Смених актуатора и го нагласих по стария да е еднаква дължината обаче сега пренадува и влиза в авариен режим. Записах лог и, ако може някой компетентен да каже на къде да го въртя реглажа на актуатора.



Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Последна промяна от qwerty1234 на Нед 09 юни 2013 17:02, променено общо 1 път.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: След смяна на актуатор
Трябва да се удължи малко лосчето да има повече ход, накъде се върти точно не мога да ти каже ама удължи лосчето.
Иначе каква е тая бегачка, гледам компа иска 1,4 бара.
Иначе каква е тая бегачка, гледам компа иска 1,4 бара.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Не разбирам много от тези неща. Къде ги гледаш тези 1.4 бара? Толкова ли трябва да иска или има нещо сбъркано?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Това е исканото налягане от ЕКУ то на канал 11, аз не видях че голфа е ARL, значи си е нормално. Иначе твойта сега пренадува яко, по добре не я карай докъде не си регулираш актуатора.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
А за тази грешка можеш ли да ми кажеш нещо, че нищо не намирам в нета.
Control Module Part Number: 3B1 959 760 E
Component and/or Version: Sitzverstellung 0301
Software Coding: 0000000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01010 - Sensor for Driver's Seat Recline (G219)
011 - Open Circuit
Control Module Part Number: 3B1 959 760 E
Component and/or Version: Sitzverstellung 0301
Software Coding: 0000000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01010 - Sensor for Driver's Seat Recline (G219)
011 - Open Circuit
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Sitzverstellung озн. позициониране на седалката и после пише за сензора кой точно е. Отговаря за шофъорската седалка ама къде е точно не знам. Някъде му е прекъсната веригата виж прегледай кабелите, ама това не ти е проблем голям.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Тя седалката си работи ама ми я дава тази грешка. Опасно ли е много да се кара 1-2 дни така като пренадува ? Тя колата я кара жена ми по принцип и не и дава много газ.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Опасно е сериозно си е пренадуването. Аз погледнах на места ти стига до 1,9 бара при нормално 1,4 това си е 0,5 отгоре . Кажи и да кара много леко.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Мерси за бързата помощ.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Удължих му хода обаче нещо пак не е както трябва.
Тук е на 3-та на пълна газ от 2000 об./м.
Тук е на 3-та и 4-та
Тук е на 3-та на пълна газ от 2000 об./м.
Тук е на 3-та и 4-та
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
В началото не достигаш исканите стойности а после пак пренадува. Как е чувстваш колата сега до 2000 оборота лагава е нали? Малко е странно това че в началото не надува а после пренадува, дано се намеси някой по разбиращ. Кога за последно си чистил геометрията? Мен това ми прилича на бавно подвижна геометрия, щото след 2700 оборота сега колата си влиза в нормален режим.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: avgan
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Колата беше лагава в ниските от както е купена и на 1800-1900 об. тръгваше рязко. В последствие започна да тръгва чак на 2200-2300 и я закарах на майстор и се оказа, че актуатора е запекъл. Смених го с нов и при слагането го нагласихме на дължина като стария и след това колата почна да влиза в авариен режим и си купих един кабел да видя какво се случва и така. В момента колата си върви много добре и в ниските и във високите ама не ми е ясно защо на моменти пренадува. Геометрията се движи свободно.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Според мене геометрията се движи бавно, ама нека се изкаже и някой друг. Това че на ръка е мърдаш не значи че и актуатора е движи без проблем. А актуатора за 150 коня мотора ли го взехте?
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор
Има пикове, но това е нормално. Когато можеш направи лог и на по-висока предавка, за да видиш как ще се държи при по-продължително настъпване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта