Детонации в смукателен колектор !

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Пон 03 юни 2013 22:27


След смяната на дросела с по голям и вала с този от 2e abs-a започна да прави някакви детонации в смукателния колектор слаби са но ме притесняват, зацепил съм точно OT е малко на зад но имайки в предвид че главата е сваляна... ако натегна ремъка малко идва точно, прави ги детонациите само на бензин на газ няма проблеми форсира си се мазно от 900 оборота на горе но на бензин мъкааа като че ли се удавя в началото и ако пуснеш газта понякога гърми пт 2000 на горе си върви нормално, някакви предложения ???




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Вто 04 юни 2013 9:05


Да допълня карам без ламбда сонда ,и още не съм проверил да не би дюзата да пикае, но ме съмняват тези варианти, и за неразбралите колата е 1.8 моно АБС мотора с електронно делко.

Пешката казва бедна смес след подмяната на дросела, други предложения ?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Сря 05 юни 2013 12:56


Някой може ли да направи нова горивна карта, на това ЕКУ ?
До колкото разбрах трябва да се промени интервала на отворено затворено на дюзата,
няма ли опция да се играе с налягането на горивото ?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот bobocamaro » Сря 05 юни 2013 13:29


lubecku написа:няма ли опция да се играе с налягането на горивото ?

Aми има, външен бензинов бар регулатор.
На "моното" доколкото знам заводският е мембрана.
Можеш да я "шунтираш" и да си настроиш налягането чрез външния. :redface


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Сря 05 юни 2013 15:48


Тоест мембраната се маха или, до колкото знам дюзата работи на принципа отворено затворено, през някакви много малки интервали от време, не знам дали налягането на горивото ще и повлияе по някакъв начин, колегата Венто май вече не влиза във форума иначе щеше да обясни 100% ,видях че той е с регулатор външен и яйце от 2.0 моно на ауди, което всъщност е като моето...

имам чувството че ако махна мембраната ще текне от всякъде това моно, но може и да пробвам да видиме дори да преобогатя по добре от колкото сега, снощи гледах моното не ''пикае'' работи супер поне според мен, прави го на мъгла, но при подаване на газ, падайки оборотите понякога подавайки рязко газ респективно отваряйки се ''големия'' дросел и се получава детонация още в началото на колектора според мен ,не е непосредствено преди клапаните и е придружена със някакви сини пламъци :gruebel , това са се фактори които според мен си водят точно към бедна смес :no
Прикачени файлове
golf-mk3-3572.png


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот Петър Христов » Сря 05 юни 2013 17:36


Налягането на горивото си е сериозен фактор за дебита на дюзата.ТПС пипан ли е?Може да го завъртиш малко ,за да излъжеш компа че дросела е по отворен.Може да се скапят тихите но поне ще стане ясно дали наистина е бедна смес.Налягането на бензина може да се повиши и като подложиш нещо на пружината дето натиска мембраната,или я смениш с по твърда.Потърси в голф раздела има тема "сто коня от моно "или нещо подобно,не помня :redface от преди три четири години,там е предъвкано присаждането на РП на дросел от АБК от ауди.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Сря 05 юни 2013 18:21


Дюзата от АБК е същата, нещо не разбрах принципа на работа на този регулатор после ще го разгледам по обстойно и ще пробвам с по твърда пружина, сега само съм го натегнал :gruebel


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Чет 06 юни 2013 0:52


Пешо къде те послушах и тебе, е ся пробвахме подложихме една шайба 1-1,5 мм на мембраната и ми изби О пръстена на дюзата щяхме се запалиме за една бройка как си пушехме всички в очакване на хипер резултата :mhihi
После свърши горивото.... :18b ние си помислихме че сме духнали дюзата сложихме друга тя се оказа че е запекла, утре ще я пуснеме във ваничката дано има ефект :gruebel после върнахме старата тогава пък се оказа че на нея нищо и няма и те така :mhihi чудя се още дали да пробвам с по малка шайба или някакъв друг тип подложка или да сложа още една пружина в тази.... не знам вече има ли смисъл :c010


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот vankoGTI » Чет 06 юни 2013 17:53


Делкото видяхте ли дали е на белези?Като сте сваляли качвали ремъка като сте сменявали разпределителния вал да не е мръднало колелото на паразитния вал и да е избягал центровката на делкото ;)


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот Петър Христов » Чет 06 юни 2013 19:11


Как милиметър и половина бре :eek :eek :eek Слага се 0.2 0.3 ,абе почваш с почти нищо ,гледаш манометъра и увеличаваш десета по десета докато постигнеш желаното налягане :wink С 1.5мм сигурно са и опрели витките на пружината и клапата не е отворила въобще,добре че е устискала помпата :mhihi

П.П.Какво беше налягането в началото?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Пет 07 юни 2013 9:21


Делкото мръдна естествено, но в последствие направихме една бърза центровка и си я карам с предварение с каквото и преди. На газ няма проблем колега, там си работи перфектно няма детонации няма нищо, а и на бенз нито чувам аванса нито ми държи високи обороти, просто глъхне точно като че не и стига гориво и от време на време се получават някакви детонации.

Значи, кардинална грешка от наша страна е че не намерихме читав манометър с който да следим какво се случва, ами всичко беше на око и слух и съответно чакаме да спре да припуква, в интерес на истината сложихме една скоба на връщащия маркуч за излишното гориво, и така , ще довършваме след събора че не съм измил още дори.

Въпроса е защо на ауди 1.8 моно на Б3 примерно е с две помпи като при ГТИ ами тук е една само в резервоара, и край, не мога ли да си сложа една външна и аз някъде в моторния отсек , тапа ли ще се получи за тази в резервоара ще и стига ли дебит, иначе имам една от гти и още една външна от моно ?

Какво трябва да е налягането на входа на моното подавано от помпата ?


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот Петър Христов » Пет 07 юни 2013 19:57


Налягането на входа на моното е каквото го направи регулатора,по книга от 0.8 до 1.2 бара.
То и на Г2 1.8 RP Са две помпи,при същото налягане,нямам идея защо.Скоро сменях помпа на Ауди 80 с 3A мотор,мех.инжекцион , дават му 6 бара а е с една помпа :gruebel :gruebel


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Нед 09 юни 2013 19:17


Оказа се лошо предварение темата за ключ, едвали ще помогне на някого с нещо :mhihi


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот lubecku » Пет 30 авг 2013 9:29


Оказа се че НЕ е лошо предварение :mhihi

Та това започва много да ме притеснява ще дойде момент в който или ще си изкривя дросел клапата или някой клапан, детонациите си останаха, найстина при по голямо предварение ги няма но с него не може да се кара.

Да преговорим с вал от 2Е е колата като колегата pas1.8mi си е карал с него доста време и не е имал проблем както и много други, шайбата на вала е на ОТ точно под стрелката, шайбата на коляновия вал е точно на резка под стрелката долу на пластмасата, маховика е точно на 0 и делкото съм го направил да е на белег, защото преди това разместих паразитния вал. И при рязко подаване на газ отново детонациии в колектора, бутам предварението и намаляват но го бутам до толко че да е невъзможно да се кара така.

Прави го само на бензин !

Единственото което мисля че може да е объркано е това че съм разместил паразитния вал и после го коригирах от самото делко да си дойде на белег палеца. Но едва ли е на резката на малкото колело на коляновия вал.
Моля за помощ и аз и още други хора много го мислихме но нищо... а тези детонации със сигурност са в следствие на някоя неизправност.


Потребителски аватар
DrEbNiA
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
Местоположение: Добрич

Re: Детонации в смукателен колектор !

Мнениеот DrEbNiA » Вто 13 яну 2015 9:20


И при мен колега е така! След като сложих главата от ПБ с вал пак от ПБ и колектор 4-2-1.. детонации! Ура-тута.. бутам делкото.. гледам пак белези.. всичко е точно.. е няма. Дори на празен ход като работи пак има леки детонации, но не мени оборотите. Дано си открил решение колега.. аз все още не мога! :screwy



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта