венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот blade84 » Вто 04 юни 2013 19:57


Ок мерси че казахте че става може и така да направя. На моя не съм имал проблем с шайбата на вала ама пък за това имам доста други като горене на масло и вкарване на вода в някой цилиндър :mrgreen.
Ако взема блок от 1Z мойте бутала и колянов вал с биелите си ги ползвам нали?




Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот andon_ » Вто 04 юни 2013 20:02


Абе най-добре е блока от 1Z да си го вземеш барабар с буталата и коляновия вал, само да му "лепнеш" твоята глава от AAZ и ГНП-то. После слагаш турбото, генератора, закачаш кюнците, палиш и .. се радваш :)


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот blade84 » Вто 04 юни 2013 20:09


Добре да предположим че го взема с всичко на него, тогава гарнитурата за главата и болтовете за ААЗ ли да ги взема?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот ventotdi » Вто 04 юни 2013 20:49


andon_ написа:Абе най-добре е блока от 1Z да си го вземеш барабар с буталата и коляновия вал, само да му "лепнеш" твоята глава от AAZ и ГНП-то. После слагаш турбото, генератора, закачаш кюнците, палиш и .. се радваш :)


Смяташ ,че ,ако буталата са от директно пръскващ дизел ,а главата на предкамерен ще се получи нещо така ли ? Стига си ръсил глупости колега. Вариянта за мТДИ става ,ама твоя -НЕ !


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот andon_ » Вто 04 юни 2013 20:56


И каква е разликата ? Айде обясни, щом аз ръся глупости


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот ventotdi » Вто 04 юни 2013 21:03


andon_ написа:И каква е разликата ? Айде обясни, щом аз ръся глупости

Ти сериозно ли питаш каква е разликата в горивния процес на директния дизел и предкамерния ? Ако ме питаш това ... по - добре използвай форума предимно за информация ,а не да даваш съвети :) Не се засягаш нали ? нямам това намерение да се дракам :th_up


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот andon_ » Вто 04 юни 2013 21:07


Знам, че не се дракаш, въпроса е, че на първо четене буталата са почти еднакви .. Затова ми стана интересно що да не стане. Колкото до mTDI отдавна е направено и работи, ама там идеята беше друга


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот ventotdi » Вто 04 юни 2013 21:11


Нямат нищо общо в буталата. ТДИ процесът на горене се усъществява в буталото ,а при ТД в главата. Сложиш ли буталата от ТДи и главата от ТД толкова ще разредиш мотора ,че по-добрия вариянт е да махнеш дюзите и да сложиш едни свещи да я караш на бензин . Няма да стане варичнта който сподели.Само с блок да ама с бутала не ;)
Прикачени файлове
mT57F3xiBYK5Y8mX1yUpQEw.jpg
mT57F3xiBYK5Y8mX1yUpQEw.jpg (6.85 KиБ) Видяна 663 пъти
images.jpeg
images.jpeg (6.03 KиБ) Видяна 663 пъти


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот ventotdi » Вто 04 юни 2013 21:13


Извинявам се за промените но нещо се срива интернета ми :screwy


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот andon_ » Вто 04 юни 2013 21:20


Явно Google ме излъга, щото не ми изкара точно такива ясни снимки и ми се видяха доста еднакви :)

@blade84: Значи варианта е твоите бутала в блок от 1Z :) За валовете май са еднакви


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот blade84 » Вто 04 юни 2013 21:21


А това че при мен не се е проявил проблема с шайбата означава ли, че имам някаква по здрава зглобка или просто късмет?
Щото като отворим мотора и ако няма износване на цилиндрите мисля едни нови сегменти и да го зглабам.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот andon_ » Вто 04 юни 2013 21:27


ААZ с друга сглобка няма за жалост. Моя вече е с друга сглобка, щото майстора ми е добър и му присади колело от AFN. Принципно си имал късмет до сега. Ако ще сваляш вала, най-добре го направи с колело от АFN, като цена зъбното колело на AFN даже е 2-3 лева по-евтино от на AAZ. Разликата е в "зацепването" към коляновия вал.
AFN - http://www.autopower.bg/images/products/super/4415/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20Volkswagen%20Golf%20III(1H1)%20-%20%D0%B7%D1%8A%D0%B1%D0%BD%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BB%D0%BE,%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%20%D0%B2%D0%B0%D0%BB%20SWAG%2030050008.jpeg
AAZ http://storage4.album.bg/3e0/dsc01909_5a70e_29244484.jpg
Сам можеш да видиш каква е разликата и защо шпонката може да се скъса :)


Bork
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 20:16
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: AAZ _ AEF motor
Местоположение: Пловдив

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот Bork » Вто 04 юни 2013 22:09


ААЗ маторя има близнак на полото AEF ;)

Ето това е близнака,само не съм качил реална снимка с частите от ААЗ-то :)
170520131913.jpg

Последна промяна от Bork на Вто 04 юни 2013 22:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот samo_pechka » Вто 04 юни 2013 22:20


Колегата ventotdi е посочил разликата в буталата :th_up но блок и/или вал от 1Z ще стане за донор на наще AAZ -ки :biggrin


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки

Мнениеот milenski_77 » Сря 05 юни 2013 12:17


Имам за продаване блок с бутала и биели от AAZ.
Ако някой има интерес да пише.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 40 госта