


Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотомер
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотомер
Здравейте колеги имам проблеми с оборотомерът на голф 3!!!!Колата беше с мотор 1.8 75 конски сили и в момента е с мотор от Голф 2 ГТИ 112 конски сили,при запалването на този двигател оборотомерът се движеше на където си поиска при подаване на газ!!!!Мина време и отказа за работи сложих друго табло и пак не работи оборотомерът!!!!Въпросът ми е какво да направя и къде да търся причината,колата е 93 година и е със старите букси за диагностика и не могат да я проверят!!!!
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Искаш да кажеш ,че ти играят оборотите ли ??
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Колега мотора си работи нормално просто самият оборотомер стрелката си ходи на където си поиска (полудява)!!!Например карам на 5-та със 120 км по обороти преди е на 3000 а сега показва един път 5000 друг път 6000 както си поиска до в момента в който на цяло отказа да работи......смених 3 циферблата всичко друго е ок само оборотите пак не показват нищо вече
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
С каква инсталация го подкара,неговата или ориг.на колата? Бобината каква е(с какъв комутатор)?
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
От бушоните до компютъра и до мотора е от ГТИ-то
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Значи си с кръгла бобина,нали? На клема 1 на бобината имаш два кабела черни с червена ивица,единия е за комутатора,другия за оборотомера.Откачаш този за оборотомера(по тънкия) и ико в купето всичко е наред като запалиш оборотомера ще седи на нула.Пускаш един нов кабел от 7 крак на комутатора до този дето си откачил и трябва да проработи.Има и друг вариант но първо пробвай така,ако не стане тогава ще обяснявам. 

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Блогодаря много колега ще пробвам и ще пиша и да с кръгла бобина съм!!!
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Колега комутатора е с 4 кабела а за оборотомера само откачих буксата на бобината и е сложих пак и тръгна сега работи но пак не показва правилно!!!
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Комутатора трябва да е със седем пина
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10346&products_id=722280&ModelId=1654
ползват се четири,затова виждаш четири кабела.Разбери кой кабел от бобината ти е за оборотомера(според аутодата е черен с червена ивица) откачи го и го премести на седми крак на комутатора,като извадиш маншончето на буксата бутни едно оголено кабелче на мястото на седми пин,и като проработи си намери подходяща клемичка(от някоя подобна букса от старата инсталация примерно)
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10346&products_id=722280&ModelId=1654
ползват се четири,затова виждаш четири кабела.Разбери кой кабел от бобината ти е за оборотомера(според аутодата е черен с червена ивица) откачи го и го премести на седми крак на комутатора,като извадиш маншончето на буксата бутни едно оголено кабелче на мястото на седми пин,и като проработи си намери подходяща клемичка(от някоя подобна букса от старата инсталация примерно)
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
разбирам колега има ли значение дали от дясно на ляво или обратното броя за седми пин???
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 с двг от Голф 2 ГТИ 112к.с. - проблем с оборотоме
Има разбира се
Огледай буксата,надписана е.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 92 госта