Здравейте колеги,
Да ви споделя мойте проблеми с пасатора, пък ако някой даде акъл как да да ги реша ще се радвам.
През зимата индикацията за подгревните свещи започна от време на време да свети значително по-дълго от обикновеното, като все пак изгаснеше колата палеше но с форсиране до към 2000 оборота. След това работи нормално. Смених четирите подгревни свещи с BOSCH (по 30лв парчето). Оказа се все пак, че само едната е изгоряла. Проблемът като че ли се реши, но само за около месец - два. Сега пак от време на време лампата свети много по-дълго от обикновеното и после пали с форсиране. Решението е да не я чакам да изгасне, а да въртя ключа след 2-3 секунди - тогава си пали нормално. Това се случва и на загрял двигател и на студен. Другото нещо, което ме притеснява е, че започна да покачва оборотите на празен ход - примерно на светофар качва до към 1000-1100 об/мин и след малко се връща на 900. Това също се случва само от време на време. На ВАГ-ком няма никакви грешки.
Възможно ли е да има проблем с един от цилиндрите/дюза/клапан и от там да гори една и съща свещ и да създава проблем при празен ход?
Благодаря предварително за отговорите.



Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕНО
Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕНО
Последна промяна от ameba13 на Съб 08 юни 2013 14:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
Смени си температурния датчик и ще се оправи
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
и аз съм за темп. датчик. 

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
Нищо не пречи някоя свещ пак да се е споминала
, провери и това

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
Свещите в момента са без значение колко са здрави или изгорели,независима от бройката им.
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
Мерси за отговорите.
Ще пробвам с датчика и ще споделя резултата.
А темп датчика на този модел случайно да се намира от страната на шофьора долу ниско на входа на радиатора? И ако да, то при свалянето му дали ще изтече много антифриз предвид, че е толкова ниско?
Ще пробвам с датчика и ще споделя резултата.
А темп датчика на този модел случайно да се намира от страната на шофьора долу ниско на входа на радиатора? И ако да, то при свалянето му дали ще изтече много антифриз предвид, че е толкова ниско?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
И там има датчик но този за който става дума се намира отзад на главата
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
IRRITATING написа:Смени си температурния датчик и ще се оправи
При мен беше същото със същите симптоми...никакви грешки ,нищо...влуди ме миналата година.
vag-com сервизи казваха ...бомба е ве споко.
Четене по форумите - темп. датчик на моя глава и вече година няма проблем.
Re: Passat 1.9TDI 131hp - свещи, обороти, форсиране при пале
Същият проблем имах и аз през зимата-с форсирането при палене.След смяна на температурният датчик,както колегите по-горе пишат,всичко изчезна. 

Re: Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕ
Колеги,
Благодаря на всички за съветите!
Смених темп датчика на антифриза.
Нов датчик 13лв марка FAE.
Смяната е кофти, защото се работи на шибано място.
РЕЗУЛТАТЪТ: паленето е нормално, оборотите са нормални, колата работи по-добре като цяло.
Преди да сменя датчика турбото се включваше от 1400 до 1600 оборота, а сега започва от 1800 оборота.
Това явление може ли да се обясни с подмяната на датчика или да ходя на диагностика?
Благодаря на всички за съветите!
Смених темп датчика на антифриза.
Нов датчик 13лв марка FAE.
Смяната е кофти, защото се работи на шибано място.
РЕЗУЛТАТЪТ: паленето е нормално, оборотите са нормални, колата работи по-добре като цяло.
Преди да сменя датчика турбото се включваше от 1400 до 1600 оборота, а сега започва от 1800 оборота.
Това явление може ли да се обясни с подмяната на датчика или да ходя на диагностика?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕ
Вземи си сега 2 бири и стига търси кусури на колата 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 17 апр 2015 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕНО
Колеги и аз съм с този проблем. Само не ми стана ясно температурен датчик на охладителната система ли се води? или е друг?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕНО
На охладителната.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Passat 1.9TDI 131hp - обороти, форсиране при палене РЕШЕНО
Температурен дам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 81 госта