Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 01 юни 2013 19:56


Това е. След няколко дни интензивно каране изводите са следните:

1. Шумозиолирането е на висота въпреки, че не е изпълнено на 100 процента с професионални материали. Много бих искал колата да бъде прослушана от колега, който наистина разбира от шумоизолиране. Изпълнихме го като по учебник, но ни беше за първи път;

2. Единственият по-отличим шум в купето е от двигателя, но част от него се дължи на това, че вкарах старата генерация на стария голф. Гърнето, което замества катализатора със сигурност не е 100 процента подходящо за този двигател. Крайното гърне също е от стария голф и няма как да е като оригиналната двуцевка, която предстои да сложа. Други шумове на практика липсват. Все едно се возя в горкото ми пежо 605, ако се абстрахирам от звука на двигателя.

Между другото предстои едно финално влагане на пари в шумоизолация - в капака на самия двигател, но там щетата е минимум 200 лева и ще е до около месец. Там не може да се мине метър с нещо различно от професионален материал;

3. Потракване на пластмаси - нула;

3. Досадни вибрации при пускане на музика дори на много висока степен - нула;

4. Качествените мощни кабели си казаха думата - изкривяването на звука е много, много по-малко от преди. Доколкото го има се дължи на базовото CD и средния клас тонколони - 10 броя, ако броим пищялките на задните врати. От продавача наследих едни нелоши двулентови, които сложихме на задните врати, но те се хранят от стъпалото на самото CD, което е меко казано базово. От там се храни и предната линия на таблото. Смяната на CD-то с нещо много по-сериозно ще подобри значително звука;

5. С влагането на материалите, които вложихме, спестихме най-малко 1200 лева и смея да твърдя, че резултатът е като при професионални материали. Всъщност разликата между едните и другите е само в дебелината на битума - около половин милиметър по-дебел при професионалния материал, но сме компенсирали с наслагване. Имахме опасението, че непрофесионалният материал няма да се държи добре при нагряване и изстиване на метала на купето. Няма такъв проблем. Колата беше в един двор, който до обяд се напича зверски, а след това пада дърта сянка. Материалът така яко е залепнал, че просто няма отделяне от метала. Наложи се на едно място да го сваляме, за да коригираме едни неща по кабелите. Голям зор, докат свалим ивица от около 10 сантиметра видяхме.

6. Този проект тотално ме изтощи и никога повече няма да започна нещо подобно. Един месец висях без кола, да не говорим, че хвърлихме огромни усилия да "тунинговаме" нещо, което бях карал точно 300 метра - от гаража на продавача до гаража, който се превърна в лобно място на стария голф.

7. Колата върви ама много. Средният разход, който ми дава при средна скорост на извънградско около 150 е около 9.6. Комбинираният разход е около 9.9 с градското. Горе долу - прилично.

Толкова, колеги. Очаквам коментарите ви.




Потребителски аватар
YordanGergov
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
Автомобил: Golf III
Двигател: AEE
Местоположение: Sofia

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот YordanGergov » Съб 01 юни 2013 22:17


Страшна работа, колега. Според мен да се отделят снимките и коментарите и да ходи в някой раздел като важна тема за шумоизолация. Доста е подробно и полезно.

От началото следя темата и мислих, че ще приключи като стана цялата боза с бившата. Ама то отиде към по-добре :th_up Това си е лукс кола вече. Диодите във вратите не ми се връзват, но на снимка не се вижда как светят точно.

В кръга на шегата- не и ли падна с много проценти вътрешния обем на тая кола, колега :mhihi


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот hristodj » Съб 01 юни 2013 22:38


Следя темата от начало.Ти си маняк (в добрия смисъл).Колата е страхотна само тези свето диоди нещо ми се струват много кич.


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Fearless » Съб 01 юни 2013 22:43


Според мене тая кола е станала 1,5т. :mhihi Браво,ефекта сигурно е поразяващ :th_up


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 02 юни 2013 0:55


Тц. Светодиодите по вратите са много приятни и не стоят кичозно. Не мога да направя добра снимка с телефона и не се вижда добре. Наистина са много практични както осветяват и в краката на пасажерите, а тези нощ както заплющя дъжд дори за първи път свършиха работа. Оттърваха ме от една локва.

Сметнах, че сме вкарали около 35 килограма шумоизолация общо, така, че сме далеч от тон и половина хе хе.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот golfmk1 » Нед 02 юни 2013 9:32


Само при отворена врата светят предполагам.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 02 юни 2013 10:47


Да, само при отворена врата. Вързани са към плафона.


sando99
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 13 фев 2013 13:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот sando99 » Нед 02 юни 2013 11:28


Я кажи реакцията на бившата ти като взе разкостения голф? :D


Потребителски аватар
zzzzzzz
Мнения: 1031
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
Автомобил: Golf Mk3
Двигател: ADD
Местоположение: Димитровград

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот zzzzzzz » Пон 03 юни 2013 16:36


Хареса ми шумоизолацията, особено на вратите.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 05 юни 2013 8:37


Благодаря. И на мен ми харесва ;)


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот tubleron » Пон 12 авг 2013 21:43


Много ми харесва Голфчето-особенно фаровете. Някой може ли да ми каже как се водят тези фарове,къде се продават и колко струват? Поздрави


NoFeArr
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 19 мар 2011 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chirpan

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот NoFeArr » Съб 17 авг 2013 12:00


Нещо ново около голфчето :icon_lol


Супер развитие имаше при черния голф, а сега при сивия нещата се получават още повече. :bowdown


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Чет 22 авг 2013 11:48


За сега проектът е замразен, но има какво да се прави по него.

В момента просто се кефя на колата и въртя много километри. Много съм доволен от нивото на шумоизолация и комфорт, а звукът на аудиото определено е на много високо ниво според мен.

По принцип има много работа по купето. Аз си го взех със забележки, а едно кретенско БМВ петица в Златоград ме надъни в задната броня. Нищо фатално, само малка забележка, но тъпото копеле си отвори щета за поне 1000 лева.

Най-вероятно цветът ще се сменя с нещо графитено сиво евентуално, матово, джантите ще се освежат, ще му се слага плазмен къстъм километраж със светещи стрелки, карбонизиране на пластмасовите елементи /има един пич дето наистина полага карбонови или карбоноподобни нишки и си става направо карбоново покритие/.

Възможно е преправяне на арматурното табло, за да поеме аудиосистема с голям дисплей /видях един колега с червена тройка в Стара Загора с подобен мод, много добре му се е получило/. Но това са все неща, които предстоят.

Двигателят радва много, колата върви много, абе супер е просто.


Потребителски аватар
miroslav tsvqtkov
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 29 мар 2013 16:37
Автомобил: Goif III 1.8 mi
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Дряново

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот miroslav tsvqtkov » Пон 26 авг 2013 21:30


Евала Колега голфа е станал супер.Радва окото.Следя темата с интерес. :th_up


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Вто 27 авг 2013 16:44


Благодаря, колега!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта