пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
С какво точно ще помогне плочката като й се сложи втори дифузьор? Ако не знаеш моното е с една дроселова клапа.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
stefan4o написа:С какво точно ще помогне плочката като й се сложи втори дифузьор? Ако не знаеш моното е с една дроселова клапа.
Ако визиращ мен знам



- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Имаш предвид втори щуцер на плочката, извинявай, не съм те разбрал 

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
stefan4o написа:Имаш предвид втори щуцер на плочката, извинявай, не съм те разбрал
Честито за новата кола


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Почвай да натягаш тройника за газта с по 1/4,докато се спъне и върни.Почвай да буташ предварението докато почне да лопа аванса яко на бензин и върни.Това е.
После засичане прави само празно-празно.
И ако пак не падне разхода,значи имаш някъде теч.
После засичане прави само празно-празно.
И ако пак не падне разхода,значи имаш някъде теч.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
За течове ми я мериха с уред и нямам.Плочката ми е с един вход(маркуч).А относно вакуумите-преглеждал съм ги.....ако има някъде скъсан маркуч няма ли да влия на работата?
Като се замисля тия дни видях някъде отзад зад моното..понадолу нещо в което влизаше май букса а от едната страна имаше накрайник като за вакуумен маркуч.Трябва да го видя пак и да го снимам и ще пусна снимката
Като се замисля тия дни видях някъде отзад зад моното..понадолу нещо в което влизаше май букса а от едната страна имаше накрайник като за вакуумен маркуч.Трябва да го видя пак и да го снимам и ще пусна снимката
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
С уреда са мерили отпред и отзад около бутилката примерно.Самата тръбичка от къде я прекара-ако е под купето и също е втора употреба ,може да има някоя пукнатина,може да е снаждана и тя,знам ли.
Зад моното има вакуум отиващ към капака на моното.Букса закрепена за моното пък има за подгрева на колекторите.
Натягай малко газта-отивайки на работа веднъж,връщайки се пак-докато нагласим тройника колко да е.
Зад моното има вакуум отиващ към капака на моното.Букса закрепена за моното пък има за подгрева на колекторите.
Натягай малко газта-отивайки на работа веднъж,връщайки се пак-докато нагласим тройника колко да е.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
ИЗекил го е написал кратко и ясно за настройките.
И мани тоя уред, ами вземи гъбата и верото и яко пяна и гледане на всички връзки, де що има!!! Тези на бутилката, около сондата на бутилката, зареждачка, зад зареждачката връзката, клапан (вход и изход), виж там около клапана и където се отваря за смяната на филтъра, изпарител (вход, изход).
Моята тая сутрин ми даде 12,5 л.А я карам като катафалка.
И мани тоя уред, ами вземи гъбата и верото и яко пяна и гледане на всички връзки, де що има!!! Тези на бутилката, около сондата на бутилката, зареждачка, зад зареждачката връзката, клапан (вход и изход), виж там около клапана и където се отваря за смяната на филтъра, изпарител (вход, изход).
Моята тая сутрин ми даде 12,5 л.А я карам като катафалка.

Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Ами за течове гледах.Даже и на канал ходих да прегледам тръбата отдолу.Всичко е наред.Одеве още един човек я гледа и пробва да настройва.Като работи на бензин има едно ама много леко менене на оборотите.Според него не било нормално.Другото което той ми каза е че изпарителя не рабори нормално.На неговия изпарител врътката за газта(на самия изпарител) е мн леко отвита а при мен доста..направо си е развита.Като я завива започва да не държи добре оборотите...та според него е от изпарителя..но това е негово мнение....Незнам има ли как да се тества самия изпарител по някакъв начин колко добре работи...сменил съм и мембранаите и 0-пръстените и гумичките който са на вилките...не виждам от къде другъде може да идва проблем в изпарителя
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Не съм голям спец, но тази врътка на изпарителя, за която говориш, май е за бедна/богата смес. След като си сложил нова гумичка на вилката за работната мембрана, е нормално според мен да не е завита много, защото уплътнява по-добре. Като я навиваш, обеднява сместа и се променят оборотите - работи нестабилно. Ако са нови платната, е нормално да минеш поне 500 км, за да "улегне" изпарителят. При мен има подобен проблем с разхода - също са нови платната и гумичките. Бях писал някъде 17 литра - 132 км 42 извън и 90 градско - 13/100 смесен разход. Сега съм ограничил притока на въздух, защото когато навремето ми монтираха уредбата - Ловато, монтажникът беше сложил във въздуховода ограничител, изразяващ се във вид на пластмасовата джаджа, на която се монтира гофрата за тръбите, зарядна и под купето.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Днес за същото си помислих....за тия гумички на вилките които затварят...Значи освен да покарам така докато улегнат мембраните както се казва и през това време да си сменя свещите и евентуално капачката на делкото.....незнам дали е за смяна но четирите ...незнам какт точно се наричат през които минава палеца са поизносени(бяха понагорели и ги минавах със шкурка).Незнам дали това е от значение и дали да сменям капачката...Иначее коксчето отгоре е добре
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Колеги,сетих се още нещо.Когато сменях водната помпа разкачвах и ангренажния ремък.Освен коляновия и разпределителния вал на него има още едно колело....което ми казаха че е за делкото.Въпроса ми е има ли вариант някъде да съм объркал със зъб, като не усещам промяна в работата на двигателя след това.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
2.къде трябва да свържа кабела от ламбда сондата(единичен е)
двигателя е 1.8ми -стария двигател
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Здравейте колеги,
преди малко разглобих моното за да видя плочката.Отвора и е 38мм като след лек конус най-отгоре е 40мм.Някой беше написал че може да е обърната.Забравих да обърна внимание но по спомен тия малките дупчици май са отгоре до доло...т.е. има ги и от двете страни.Как мога да проверя дали евентуално е обърната?
След това започнах да правя опити да регулирам газта.Искам да отбележа че при няколко положения на двете врътки пробвах да въртя болта на изпарителя в големи интервали и промяна в работата съвсем не усетих.A каогато го навих докарй двигателя продължаваше да работи.Трябваше ли да има признаци на промяна и след като ги няма какъв може да е проблема?
Оставих пластмасовата врътка на положение в което ми се стори че двигателя работи най-добре...пипах малко врътката на маркуча...незнам какво направих като за първи път,но за сега оставям така до нови съвети :)
преди малко разглобих моното за да видя плочката.Отвора и е 38мм като след лек конус най-отгоре е 40мм.Някой беше написал че може да е обърната.Забравих да обърна внимание но по спомен тия малките дупчици май са отгоре до доло...т.е. има ги и от двете страни.Как мога да проверя дали евентуално е обърната?
След това започнах да правя опити да регулирам газта.Искам да отбележа че при няколко положения на двете врътки пробвах да въртя болта на изпарителя в големи интервали и промяна в работата съвсем не усетих.A каогато го навих докарй двигателя продължаваше да работи.Трябваше ли да има признаци на промяна и след като ги няма какъв може да е проблема?
Оставих пластмасовата врътка на положение в което ми се стори че двигателя работи най-добре...пипах малко врътката на маркуча...незнам какво направих като за първи път,но за сега оставям така до нови съвети :)
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Камене,тая кола е със тотално разбъзикана уредба и центровка.Щом и паразитния вал е мръднал....
Без настройка на АГУ от човек,който си разбира от работата няма да мине.
А не е лошо и центровката на запалването да се погледне.

Без настройка на АГУ от човек,който си разбира от работата няма да мине.
А не е лошо и центровката на запалването да се погледне.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта