Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Нед 09 юни 2013 14:26


Смених актуатора и го нагласих по стария да е еднаква дължината обаче сега пренадува и влиза в авариен режим. Записах лог и, ако може някой компетентен да каже на къде да го въртя реглажа на актуатора.
LOG-01-003-010-011_11.xlsx
(10.25 KиБ) Свален 328 пъти

Последна промяна от qwerty1234 на Нед 09 юни 2013 17:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: След смяна на актуатор

Мнениеот IvanMan » Нед 09 юни 2013 16:43


Оправи си заглавието според правилата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=352518


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: След смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Нед 09 юни 2013 16:51


Трябва да се удължи малко лосчето да има повече ход, накъде се върти точно не мога да ти каже ама удължи лосчето.
Иначе каква е тая бегачка, гледам компа иска 1,4 бара.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Нед 09 юни 2013 19:23


Не разбирам много от тези неща. Къде ги гледаш тези 1.4 бара? Толкова ли трябва да иска или има нещо сбъркано?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Нед 09 юни 2013 19:27


Това е исканото налягане от ЕКУ то на канал 11, аз не видях че голфа е ARL, значи си е нормално. Иначе твойта сега пренадува яко, по добре не я карай докъде не си регулираш актуатора.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Нед 09 юни 2013 19:30


А за тази грешка можеш ли да ми кажеш нещо, че нищо не намирам в нета.

Control Module Part Number: 3B1 959 760 E

Component and/or Version: Sitzverstellung 0301

Software Coding: 0000000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01010 - Sensor for Driver's Seat Recline (G219)

011 - Open Circuit


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Нед 09 юни 2013 19:37


Sitzverstellung озн. позициониране на седалката и после пише за сензора кой точно е. Отговаря за шофъорската седалка ама къде е точно не знам. Някъде му е прекъсната веригата виж прегледай кабелите, ама това не ти е проблем голям.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Нед 09 юни 2013 19:54


Тя седалката си работи ама ми я дава тази грешка. Опасно ли е много да се кара 1-2 дни така като пренадува ? Тя колата я кара жена ми по принцип и не и дава много газ.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Нед 09 юни 2013 19:56


Опасно е сериозно си е пренадуването. Аз погледнах на места ти стига до 1,9 бара при нормално 1,4 това си е 0,5 отгоре . Кажи и да кара много леко.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Нед 09 юни 2013 20:02


Мерси за бързата помощ.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Вто 11 юни 2013 19:53


Удължих му хода обаче нещо пак не е както трябва.
LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx
(10.12 KиБ) Свален 212 пъти
Тук е на 3-та на пълна газ от 2000 об./м.

LOG-01-011-010-xxx.xlsx
(10.34 KиБ) Свален 242 пъти
Тук е на 3-та и 4-та


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Вто 11 юни 2013 20:01


В началото не достигаш исканите стойности а после пак пренадува. Как е чувстваш колата сега до 2000 оборота лагава е нали? Малко е странно това че в началото не надува а после пренадува, дано се намеси някой по разбиращ. Кога за последно си чистил геометрията? Мен това ми прилича на бавно подвижна геометрия, щото след 2700 оборота сега колата си влиза в нормален режим.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Вто 11 юни 2013 20:10


Колата беше лагава в ниските от както е купена и на 1800-1900 об. тръгваше рязко. В последствие започна да тръгва чак на 2200-2300 и я закарах на майстор и се оказа, че актуатора е запекъл. Смених го с нов и при слагането го нагласихме на дължина като стария и след това колата почна да влиза в авариен режим и си купих един кабел да видя какво се случва и така. В момента колата си върви много добре и в ниските и във високите ама не ми е ясно защо на моменти пренадува. Геометрията се движи свободно.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот blade84 » Вто 11 юни 2013 20:21


Според мене геометрията се движи бавно, ама нека се изкаже и някой друг. Това че на ръка е мърдаш не значи че и актуатора е движи без проблем. А актуатора за 150 коня мотора ли го взехте?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот dmode101 » Вто 11 юни 2013 20:24


Има пикове, но това е нормално. Когато можеш направи лог и на по-висока предавка, за да видиш как ще се държи при по-продължително настъпване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта