Ето и резултатите от прегледа на колата:
Наистина всичко е като ново - няма подменяни чсти и всичко, което е проверил човекът е, както той се изрази, заводско. Няма следи от активиране на въздушните възглавници. Няма следи от малки удари по ламарините. Всичко под капака е като на нова кола. "Има смисъл да се диагностицира" - беше заключението на майстора.
Единственото, за което човек може да се хване, е че са сменени само предните гуми със зимни, които са с различна шарка от задните и че все пак колата е боядисана в различен цвят и ако искаме да я боядисаме в оригиналния т.син ще трябва пререгистрация.
За всеки случай пратих и баща ми да я види, защото той кара Пасат от 90г и когато го купи беше долу-горе на същите години. И той каза, че като състояние това Поло няма нищо общо с неговия Пасат като го е купувал (а той го взе от негов приятел-първи собственик, много грижовен към автомобила). Тази кола изглежда, че не е карана - или някой толкова внимателно я използвал, че се е запазила така.
Така, че семейният съвет се събра и реши, че другата седмица отиваме да я диагностицират, тъкмо ще видим как се държи на дълъг път. Ако не покаже сериозни отклонения си я взимам без да ми мигне окото! За цената - като гледам от 99г Полотата си вървят от 7000 - 8500лв - така, че не мисля, че е толкова висока.
Искам да благодаря на всички, че отделихте от времето си и споделихте вашите мнения. Беше много приятно и полезно да си поговоря с вас!
Надявам се скоро да се похваля с новото си Поло
