Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
- VWmAniaC
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
- Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София
Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
Работеше добре, и както си работеше прекъсна няколко пъти и до там спря да пуска ток от бобината сменихме бобината пак няма ток сменихме комутатора и пак няма ток кабелите и тях сменихме и пак резултата е нулев моля за съвет от какво може да е също така откачихме акомулатора да няма грешки и пак няма искра :( Остана само компютъра като вариант, но нямам друг да пробвам...
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
Не пуска ток, тоест не върти стартера или просто не пали? Клеморед?
- VWmAniaC
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
- Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
След бубината няма искра
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
zfa159 написа:Клеморед не може да е,той няма отношение с нещата,които нямат връзка с контактния ключ - авариини светлини и габарити на автомобила,също и стоповете не са през него.
Акумулатор също не може да е,защото веднъж възбуден и започнал да зарежда,алтернатора си храни инсталацията и колата няма да остане без никакъв ток,докато сам не я изгасиш (пробвано е да се извади акумулатор на работеща кола и тя продължава да си работи докато не изгасне поради друга причина,не е хубаво да се прави,защото акумулатора служи за товар и за капацитет във веригата и така филтрира пулсациите на напрежението от алтернатора,които са вредни за електрониката).
Диагностиката се прави така :
-мериш първо дали имаш напрежение на акумулатора,ако имаш,значи нямаш проблем с него,поне някакъв ток ще има.
-проверяваш кабелите - централните маси към двигателя и към купето,проверяваш и плюсовете.
-ако и там всичко е ок - бушониера - може да имаш проблем с централния + на бушонното табло,случва се да нагори кабелната обувка до толкова,че да не дава връзка и да няма никакво захранване на цялата кола.
Все някъде ще си намериш проблемче.Често се случва и алтернатора и акумулатора да умрат едновременно,као е доста спорно кое е отговорно за умирането на другото,но признаците са точно такива - караш си и от раз без никакви белези,просто всичко приключва,следва нов акумулатор и ремонт на алтернатор (случвало ми се е вече на 10-тина коли с различни марки).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
RP имат два типа запалителна система :
- единия тип е с вакуумно делко (до 7-ми месец 90-та година). Там схемата е следната - датчика на хол на делкото плюе импулси, от там минават през комутатора и отиват на бобината.За да даде искра, трябва да имаш следните неща - опорно напрежение на 1 и 3 краче на датчика на Хол на делкото. Трябва да имаш и захранване на комутатора на бобината и на самата бобина...в този случай компютъра няма нищо общо със запалването. Или е умрял датчика на Хол или някой кабел прави проблем или липсва някое захранване.
-втория тип е като на ABS двигател (от 90-та,до 91-ва) - там датчика на Хол подава сигнал до компютъра,от него сигнала отива в комутатора на бобината (който е заедно със самата бобина).За да работи тази схема,трябва да има всички захранвания на компютъра,да има захранване на датчика на Хол (1-во и 3-то краче) и захранване на бобината (пак + и маса на 1-во и 3-то краче).
От изписаното,залагам или на прецакан датчик на Хол (тества се със светодиод) или че липсва някое захранване.
Компютъра е най-последното нещо, което може да изгори в една ел. инсталация на кола, от тези години (при новите е друг случай).

- единия тип е с вакуумно делко (до 7-ми месец 90-та година). Там схемата е следната - датчика на хол на делкото плюе импулси, от там минават през комутатора и отиват на бобината.За да даде искра, трябва да имаш следните неща - опорно напрежение на 1 и 3 краче на датчика на Хол на делкото. Трябва да имаш и захранване на комутатора на бобината и на самата бобина...в този случай компютъра няма нищо общо със запалването. Или е умрял датчика на Хол или някой кабел прави проблем или липсва някое захранване.
-втория тип е като на ABS двигател (от 90-та,до 91-ва) - там датчика на Хол подава сигнал до компютъра,от него сигнала отива в комутатора на бобината (който е заедно със самата бобина).За да работи тази схема,трябва да има всички захранвания на компютъра,да има захранване на датчика на Хол (1-во и 3-то краче) и захранване на бобината (пак + и маса на 1-во и 3-то краче).
От изписаното,залагам или на прецакан датчик на Хол (тества се със светодиод) или че липсва някое захранване.
Компютъра е най-последното нещо, което може да изгори в една ел. инсталация на кола, от тези години (при новите е друг случай).

- Asko VW
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B3 1.8mi RP не пуска ток
Подкрепям колегата zfa или е датчик на Хол или кабелчетата на комутатора, при предишната ми кола Кадет 1.6 ми, съм брал ядове и с двете. Първо си отиде датчика, започна с прекъсване съпроводено с детонации в изпускателната система (при една от детонациите ми се разцепи задното гърне) едвам стигнах до вкъщи и там умря, след смяна на датчика всичко се оправи, две години по късно пак прекъсване и внезапна смърт, отворих делкото да проверя датчика и видях, че кабелчетата на комутатора са с разпадаща се изолация (при кадета комутатора е в делкото), след почистване на старата изолация и преизолиране на кабелчетата (с изолирбанд
) нещата се оправиха.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта