То по твоята логика всички караме с разбити карета и затова не трябва да си вдигаме колите на крик. Това, че някой е мърляч и не си е сменил каретата навреме, какво общо има с темата? Аз съм си сменил и двете външни, още първия ден като чух че тракат при пълен завой.
Достатъчно е да се вдигне колата на крик и колелото да се завърти на ръка. Ако лагерът си е заминал, се чува и така - без двигатели, скорости и прочие... На мен лично ми е останал за смяна преден ляв, все още здрав лагер. На останалите три колела са сменени точно по този начин - крикчето, врът на ръчичка, шумче и после на тезгяха...
Колега ,да споделя на мен какво ми се беше случило. При натискане на спирачката (при скорост около 50 км.)се чуваше стържене като от накладка,което намаляше с намалянето на скоростта.Вдигахме за проверка на лагерите - но не се издаваше нищо.Смених нарочно лагера,и при стенда ми откриха че той играе в главината.Проблема се реши с нова главина и нов лагер.лагера превъртал в главината и оттам стърженето.
Петъчо,аз кола съм виждал един два пъти Да кажем даже днес смених каре на едно Пежо Боксер, което толкова се беше разбило,че и при ускорение направо чаткаше ужасно.Така ,че с твоя смешен коментар ме кара само да разбера твоята висока самооценка разбира се без покритие...Ами нали тракането на карето идва от хилядите километри на карето и от усилието на съчмите върху стоманата и респективно направените от тях легла,а от там идва и когато колата се вдигне на крик положението на носача,полуоската и от там на карето се променят и не идва в нормално работно положение и съчмите излизат от направените легла и за това се чува такова прищракване за което говоря
Айде тогава по твоята логика - защо в "нормално работно положение" е "чаткало" ужасно, при положение, че не е била колата на крик? Или си я пробвал на крик как ускорява