Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 14:04


STP е най-доброто. Не знам дали знаеш, но е разработван за руски подводници първоначално. И материала ми бяха казвали, че е руски. Това действително е като дунапрен и е за финиш на цялата работа. Проблема с уплътненията се решава с много пари. Вакуумни механизми и прочие, но е цифромания невероятна. Ще се радвам някой път да чуя звука на твоя голф и да чуеш този на моя и да си кажеш мнението. Не че е кой знае какво - оранжавата серия на Херц, някакъв си усилвател на Пайниър, но по принцип не съм склонен да наливам хиляди в озвучаване. Сега ще прибавим още две тонколони на задните врати и евентуално някакъв бас, но не много голям. Това, което слушам по принцип не иска бас, само чист звук. С 12 качествени тонколони в купето ще се случат нещата :)




Потребителски аватар
p.kolev
Мнения: 74
Регистриран на: Съб 19 ное 2011 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lovech

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот p.kolev » Сря 24 апр 2013 14:09


За STP-то знам много добре. Материала на Ground Zero е съшия като на STP, че даже с 0,1-2мм по-добрел. В това се уверих след като отворих кутията с листите и вътре имаше грешно поставена бележка от STP :mhihi На пипане,оглед и вс останало са еднакви, никаква разлика. В цената същп разликата е доста минимална,почти неосезаема. Просто листите на STP-то са по-големи като квадратура когато ги продават :smile Повече за аудиото можеш да видиш в темата за моята кола. Поздрави и успех с проекта :)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот FreeSoul » Сря 24 апр 2013 14:23


Виж сега кой се върза... :mhihi
Твоят изказ не се възприема еднакво от всички, вЕрвай ми.
Имаше малко факти, които не отговаряха на действителността и ме човръкна да си кажа нещата както са. Всеки харесва различни неща, но начина по-който описа "моя" вкус не ми допадна, респективно аз описах "твоя" :mhihi, не е добре да четеш за колата си "иронични творения" и ако ти пука, едва ли ще останеш безразличен.
Иначе с каквото мога ще помагам, но най-добре да е само с акъл :mhihi
Все пак съм ти обещал един водач, който ще си получиш. :mrgreen
Ще следя с интерес развитието на колата.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 14:40


Прав си. Без да искам си го потърсих и си го получих. Извинявай, ако съм те засегнал.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот FreeSoul » Сря 24 апр 2013 14:48


:beer
Пред голфа всички сме равни :love.vw


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 17 май 2013 16:30


Привет, колеги,

от последния ми постинг по темата мина доста време, но работата по колата почти не е спирала. Забавянето идва от това, че моя приятел, с който работим по колата, до 17:30 е в сервиза си и работим след 18:30 до колкото изкараме и така работа, която би отнела около седмица, се проточи около месец.

Лошо няма, така изстрадвам всяка секунда до старта, защото новия Голф съм го карал точно ... 300 метра. Не знам с какво да сравня нетърпението си, но е нещо подобно на онзи, който до колене газил във вода и все жаден ходил, защото водата се отдръпвала, когато се опитвал да отпие. И при мен така - аха да стане за следващия ден и изкача нещо, което ни забавя.

До сега е направено следното:

1. Всички части от стария голф са прехвърлени на новия. Без салона, естествено той е за финал;

2. Подложихме возилото на МАСИВНО шумоизолиране. Според мен толкова детайлно шумоизолиране много рядко се прави и крайният ефект нямам търпение да го видя /чуя по-скоро/.

На темата с шумоизолирането ще има изключително детайлно превю със снимков материал от всяка една фаза от процеса /до сега съм изготвил, подредил по папки и сортирал по време около 100 снимки, предстои да ги обработя заради ограниченията на форума/.

Много ми е любопитно какво ще кажат колегите, които разбират от шумоизолиране на автомобили, защото ни е за първи път. Само ще загатна, че в шумоизолирането са вложени 5 различни видове материали и е трислойно. По груби сметки сме набили в купето около 35 килограма шумоизолиращ материал.

3. В момента окабеляваме озвучаването, подменяме осветлението и вкарваме някои интересни елементи, за които подробно ще пиша малко по-късно.

Междувременно /за огромно облекчение на продавача Freesoul и на моя джоб/ се отказах да сменям цвета на колата. Отказах се и да правя разни неща като запушване на капак на багажник и прочие/. За сега се придържам към стокова визия /доколкото е възможно с нестокови фарове, стопове, мигачи и прочие/. Всички, които са виждали колата смятат, че черно-сивото много красиво й стояло, но ще си кажете мнението, като пусна снимките на возилото в окончателния му вид.

Много е възможно да си прехвърля окачването от предишната кола, защото новата е ужасно ниска, въпреки, че стои много красиво. Надявам се като я вдигна на 16-ки с висок борд и с по-високо окачване да не се развали /много/ фасона, но ми е трудно да правя компромис с проходимостта.

Това е за сега.

Поздрави!


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:31


Привет, колеги, най-накрая намерих време да обработя снимките, да ги подредя по категории и да ги подготвя за темата. Следва снимковия материал с обяснения, а накрая ще дам обобщение на резултата от ... експеримента. Ето как започна трансплантирането на черния голф в сребърния голф:
Прикачени файлове
01.JPG
02.JPG
03.JPG
04.JPG
05.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:39


От снимките се вижда, че толкова прехвалената от мен шумоизолация по вратите, всъщност, не е сложена по правилния начин. При този тип материал трябва да се постигне поне 80 процента покритие на съответния елемент за постигане на истински резултат. В моя случай хората, които правиха шумоизолацията, бяха покрили около 65 процента от вратите.

Покритието на тавана беше 99 процента, но влагането на иначе висококачествения материал на STP /големите сребърни меки панели, които свалихме/, не върши работа сам по себе си. Той се полага върху друг вид материал, комбинация от битум и алуминий - като този от вратите.

В процеса на шумоизолиране на новия голф направихме точно така, както ще се види от снимките.

Като се има предвид, че Галин от Пайниъра в Стара Загора ми взе около 400 лева за материалите за шумоизолиране на вратите и тавана, бях меко казано амбициран да ги сваля от колата. Когато му казах какво мисля да правя последва луд, ама луд смях. Никой не вярваше, че някой може да смъкне шумоизолацията, ако веднъж е сложена както трябва.

Но както се оказа шумоизолацията дори не беше сложена правилно, без притискане с пластмасов валяк на всеки отделен панел и с доста зор успях да одера около 90 процента от всичко, каквото беше налепено по вратите. Дрането на материала по тавана беше детска игра. Дрането на вратите беше едно чудно мазохистично изживяване, което ми коства около 30 нарязвания по ръцете - от по-питки към по-дълбоки.
Прикачени файлове
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:41


Ето снимки от системното обезкостяване на двете коли. Снимките от процеса на шумоизолиране, озвучаване и добавяне на разни допълнителни ... екстри са по-нататък:
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:43


Още.
Прикачени файлове
10.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:44


.
Прикачени файлове
15.JPG
14.JPG
13.JPG
12.JPG
11.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:49


Следва процеса на шумоизолиране на автомобила. Първо по ред е шумоизолиране на багажника. 100 процентово, смея да твърдя, трислойно, от два различни видове материали и полиаретанова пяна, която набихме в отстрани. Ефектът при чукане по ламарините след пяната е все едно почукваш отлята от бетон стена. Ефектът след полагане на битумно-алуминиево термо-шимоизолационно покритие е ... страховита работа :)
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG

Последна промяна от Endios на Съб 01 юни 2013 18:55, променено общо 1 път.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:54


Вижда се, че в самата врата на багажника, от вътрешната страна, е вложено количество от одраното от вратите от стария голф. Хронологично погледнато обезшумявахме този детайл най-накрая от остатъжи от драните "кожички", както ги нарича моя приятел, с който се забавлявахме с колата. Подът финално е завършен с антивибрационен материал, който е досущ като професионалния и се използва в строителството, като се полага зад гипсокартонени панели, под паркети и прочие, за да се ликвидират всякакви вибрации. Професионалният антивибрационен материал, който вложихме във вратите е на СТП, но е 40 лева на лист и покриването на пода с нещо подобно щеше да оскъпи неимоверно и ненужно проекта. Материала, който използвахме за пода на колата /в него слагам и пода на самия багажник/ се продава на шайби от по 30 метра за 20 лева шайбата и е уникално готин за полагане.
Прикачени файлове
10.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 18:59


Следва шумоизолиране на пода. От снимките се вижда, че точно там сме вложили професионалния материал, който одрах от вратите на стария голф. Притеснявах се, че може да позагуби лепящите си свойства и за това го сложих на хоризонтални детайли, в които гравитацията няма да пречи, а ще ... помага. В крайна сметка стигна за пълно покриване на ламарините под задната седалка и пространството отзад за краката на задните пасажери и под предните седалки. Комбинирахме с антивибрационните ленти, които вложихме в багажника. Ефектът е повече от солиден. Набихме пяна и в конструктивните отвори в долната част на гредите - около бутилка и половина общо:
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:02


Видно е, че сме обърнали много сериозно внимание на елемента, който разделя предните две седалки - където е скоростната кутия. Като се има предвид, че точно там минава тръбата на генерацията, това е място, през което прониква много, много шум. Там съм наслоявал трислойно битумно-алуминиевия материал и е здраво опаковано с антивибрационните ленти, а върху тях сложихме оригиналната смешна шумоизолация - някакви ватирани измислици
Прикачени файлове
10.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
06.JPG



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта