Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:04


Особено много внимание отделихме на шумоизолирането на самата скоростна кутия. Там се наложи да се прояви ама много въображение. Миро изобрети нещо като презерватив от бутилка, облечен в алуминиево-битумния материал, допълнително опакован в парчета от оригиналната вата. Това беше нахлузено на скоростния лост и се получи нещо ... чудно:
Прикачени файлове
15.JPG
14.JPG
13.JPG
12.JPG
11.JPG




Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:05


Изобретеният презерватив по никакъв начин не затруднява движението на скоростния лост, между другото.
Прикачени файлове
18.JPG
17.JPG
16.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:08


Един от най-важните моменти при шумоизолирането на автомобила са вратите. От там прониква огромно количество шум и ако не е правилно направено си е чист разход на време и материал. В този процес се постарахме да спазим всички възможни правила. Обезшумяването е трислойно, от два различни вида материали. Битумно-алуминиевия материал не е професионален и с малко под половин милиметър по-тънък от професионалните материали. Компенсирали сме със застъпване на материала при полагането му:
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG

Последна промяна от Endios на Съб 01 юни 2013 20:06, променено общо 1 път.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:10


Видно е, че в нанасянето на слоя от вътрешната страна на вратите сме целели 100 процента покритие със застъпване на листовете на битумно-алуминиевия материал за постигане на максимален ефект. Върху този материал сме нанесли професионален материал на СТП - антивибрационен, който запечатва вложените материали. Крайният ефект е превръщането на вратата в тонколона или бас-каса или каквото там сравнение намирате за удачно.
Прикачени файлове
10.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:19


Преди много време бях видял един колега, който беше набил светодиоди във вратите, за да му осветяват земята - предпазва от стъпване в локви, препъване в прагове и прочие. Доразвихме идеята на колегата и така разположихме светодиодното осветление, че да осветява и вътрешността на колата при затворени врати. Много удобно и работи. Да не говорим колко красиво изглежда нощно време, а и обозначава отворена врата нощно време за разни минаващи автомобили:
Прикачени файлове
12.JPG
11.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:24


Обезщумяването на гредите е важно по няколко причини. Първо - от там прониква външен шум и вибрации. Второ - интериорните пластмаси с времето започват да потракват и да скърцат. Ако е постигнато обезшумяване на всички детайли, но е пропуснат този важен момент потракването и поскърцването стават още по-натрапчиви, защото другите странични шумове са минимизирани. Това може да те докара до сълзи. За това отделих особено внимание на гредите. Имах късмет с трети вид материал, който се продава на ленти и е особено подходящ за дълги и тесни участъци, а освен това е два пъти по дебел от онова, което използвахме за вратите и за пода.

Обезщумяването на метала зад таблото също не бива да се пропуска, защото от двигателя към купето прониква доста шум.
Прикачени файлове
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:26


И без друго отворихме дума за потракващите пласмаси. Където е възможно набихме много интересни тампони, които играят като амортесьорченца и редуцират съвсем контакта на интериорните пластмаси с шумоизолационния материал. Ефект - гарантиран.
Прикачени файлове
2.JPG
1.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:29


Таванът е едно от най-чувствителните места при шумоизолирането. Първо от там прониква много шум. Освен това от там прониква и много студ или жега според сезона. Шумоузолационният материал има и термозиолационни свойства. И тук се презастраховахме - застъпващи се битумно-алуминиеви панели и онзи материал на СТП, който одрах от стария голф като финиш. Крайният ефект е ... един път, да речем.
Прикачени файлове
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:32


Всичко досега беше посветено на една основна цел - шумоизолиране от външен шум и елиминиране на вибрациите от музиката вътре в купето. Термоизолацията е страничен положителен ефект. Преокабелихме голфа с висококачествен кабел - 4 квадрата. Рано или късно тонколоните ще започнат да ми идват слаби, а с 4 квадрата мога да включа ... меко казано мощни тонколони. От стария собственик наследих страхотен захранващ кабел към крайното стъпало в багажника, който тежи сигурно два килограма. Уникален. Следват снимки на окабеляването:
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:34


.
Прикачени файлове
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:38


Това е. Следват снимките на новия голф в сглобено състояние с имплантирани от стария голф фарове, стопове, мигачи, салони и т.н. Наследих го с чуден кожен таван, който се върза с кожения ми салон на 100 процента и с много хубав ... спортен волан. Отказах се да боядисвам колата. Всички ми казват, че сиво-черното било много харно, но една част от мен още иска да го матира в черно. Най-вероятно никога няма да стане.

Наследените джанти Брок се оказа, че са в перфектно състояние без никакво закривяване, но имат нужда от сериозно освежаване, което предстои:
Прикачени файлове
05.JPG
04.JPG
03.JPG
02.JPG
01.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:40


.
Прикачени файлове
10.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
06.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:41


.
Прикачени файлове
15.JPG
14.JPG
13.JPG
12.JPG
11.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:42


.
Прикачени файлове
18.JPG
17.JPG
16.JPG


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 01 юни 2013 19:53


Колега, рядко пускаш снимки, но от тия които си пуснал, автомобилът е много красив и на високо ниво. Пожелавам ти успех. :th_up :flag_bulgaria



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: guniusov и 20 госта