


Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускорение
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускорение
Здравейте колеги, моля за съвет. Притесненията са ми следните. Колата е VW Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Колата е обслужена изцяло, сменени са и тампоните на двигателя. Отначало имаше по силни вибрации в купето и волана, но сега по утихнаха, предполагам въпросните тампони са улегнали- марка SWAG. Но конкретно ме дразни вибрациите в педала на газта при набиране на 4-та и 5-та предавка, същите вибрации ги има и в педала на съединителя. Няма странични звуци или шумове, които да изчезват при натиснат съединител. Не мога да преценя, но сякаш отделя малко по високо. Какви са причините за тези мои притеснения, четох в някоя друга тема, че за този двигател били нормални леки вибрации и съединителя да отделял по-високо. Колата е с премахнат катализатор, но без поставено резонантно гърне а само тръба, мога ли да търся проблема там или съединител, или маховик. Моля за всяко мнение и съвет . Благодаря
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
"Тръгнал" е демфера най-вероятно 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Как мога да разбера дали демпфера е за смяна, какви са конкретните симптоми? Вибрациите в купето като цяло възникнаха след смяната на въпросните тампони преди това ги нямаше, а за педала на газта не ми е правело впечатление преди смяната им. Иначе педала на съединителя си имаше леки вибрации.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Такаа, значи днес след обстойно "разследване" от моя страна:) вибрациите ги има само във волана и то леки, само в покой. Тресенето в педала на газта е при ускорение при ниски обороти и висока предавка, а вибрациите в съединителя са почти постоянни. Тези вибрации във волана са след смяната на тампоните. Мога ли да търся проблема някъде по кормилната система или да продължавам да търся проблема в маховика. Благодаря
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Какви са тампоните като марка? А за тресенето леко във волана в покой нерядко проблема е в тампоните на мотора ,но ти си ги сменил , сега...къде е проблема
да са някакви ментаци
а тресенето при ускорение на висока предавка - демфер на съединителя
ако не ти се купува демферен маховик, има една тема във форума за смяна с твърд диск , може да я разгледаш http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=355734



-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Тампоните са марка SWAG, на няма и 500-700км, закушени от Ауто+, отначало тресеното беше ужасно, но постоянно омекна и сега е леко, но дразнещо. Иначе при нормално ускорение няма никакво тресене, трябва утре да обърна внимание при ускорение при високи скорости, не съм голям състезател и нямам наблюдения. Така или иначе си поръчах съединител- феродов диск, притискателен и лагер помпа. При смяната ще обърна внимание и на маховика, но дали е за смяна?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Вътрешни карета
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
Преди седмица сменихме маншоните на каретата, там няма проблеми:( Незнам вече взех да си мисля, че нещо тампоните са ментаци.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
За два дни изчетах целия форум с подобни теми:) Искам да попитам относно оборотите само там не съм наблегнал, значи колата независимо дали е студена или топла си забива 800-820 оборота и така си ги поддържа, без никакви промени. Четох доста теми и сходни проблеми са премахнати с увеличение на оборотите на 903 и всичко се оправяло. Какви реално трябва да са ми оборотите, които трябва да поддържа автомобила, наистина съм пробвал и применро с малко газ на около 900оборота колата спи, но редно и нормално ли е да се вдигат така оборотите, или просто моята работи на ниски. Благодаря
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat 3B2 AFN 1.9tdi 110к.с. 1998г. Вибрации при ускоре
sherieli написа:За два дни изчетах целия форум с подобни теми:) Искам да попитам относно оборотите само там не съм наблегнал, значи колата независимо дали е студена или топла си забива 800-820 оборота и така си ги поддържа, без никакви промени. Четох доста теми и сходни проблеми са премахнати с увеличение на оборотите на 903 и всичко се оправяло. Какви реално трябва да са ми оборотите, които трябва да поддържа автомобила, наистина съм пробвал и применро с малко газ на около 900оборота колата спи, но редно и нормално ли е да се вдигат така оборотите, или просто моята работи на ниски. Благодаря
Точно 903 са най оптималните обороти, при мен на 870 тресеше, а пък преставям си на 820 какво ще е. Вдигни ги малко с ваг и вибрациите значително ще намалеят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта