Историята на един обикновен Голф Тройка
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Особено много внимание отделихме на шумоизолирането на самата скоростна кутия. Там се наложи да се прояви ама много въображение. Миро изобрети нещо като презерватив от бутилка, облечен в алуминиево-битумния материал, допълнително опакован в парчета от оригиналната вата. Това беше нахлузено на скоростния лост и се получи нещо ... чудно:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Изобретеният презерватив по никакъв начин не затруднява движението на скоростния лост, между другото.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Един от най-важните моменти при шумоизолирането на автомобила са вратите. От там прониква огромно количество шум и ако не е правилно направено си е чист разход на време и материал. В този процес се постарахме да спазим всички възможни правила. Обезшумяването е трислойно, от два различни вида материали. Битумно-алуминиевия материал не е професионален и с малко под половин милиметър по-тънък от професионалните материали. Компенсирали сме със застъпване на материала при полагането му:
Последна промяна от Endios на Съб 01 юни 2013 20:06, променено общо 1 път.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Видно е, че в нанасянето на слоя от вътрешната страна на вратите сме целели 100 процента покритие със застъпване на листовете на битумно-алуминиевия материал за постигане на максимален ефект. Върху този материал сме нанесли професионален материал на СТП - антивибрационен, който запечатва вложените материали. Крайният ефект е превръщането на вратата в тонколона или бас-каса или каквото там сравнение намирате за удачно.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Преди много време бях видял един колега, който беше набил светодиоди във вратите, за да му осветяват земята - предпазва от стъпване в локви, препъване в прагове и прочие. Доразвихме идеята на колегата и така разположихме светодиодното осветление, че да осветява и вътрешността на колата при затворени врати. Много удобно и работи. Да не говорим колко красиво изглежда нощно време, а и обозначава отворена врата нощно време за разни минаващи автомобили:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Обезщумяването на гредите е важно по няколко причини. Първо - от там прониква външен шум и вибрации. Второ - интериорните пластмаси с времето започват да потракват и да скърцат. Ако е постигнато обезшумяване на всички детайли, но е пропуснат този важен момент потракването и поскърцването стават още по-натрапчиви, защото другите странични шумове са минимизирани. Това може да те докара до сълзи. За това отделих особено внимание на гредите. Имах късмет с трети вид материал, който се продава на ленти и е особено подходящ за дълги и тесни участъци, а освен това е два пъти по дебел от онова, което използвахме за вратите и за пода.
Обезщумяването на метала зад таблото също не бива да се пропуска, защото от двигателя към купето прониква доста шум.
Обезщумяването на метала зад таблото също не бива да се пропуска, защото от двигателя към купето прониква доста шум.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
И без друго отворихме дума за потракващите пласмаси. Където е възможно набихме много интересни тампони, които играят като амортесьорченца и редуцират съвсем контакта на интериорните пластмаси с шумоизолационния материал. Ефект - гарантиран.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Таванът е едно от най-чувствителните места при шумоизолирането. Първо от там прониква много шум. Освен това от там прониква и много студ или жега според сезона. Шумоузолационният материал има и термозиолационни свойства. И тук се презастраховахме - застъпващи се битумно-алуминиеви панели и онзи материал на СТП, който одрах от стария голф като финиш. Крайният ефект е ... един път, да речем.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Всичко досега беше посветено на една основна цел - шумоизолиране от външен шум и елиминиране на вибрациите от музиката вътре в купето. Термоизолацията е страничен положителен ефект. Преокабелихме голфа с висококачествен кабел - 4 квадрата. Рано или късно тонколоните ще започнат да ми идват слаби, а с 4 квадрата мога да включа ... меко казано мощни тонколони. От стария собственик наследих страхотен захранващ кабел към крайното стъпало в багажника, който тежи сигурно два килограма. Уникален. Следват снимки на окабеляването:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Това е. Следват снимките на новия голф в сглобено състояние с имплантирани от стария голф фарове, стопове, мигачи, салони и т.н. Наследих го с чуден кожен таван, който се върза с кожения ми салон на 100 процента и с много хубав ... спортен волан. Отказах се да боядисвам колата. Всички ми казват, че сиво-черното било много харно, но една част от мен още иска да го матира в черно. Най-вероятно никога няма да стане.
Наследените джанти Брок се оказа, че са в перфектно състояние без никакво закривяване, но имат нужда от сериозно освежаване, което предстои:
Наследените джанти Брок се оказа, че са в перфектно състояние без никакво закривяване, но имат нужда от сериозно освежаване, което предстои:
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колега, рядко пускаш снимки, но от тия които си пуснал, автомобилът е много красив и на високо ниво. Пожелавам ти успех.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта