Ако взема блок от 1Z мойте бутала и колянов вал с биелите си ги ползвам нали?
венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Ок мерси че казахте че става може и така да направя. На моя не съм имал проблем с шайбата на вала ама пък за това имам доста други като горене на масло и вкарване на вода в някой цилиндър
.
Ако взема блок от 1Z мойте бутала и колянов вал с биелите си ги ползвам нали?
Ако взема блок от 1Z мойте бутала и колянов вал с биелите си ги ползвам нали?
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Абе най-добре е блока от 1Z да си го вземеш барабар с буталата и коляновия вал, само да му "лепнеш" твоята глава от AAZ и ГНП-то. После слагаш турбото, генератора, закачаш кюнците, палиш и .. се радваш :)
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Добре да предположим че го взема с всичко на него, тогава гарнитурата за главата и болтовете за ААЗ ли да ги взема?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
andon_ написа:Абе най-добре е блока от 1Z да си го вземеш барабар с буталата и коляновия вал, само да му "лепнеш" твоята глава от AAZ и ГНП-то. После слагаш турбото, генератора, закачаш кюнците, палиш и .. се радваш :)
Смяташ ,че ,ако буталата са от директно пръскващ дизел ,а главата на предкамерен ще се получи нещо така ли ? Стига си ръсил глупости колега. Вариянта за мТДИ става ,ама твоя -НЕ !
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
И каква е разликата ? Айде обясни, щом аз ръся глупости
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
andon_ написа:И каква е разликата ? Айде обясни, щом аз ръся глупости
Ти сериозно ли питаш каква е разликата в горивния процес на директния дизел и предкамерния ? Ако ме питаш това ... по - добре използвай форума предимно за информация ,а не да даваш съвети :) Не се засягаш нали ? нямам това намерение да се дракам

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Знам, че не се дракаш, въпроса е, че на първо четене буталата са почти еднакви .. Затова ми стана интересно що да не стане. Колкото до mTDI отдавна е направено и работи, ама там идеята беше друга
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Нямат нищо общо в буталата. ТДИ процесът на горене се усъществява в буталото ,а при ТД в главата. Сложиш ли буталата от ТДи и главата от ТД толкова ще разредиш мотора ,че по-добрия вариянт е да махнеш дюзите и да сложиш едни свещи да я караш на бензин . Няма да стане варичнта който сподели.Само с блок да ама с бутала не ;)
- Прикачени файлове
-
- mT57F3xiBYK5Y8mX1yUpQEw.jpg (6.85 KиБ) Видяна 687 пъти
-
- images.jpeg (6.03 KиБ) Видяна 687 пъти
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Извинявам се за промените но нещо се срива интернета ми 

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Явно Google ме излъга, щото не ми изкара точно такива ясни снимки и ми се видяха доста еднакви :)
@blade84: Значи варианта е твоите бутала в блок от 1Z :) За валовете май са еднакви
@blade84: Значи варианта е твоите бутала в блок от 1Z :) За валовете май са еднакви
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
А това че при мен не се е проявил проблема с шайбата означава ли, че имам някаква по здрава зглобка или просто късмет?
Щото като отворим мотора и ако няма износване на цилиндрите мисля едни нови сегменти и да го зглабам.
Щото като отворим мотора и ако няма износване на цилиндрите мисля едни нови сегменти и да го зглабам.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
ААZ с друга сглобка няма за жалост. Моя вече е с друга сглобка, щото майстора ми е добър и му присади колело от AFN. Принципно си имал късмет до сега. Ако ще сваляш вала, най-добре го направи с колело от АFN, като цена зъбното колело на AFN даже е 2-3 лева по-евтино от на AAZ. Разликата е в "зацепването" към коляновия вал.
AFN - http://www.autopower.bg/images/products/super/4415/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20Volkswagen%20Golf%20III(1H1)%20-%20%D0%B7%D1%8A%D0%B1%D0%BD%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BB%D0%BE,%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%20%D0%B2%D0%B0%D0%BB%20SWAG%2030050008.jpeg
AAZ http://storage4.album.bg/3e0/dsc01909_5a70e_29244484.jpg
Сам можеш да видиш каква е разликата и защо шпонката може да се скъса :)
AFN - http://www.autopower.bg/images/products/super/4415/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20Volkswagen%20Golf%20III(1H1)%20-%20%D0%B7%D1%8A%D0%B1%D0%BD%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BB%D0%BE,%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%20%D0%B2%D0%B0%D0%BB%20SWAG%2030050008.jpeg
AAZ http://storage4.album.bg/3e0/dsc01909_5a70e_29244484.jpg
Сам можеш да видиш каква е разликата и защо шпонката може да се скъса :)
-
Bork
- Мнения: 57
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 20:16
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: AAZ _ AEF motor
- Местоположение: Пловдив
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
ААЗ маторя има близнак на полото AEF ;)
Ето това е близнака,само не съм качил реална снимка с частите от ААЗ-то :)
Ето това е близнака,само не съм качил реална снимка с частите от ААЗ-то :)
Последна промяна от Bork на Вто 04 юни 2013 22:37, променено общо 2 пъти.
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Колегата ventotdi е посочил разликата в буталата
но блок и/или вал от 1Z ще стане за донор на наще AAZ -ки 
но блок и/или вал от 1Z ще стане за донор на наще AAZ -ки -
milenski_77
- Мнения: 588
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: венто AAZ набиване на цилиндрови втулки
Имам за продаване блок с бутала и биели от AAZ.
Ако някой има интерес да пише.
Ако някой има интерес да пише.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
