Това е. След няколко дни интензивно каране изводите са следните:
1. Шумозиолирането е на висота въпреки, че не е изпълнено на 100 процента с професионални материали. Много бих искал колата да бъде прослушана от колега, който наистина разбира от шумоизолиране. Изпълнихме го като по учебник, но ни беше за първи път;
2. Единственият по-отличим шум в купето е от двигателя, но част от него се дължи на това, че вкарах старата генерация на стария голф. Гърнето, което замества катализатора със сигурност не е 100 процента подходящо за този двигател. Крайното гърне също е от стария голф и няма как да е като оригиналната двуцевка, която предстои да сложа. Други шумове на практика липсват. Все едно се возя в горкото ми пежо 605, ако се абстрахирам от звука на двигателя.
Между другото предстои едно финално влагане на пари в шумоизолация - в капака на самия двигател, но там щетата е минимум 200 лева и ще е до около месец. Там не може да се мине метър с нещо различно от професионален материал;
3. Потракване на пластмаси - нула;
3. Досадни вибрации при пускане на музика дори на много висока степен - нула;
4. Качествените мощни кабели си казаха думата - изкривяването на звука е много, много по-малко от преди. Доколкото го има се дължи на базовото CD и средния клас тонколони - 10 броя, ако броим пищялките на задните врати. От продавача наследих едни нелоши двулентови, които сложихме на задните врати, но те се хранят от стъпалото на самото CD, което е меко казано базово. От там се храни и предната линия на таблото. Смяната на CD-то с нещо много по-сериозно ще подобри значително звука;
5. С влагането на материалите, които вложихме, спестихме най-малко 1200 лева и смея да твърдя, че резултатът е като при професионални материали. Всъщност разликата между едните и другите е само в дебелината на битума - около половин милиметър по-дебел при професионалния материал, но сме компенсирали с наслагване. Имахме опасението, че непрофесионалният материал няма да се държи добре при нагряване и изстиване на метала на купето. Няма такъв проблем. Колата беше в един двор, който до обяд се напича зверски, а след това пада дърта сянка. Материалът така яко е залепнал, че просто няма отделяне от метала. Наложи се на едно място да го сваляме, за да коригираме едни неща по кабелите. Голям зор, докат свалим ивица от около 10 сантиметра видяхме.
6. Този проект тотално ме изтощи и никога повече няма да започна нещо подобно. Един месец висях без кола, да не говорим, че хвърлихме огромни усилия да "тунинговаме" нещо, което бях карал точно 300 метра - от гаража на продавача до гаража, който се превърна в лобно място на стария голф.
7. Колата върви ама много. Средният разход, който ми дава при средна скорост на извънградско около 150 е около 9.6. Комбинираният разход е около 9.9 с градското. Горе долу - прилично.
Толкова, колеги. Очаквам коментарите ви.
Историята на един обикновен Голф Тройка
- YordanGergov
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEE
- Местоположение: Sofia
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Страшна работа, колега. Според мен да се отделят снимките и коментарите и да ходи в някой раздел като важна тема за шумоизолация. Доста е подробно и полезно.
От началото следя темата и мислих, че ще приключи като стана цялата боза с бившата. Ама то отиде към по-добре
Това си е лукс кола вече. Диодите във вратите не ми се връзват, но на снимка не се вижда как светят точно.
В кръга на шегата- не и ли падна с много проценти вътрешния обем на тая кола, колега
От началото следя темата и мислих, че ще приключи като стана цялата боза с бившата. Ама то отиде към по-добре

В кръга на шегата- не и ли падна с много проценти вътрешния обем на тая кола, колега

- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Следя темата от начало.Ти си маняк (в добрия смисъл).Колата е страхотна само тези свето диоди нещо ми се струват много кич.
- Fearless
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Според мене тая кола е станала 1,5т.
Браво,ефекта сигурно е поразяващ 


Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тц. Светодиодите по вратите са много приятни и не стоят кичозно. Не мога да направя добра снимка с телефона и не се вижда добре. Наистина са много практични както осветяват и в краката на пасажерите, а тези нощ както заплющя дъжд дори за първи път свършиха работа. Оттърваха ме от една локва.
Сметнах, че сме вкарали около 35 килограма шумоизолация общо, така, че сме далеч от тон и половина хе хе.
Сметнах, че сме вкарали около 35 килограма шумоизолация общо, така, че сме далеч от тон и половина хе хе.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Само при отворена врата светят предполагам.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Я кажи реакцията на бившата ти като взе разкостения голф? :D
- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Хареса ми шумоизолацията, особено на вратите.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Много ми харесва Голфчето-особенно фаровете. Някой може ли да ми каже как се водят тези фарове,къде се продават и колко струват? Поздрави
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 19 мар 2011 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chirpan
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Нещо ново около голфчето
Супер развитие имаше при черния голф, а сега при сивия нещата се получават още повече.

Супер развитие имаше при черния голф, а сега при сивия нещата се получават още повече.

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
За сега проектът е замразен, но има какво да се прави по него.
В момента просто се кефя на колата и въртя много километри. Много съм доволен от нивото на шумоизолация и комфорт, а звукът на аудиото определено е на много високо ниво според мен.
По принцип има много работа по купето. Аз си го взех със забележки, а едно кретенско БМВ петица в Златоград ме надъни в задната броня. Нищо фатално, само малка забележка, но тъпото копеле си отвори щета за поне 1000 лева.
Най-вероятно цветът ще се сменя с нещо графитено сиво евентуално, матово, джантите ще се освежат, ще му се слага плазмен къстъм километраж със светещи стрелки, карбонизиране на пластмасовите елементи /има един пич дето наистина полага карбонови или карбоноподобни нишки и си става направо карбоново покритие/.
Възможно е преправяне на арматурното табло, за да поеме аудиосистема с голям дисплей /видях един колега с червена тройка в Стара Загора с подобен мод, много добре му се е получило/. Но това са все неща, които предстоят.
Двигателят радва много, колата върви много, абе супер е просто.
В момента просто се кефя на колата и въртя много километри. Много съм доволен от нивото на шумоизолация и комфорт, а звукът на аудиото определено е на много високо ниво според мен.
По принцип има много работа по купето. Аз си го взех със забележки, а едно кретенско БМВ петица в Златоград ме надъни в задната броня. Нищо фатално, само малка забележка, но тъпото копеле си отвори щета за поне 1000 лева.
Най-вероятно цветът ще се сменя с нещо графитено сиво евентуално, матово, джантите ще се освежат, ще му се слага плазмен къстъм километраж със светещи стрелки, карбонизиране на пластмасовите елементи /има един пич дето наистина полага карбонови или карбоноподобни нишки и си става направо карбоново покритие/.
Възможно е преправяне на арматурното табло, за да поеме аудиосистема с голям дисплей /видях един колега с червена тройка в Стара Загора с подобен мод, много добре му се е получило/. Но това са все неща, които предстоят.
Двигателят радва много, колата върви много, абе супер е просто.
- miroslav tsvqtkov
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 29 мар 2013 16:37
- Автомобил: Goif III 1.8 mi
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Дряново
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Евала Колега голфа е станал супер.Радва окото.Следя темата с интерес. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта