Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускорение

Мнениеот sherieli » Нед 09 юни 2013 16:42


Здравейте колеги, моля за съвет. Притесненията са ми следните. Колата е VW Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Колата е обслужена изцяло, сменени са и тампоните на двигателя. Отначало имаше по силни вибрации в купето и волана, но сега по утихнаха, предполагам въпросните тампони са улегнали- марка SWAG. Но конкретно ме дразни вибрациите в педала на газта при набиране на 4-та и 5-та предавка, същите вибрации ги има и в педала на съединителя. Няма странични звуци или шумове, които да изчезват при натиснат съединител. Не мога да преценя, но сякаш отделя малко по високо. Какви са причините за тези мои притеснения, четох в някоя друга тема, че за този двигател били нормални леки вибрации и съединителя да отделял по-високо. Колата е с премахнат катализатор, но без поставено резонантно гърне а само тръба, мога ли да търся проблема там или съединител, или маховик. Моля за всяко мнение и съвет . Благодаря




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот samo_pechka » Нед 09 юни 2013 20:31


"Тръгнал" е демфера най-вероятно :wink


sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот sherieli » Нед 09 юни 2013 20:49


Как мога да разбера дали демпфера е за смяна, какви са конкретните симптоми? Вибрациите в купето като цяло възникнаха след смяната на въпросните тампони преди това ги нямаше, а за педала на газта не ми е правело впечатление преди смяната им. Иначе педала на съединителя си имаше леки вибрации.


sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот sherieli » Пон 10 юни 2013 19:28


Такаа, значи днес след обстойно "разследване" от моя страна:) вибрациите ги има само във волана и то леки, само в покой. Тресенето в педала на газта е при ускорение при ниски обороти и висока предавка, а вибрациите в съединителя са почти постоянни. Тези вибрации във волана са след смяната на тампоните. Мога ли да търся проблема някъде по кормилната система или да продължавам да търся проблема в маховика. Благодаря


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот samo_pechka » Пон 10 юни 2013 19:49


Какви са тампоните като марка? А за тресенето леко във волана в покой нерядко проблема е в тампоните на мотора ,но ти си ги сменил , сега...къде е проблема :neutral да са някакви ментаци :rolleyes а тресенето при ускорение на висока предавка - демфер на съединителя :wink ако не ти се купува демферен маховик, има една тема във форума за смяна с твърд диск , може да я разгледаш http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=355734


sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот sherieli » Пон 10 юни 2013 20:35


Тампоните са марка SWAG, на няма и 500-700км, закушени от Ауто+, отначало тресеното беше ужасно, но постоянно омекна и сега е леко, но дразнещо. Иначе при нормално ускорение няма никакво тресене, трябва утре да обърна внимание при ускорение при високи скорости, не съм голям състезател и нямам наблюдения. Така или иначе си поръчах съединител- феродов диск, притискателен и лагер помпа. При смяната ще обърна внимание и на маховика, но дали е за смяна?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот lrlmodo » Вто 11 юни 2013 16:18


Вътрешни карета


sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот sherieli » Вто 11 юни 2013 19:21


Преди седмица сменихме маншоните на каретата, там няма проблеми:( Незнам вече взех да си мисля, че нещо тампоните са ментаци.


sherieli
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот sherieli » Пет 14 юни 2013 13:49


За два дни изчетах целия форум с подобни теми:) Искам да попитам относно оборотите само там не съм наблегнал, значи колата независимо дали е студена или топла си забива 800-820 оборота и така си ги поддържа, без никакви промени. Четох доста теми и сходни проблеми са премахнати с увеличение на оборотите на 903 и всичко се оправяло. Какви реално трябва да са ми оборотите, които трябва да поддържа автомобила, наистина съм пробвал и применро с малко газ на около 900оборота колата спи, но редно и нормално ли е да се вдигат така оборотите, или просто моята работи на ниски. Благодаря


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре

Мнениеот bobitur » Съб 15 юни 2013 8:01


sherieli написа:За два дни изчетах целия форум с подобни теми:) Искам да попитам относно оборотите само там не съм наблегнал, значи колата независимо дали е студена или топла си забива 800-820 оборота и така си ги поддържа, без никакви промени. Четох доста теми и сходни проблеми са премахнати с увеличение на оборотите на 903 и всичко се оправяло. Какви реално трябва да са ми оборотите, които трябва да поддържа автомобила, наистина съм пробвал и применро с малко газ на около 900оборота колата спи, но редно и нормално ли е да се вдигат така оборотите, или просто моята работи на ниски. Благодаря

Точно 903 са най оптималните обороти, при мен на 870 тресеше, а пък преставям си на 820 какво ще е. Вдигни ги малко с ваг и вибрациите значително ще намалеят.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта