B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот nebeto » Пон 17 юни 2013 3:01


Привен.Имах голям мерак да си сложа буст метър.Преди няколко дена купих за мен и за един авер (тоест 2бр).Неска монтирах единия,доста разтриваш пасатора,но единия не отчита по-вече от 5PSI(~0,34бара),а другия 10PSI(0,69бара).При спускане по надолнище на скорост и без газ стрелката си е почти на 0.Двата буст метъра са напълно еднакви.Интересува ме B4 1.9TDI AFN колко трябва да надува? и дали съм свързал маркуча където трябва?
Прикачени файлове
DSC_2064.jpg
прозрачния маркуч е на бустметъра
DSC_2054.jpg
това е китайчето, което струва 32лв




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот znainainai » Пон 17 юни 2013 6:24


Маркуча е където трябва от там взема и мап-а кой дявол те накара да купуваш уред който мери в psi? Тази кола върви на около 1bar. Явно и двата уреда са пръчки.


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот nebeto » Пон 17 юни 2013 11:32


уредите ги купих от един магацин който се намира във Варна,имаха само в PSI.Благодаря.


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот kriso_g » Пон 17 юни 2013 11:37


бате не знам за колко си ги купил тези уреди...но ако искаш да имаш уред който мери правилно то той няма да има нищо общо с цената която ти си платил за този :)
този може да се каже,че е повече за красота :biggrin


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот nebeto » Пон 17 юни 2013 11:52


да вече и аз го осъзнах,много съм разочарован :cry

Последна промяна от nebeto на Вто 18 юни 2013 13:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот juve » Пон 17 юни 2013 12:00


няма да се плашиш .. все пак от уреда колата НЕ спира. Освен това, може да видиш да не си премачкал все пак някъде маркучлето , защото ... моя , "тип VDO" ама не е, също така ме вбеси малко след като му се зарадвах, със смешни и бавни данни... оказа се, че при последните "ръчки" с 200 за тестове маркуча провиснал до турбината и успял да се "спече" и даже леко да се пробие и после ...с маса ровене където не трябва се оказа, че е наред уреда...също може да вземеш и на някой редуцир-вентил с каква да е газ (Кослород, азот, аргон).. да го сравниш с някой друг и да си наясно... :a045


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот samo_pechka » Пон 17 юни 2013 13:55


Качествените започват от 120-150 лв нагоре :wink прави му сметка какво си си купил :smile инак аз си ползвам един лабораторен на мойте години, с нула фасон :mrgreen за сверките и е дооста класа над бая буустметри :mrgreen
Ако не държиш на "фасонлия" си купи един от магазин за инструменти / газови инсталации/ аргон и др. и за да не вибрира стрелката , се слага буренце за вакуум ( по колите ги има доста)преди манометъра , като се редуцира входа на вакуума с мн малка дупчица ( самия щуцер се прави така- с мн малък отвор) и ще видиш батка ,колко плавно и точно си работи :th_up


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот juve » Пон 17 юни 2013 15:20


Всъщност, въпроса често не опира до някаква грандиозна точност, даже, за не професионални цели всеки буустметър е що годе подходящ, даже и да лъже, стига да лъже винаги еднакво.Значи , моят тип VDO го замервах с едни свръх точни хладилни манометри и го видях че леко послъгва за РЕАЛНОТО налягане НО: ако си го сложил на таблото и му хвърляш чат пат информационно някой поглед имали значение , че послъгва за истинския резултат? Практически аз знам , че добавя 0.2 бара към истинсото налягане , но знаейки къде седи стрелката нормално ми е лесно да видя когато жената е започнала да запича геометрията, или пък ако нещо вакумите не са наред...за всекидневна употреба и сигнализация е предостатъчен, за ремонтни цели - кабела и компира...


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот nebeto » Вто 18 юни 2013 13:22


такаааа.Вече съм сложил друг уред на,която скалата е до 1.5бар.Като се подкара пасатора мъжката отчита до 1бар,което според мен е (може би) вярно.
Реално погледнато и аз не държа баш да е много точно,все пак не се занимавам с дигане на коне и такива подобно.Идеята ми беше понеже пасатора е с променлива геометрия да следя самото турбо-дали си навува винаги еднакво.
Искам да ви попитам при ваще колили как е-мотора прави ли вакуум?Понеже при мен винаги прави налягане,а не вакуум когато е на скорост и без газ.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 юни 2013 20:52


Ем то нащте дизели нямат дроселова клапа ,че да прави вакуум ,надолу по байра без газ :biggrin пък и меренето става след турбината :wink тя винаги се върти,при запален мотор ,дори и на ниски обороти и малко или мн ,си качва някакво налягане...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот juve » Сря 19 юни 2013 6:29


samo_pechka написа:Ем то нащте дизели нямат дроселова клапа ,че да прави вакуум ,надолу по байра без газ :biggrin пък и меренето става след турбината :wink тя винаги се върти,при запален мотор ,дори и на ниски обороти и малко или мн ,си качва някакво налягане...

Е моя прави вакум. :mhihi Само че когато го загасвам, понеже налягането го взимам директно от колектора и клапата за мекото гасене в този и единствен момент се "прави " на дроселова : в резултат прави як вакум ,ама за 2 секунди ... :mhihi


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: B4 1.9TDI AFN буст метър правилно ли е свързан?

Мнениеот nebeto » Чет 20 юни 2013 17:24


можетелеи да ме светнете малко за тази дроселова клапа,че не намирам подробна информация.
Само бензинките ли са с дроселова клапа,които са с жило на газта или?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58 и 42 госта