снимките се вижда, че точно там сме вложили професионалния материал, който одрах от вратите на стария голф. Притеснявах се, че може да позагуби лепящите си свойства и за това го сложих на хоризонтални детайли, в които гравитацията няма да пречи, а ще ... помага. В крайна сметка стигна за пълно покриване на ламарините под задната седалка и пространството отзад за краката на задните пасажери и под предните седалки. Комбинирахме с антивибрационните ленти, които вложихме в багажника. Ефектът е повече от солиден. Набихме пяна и в конструктивните отвори в долната част на гредите - около бутилка и половина общо:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Видно е, че сме обърнали много сериозно внимание на елемента, който разделя предните две седалки - където е скоростната кутия. Като се има предвид, че точно там минава тръбата на генерацията, това е място, през което прониква много, много шум. Там съм наслоявал трислойно битумно-алуминиевия материал и е здраво опаковано с антивибрационните ленти, а върху тях сложихме оригиналната смешна шумоизолация - някакви ватирани измислици
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта