Детонации в смукателен колектор !
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Детонации в смукателен колектор !
След смяната на дросела с по голям и вала с този от 2e abs-a започна да прави някакви детонации в смукателния колектор слаби са но ме притесняват, зацепил съм точно OT е малко на зад но имайки в предвид че главата е сваляна... ако натегна ремъка малко идва точно, прави ги детонациите само на бензин на газ няма проблеми форсира си се мазно от 900 оборота на горе но на бензин мъкааа като че ли се удавя в началото и ако пуснеш газта понякога гърми пт 2000 на горе си върви нормално, някакви предложения ???
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Да допълня карам без ламбда сонда ,и още не съм проверил да не би дюзата да пикае, но ме съмняват тези варианти, и за неразбралите колата е 1.8 моно АБС мотора с електронно делко.
Пешката казва бедна смес след подмяната на дросела, други предложения ?
Пешката казва бедна смес след подмяната на дросела, други предложения ?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Някой може ли да направи нова горивна карта, на това ЕКУ ?
До колкото разбрах трябва да се промени интервала на отворено затворено на дюзата,
няма ли опция да се играе с налягането на горивото ?
До колкото разбрах трябва да се промени интервала на отворено затворено на дюзата,
няма ли опция да се играе с налягането на горивото ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Детонации в смукателен колектор !
lubecku написа:няма ли опция да се играе с налягането на горивото ?
Aми има, външен бензинов бар регулатор.
На "моното" доколкото знам заводският е мембрана.
Можеш да я "шунтираш" и да си настроиш налягането чрез външния.

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Тоест мембраната се маха или, до колкото знам дюзата работи на принципа отворено затворено, през някакви много малки интервали от време, не знам дали налягането на горивото ще и повлияе по някакъв начин, колегата Венто май вече не влиза във форума иначе щеше да обясни 100% ,видях че той е с регулатор външен и яйце от 2.0 моно на ауди, което всъщност е като моето...
имам чувството че ако махна мембраната ще текне от всякъде това моно, но може и да пробвам да видиме дори да преобогатя по добре от колкото сега, снощи гледах моното не ''пикае'' работи супер поне според мен, прави го на мъгла, но при подаване на газ, падайки оборотите понякога подавайки рязко газ респективно отваряйки се ''големия'' дросел и се получава детонация още в началото на колектора според мен ,не е непосредствено преди клапаните и е придружена със някакви сини пламъци
, това са се фактори които според мен си водят точно към бедна смес 
имам чувството че ако махна мембраната ще текне от всякъде това моно, но може и да пробвам да видиме дори да преобогатя по добре от колкото сега, снощи гледах моното не ''пикае'' работи супер поне според мен, прави го на мъгла, но при подаване на газ, падайки оборотите понякога подавайки рязко газ респективно отваряйки се ''големия'' дросел и се получава детонация още в началото на колектора според мен ,не е непосредствено преди клапаните и е придружена със някакви сини пламъци


-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Детонации в смукателен колектор !
Налягането на горивото си е сериозен фактор за дебита на дюзата.ТПС пипан ли е?Може да го завъртиш малко ,за да излъжеш компа че дросела е по отворен.Може да се скапят тихите но поне ще стане ясно дали наистина е бедна смес.Налягането на бензина може да се повиши и като подложиш нещо на пружината дето натиска мембраната,или я смениш с по твърда.Потърси в голф раздела има тема "сто коня от моно "или нещо подобно,не помня
от преди три четири години,там е предъвкано присаждането на РП на дросел от АБК от ауди.

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Дюзата от АБК е същата, нещо не разбрах принципа на работа на този регулатор после ще го разгледам по обстойно и ще пробвам с по твърда пружина, сега само съм го натегнал 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Пешо къде те послушах и тебе, е ся пробвахме подложихме една шайба 1-1,5 мм на мембраната и ми изби О пръстена на дюзата щяхме се запалиме за една бройка как си пушехме всички в очакване на хипер резултата
После свърши горивото....
ние си помислихме че сме духнали дюзата сложихме друга тя се оказа че е запекла, утре ще я пуснеме във ваничката дано има ефект
после върнахме старата тогава пък се оказа че на нея нищо и няма и те така
чудя се още дали да пробвам с по малка шайба или някакъв друг тип подложка или да сложа още една пружина в тази.... не знам вече има ли смисъл 

После свърши горивото....




- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Детонации в смукателен колектор !
Делкото видяхте ли дали е на белези?Като сте сваляли качвали ремъка като сте сменявали разпределителния вал да не е мръднало колелото на паразитния вал и да е избягал центровката на делкото ;)
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Детонации в смукателен колектор !
Как милиметър и половина бре
Слага се 0.2 0.3 ,абе почваш с почти нищо ,гледаш манометъра и увеличаваш десета по десета докато постигнеш желаното налягане
С 1.5мм сигурно са и опрели витките на пружината и клапата не е отворила въобще,добре че е устискала помпата 
П.П.Какво беше налягането в началото?





П.П.Какво беше налягането в началото?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Делкото мръдна естествено, но в последствие направихме една бърза центровка и си я карам с предварение с каквото и преди. На газ няма проблем колега, там си работи перфектно няма детонации няма нищо, а и на бенз нито чувам аванса нито ми държи високи обороти, просто глъхне точно като че не и стига гориво и от време на време се получават някакви детонации.
Значи, кардинална грешка от наша страна е че не намерихме читав манометър с който да следим какво се случва, ами всичко беше на око и слух и съответно чакаме да спре да припуква, в интерес на истината сложихме една скоба на връщащия маркуч за излишното гориво, и така , ще довършваме след събора че не съм измил още дори.
Въпроса е защо на ауди 1.8 моно на Б3 примерно е с две помпи като при ГТИ ами тук е една само в резервоара, и край, не мога ли да си сложа една външна и аз някъде в моторния отсек , тапа ли ще се получи за тази в резервоара ще и стига ли дебит, иначе имам една от гти и още една външна от моно ?
Какво трябва да е налягането на входа на моното подавано от помпата ?
Значи, кардинална грешка от наша страна е че не намерихме читав манометър с който да следим какво се случва, ами всичко беше на око и слух и съответно чакаме да спре да припуква, в интерес на истината сложихме една скоба на връщащия маркуч за излишното гориво, и така , ще довършваме след събора че не съм измил още дори.
Въпроса е защо на ауди 1.8 моно на Б3 примерно е с две помпи като при ГТИ ами тук е една само в резервоара, и край, не мога ли да си сложа една външна и аз някъде в моторния отсек , тапа ли ще се получи за тази в резервоара ще и стига ли дебит, иначе имам една от гти и още една външна от моно ?
Какво трябва да е налягането на входа на моното подавано от помпата ?
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Детонации в смукателен колектор !
Налягането на входа на моното е каквото го направи регулатора,по книга от 0.8 до 1.2 бара.
То и на Г2 1.8 RP Са две помпи,при същото налягане,нямам идея защо.Скоро сменях помпа на Ауди 80 с 3A мотор,мех.инжекцион , дават му 6 бара а е с една помпа

То и на Г2 1.8 RP Са две помпи,при същото налягане,нямам идея защо.Скоро сменях помпа на Ауди 80 с 3A мотор,мех.инжекцион , дават му 6 бара а е с една помпа


- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Оказа се лошо предварение темата за ключ, едвали ще помогне на някого с нещо 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Детонации в смукателен колектор !
Оказа се че НЕ е лошо предварение
Та това започва много да ме притеснява ще дойде момент в който или ще си изкривя дросел клапата или някой клапан, детонациите си останаха, найстина при по голямо предварение ги няма но с него не може да се кара.
Да преговорим с вал от 2Е е колата като колегата pas1.8mi си е карал с него доста време и не е имал проблем както и много други, шайбата на вала е на ОТ точно под стрелката, шайбата на коляновия вал е точно на резка под стрелката долу на пластмасата, маховика е точно на 0 и делкото съм го направил да е на белег, защото преди това разместих паразитния вал. И при рязко подаване на газ отново детонациии в колектора, бутам предварението и намаляват но го бутам до толко че да е невъзможно да се кара така.
Прави го само на бензин !
Единственото което мисля че може да е объркано е това че съм разместил паразитния вал и после го коригирах от самото делко да си дойде на белег палеца. Но едва ли е на резката на малкото колело на коляновия вал.
Моля за помощ и аз и още други хора много го мислихме но нищо... а тези детонации със сигурност са в следствие на някоя неизправност.

Та това започва много да ме притеснява ще дойде момент в който или ще си изкривя дросел клапата или някой клапан, детонациите си останаха, найстина при по голямо предварение ги няма но с него не може да се кара.
Да преговорим с вал от 2Е е колата като колегата pas1.8mi си е карал с него доста време и не е имал проблем както и много други, шайбата на вала е на ОТ точно под стрелката, шайбата на коляновия вал е точно на резка под стрелката долу на пластмасата, маховика е точно на 0 и делкото съм го направил да е на белег, защото преди това разместих паразитния вал. И при рязко подаване на газ отново детонациии в колектора, бутам предварението и намаляват но го бутам до толко че да е невъзможно да се кара така.
Прави го само на бензин !
Единственото което мисля че може да е объркано е това че съм разместил паразитния вал и после го коригирах от самото делко да си дойде на белег палеца. Но едва ли е на резката на малкото колело на коляновия вал.
Моля за помощ и аз и още други хора много го мислихме но нищо... а тези детонации със сигурност са в следствие на някоя неизправност.
- DrEbNiA
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
- Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
- Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Детонации в смукателен колектор !
И при мен колега е така! След като сложих главата от ПБ с вал пак от ПБ и колектор 4-2-1.. детонации! Ура-тута.. бутам делкото.. гледам пак белези.. всичко е точно.. е няма. Дори на празен ход като работи пак има леки детонации, но не мени оборотите. Дано си открил решение колега.. аз все още не мога! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта