
Чип тунинг от Brezel
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
пиши ми на ЛС . тази тема не е за това. 

- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чип тунинг от Brezel
Колега Brezel, можели да напишете как точно седи въпроса за чипване на коли с DPF филтър? Като DPF не е премахнат, а си работи!
Въпроса е породен от факта, че както знаем DPF при VW е залепен за турбото, а когато регенерира, то повишава температурате си. Това + чип, няма ли да доведе до прекалено висока температура на турбото, която да го повреди?
Въпроса е породен от факта, че както знаем DPF при VW е залепен за турбото, а когато регенерира, то повишава температурате си. Това + чип, няма ли да доведе до прекалено висока температура на турбото, която да го повреди?
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
Здравей,
при направата на чиптунинга, или с други думи при настройването на автомобила, винаги се взима в предвид, дали колата е с ДПФ или не.
Въпросните високи температури за които говориш се появяват при регенерация. Регенерацията е процес в който ЕКУто така управлява мотора, че темп. на изгорелите газове да се повиши драстично и така да изчисти филтъра.
Тези температури са МНОГО по високи от нормалните за автомобила (когато не е в регенерация) в нормално каране (независимо дали е със или без чип). Искам да кажа че независимо дали колата е с чип или не, темепратурите по време на регенерация ще са си същите. Температурите на регенерацията не се влиаят от чипа.
Ако колата без чип държи едни температури (извън регенерация), с чип държи по високи температури (извън регенерация), а в регенерация са още по високи температурите (по високи от предните две)
Все пак, при повдигане на мощност на едно ТДИ винаги сместа става малко побогата. Ако се прекали, може да се запушва филтъра по често и от там по чести регенерации. Тоест от кофти чип се причиняват много по чести регенерации които водят до често прегряване на турбото.
Ако мощността се вдигне до там че да не се стига до почести регенерации всичко ще си е както заводско (въпреки повишената мощност)
Това е и причината, кола с ДПФ да позволява помалък безопасен ефект от чипа, а при коли без ДПФ да може да се изкарат повече коне (пак безопастно).
Някои хора предпочитат , премахване на ДПФ (хардуерно и софтуерно) след което спокойно могат да извадят максимума на автомобила си. Уви за сметка на екологията.
Поздрави
при направата на чиптунинга, или с други думи при настройването на автомобила, винаги се взима в предвид, дали колата е с ДПФ или не.
Въпросните високи температури за които говориш се появяват при регенерация. Регенерацията е процес в който ЕКУто така управлява мотора, че темп. на изгорелите газове да се повиши драстично и така да изчисти филтъра.
Тези температури са МНОГО по високи от нормалните за автомобила (когато не е в регенерация) в нормално каране (независимо дали е със или без чип). Искам да кажа че независимо дали колата е с чип или не, темепратурите по време на регенерация ще са си същите. Температурите на регенерацията не се влиаят от чипа.
Ако колата без чип държи едни температури (извън регенерация), с чип държи по високи температури (извън регенерация), а в регенерация са още по високи температурите (по високи от предните две)
Все пак, при повдигане на мощност на едно ТДИ винаги сместа става малко побогата. Ако се прекали, може да се запушва филтъра по често и от там по чести регенерации. Тоест от кофти чип се причиняват много по чести регенерации които водят до често прегряване на турбото.
Ако мощността се вдигне до там че да не се стига до почести регенерации всичко ще си е както заводско (въпреки повишената мощност)
Това е и причината, кола с ДПФ да позволява помалък безопасен ефект от чипа, а при коли без ДПФ да може да се изкарат повече коне (пак безопастно).
Някои хора предпочитат , премахване на ДПФ (хардуерно и софтуерно) след което спокойно могат да извадят максимума на автомобила си. Уви за сметка на екологията.
Поздрави
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 06 юли 2012 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Чип тунинг от Brezel
искам да по питам имам голф 4 1.9 TDI 90 кс АГР мотор колко коня ще бъде и какви пари ще ми струва ще имали разлика в дърпането и вървежа мерси !!
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
тази тема не е с рекламна цел и такива въпроси би трябвало да се постват във другата тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=16211&start=270
моля имайте го впредвид.
Отговорът ти е на ЛС.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=16211&start=270
моля имайте го впредвид.
Отговорът ти е на ЛС.
Re: Чип тунинг от Brezel
Здравейте! Карам пасат 5.5 1.9 TDI 130кс 2002г. Има ли някой от Пловдив или околността със същата кола, който да си я е чипосал при Brezel? Моля за една кратка демонстрация на ефекта и черпя бира
Като цяло си ме кефи колата как върви, но ако разликата е голяма не пречи и аз да се чипосам 


Re: Чип тунинг от Brezel
Колата е Голф3-AFN,от три дена е с чип от Brezel,монтиран от Ifidik
.Резултата е:колата вече не се кара а се "пилотира"
.ПП.Всички са доволни,най-вече хлапетата





- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Чип тунинг от Brezel
искам да попитам какво налягане трабва да прави турбината със ваш софтуер на 1.9 тди AHF 110 к.с. GT 1749V
и по точно 1 бар на фул буст нормално ли е?
и по точно 1 бар на фул буст нормално ли е?
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
исканто е на 1.15 . Постигнатото и то трябва да варира някъд там.
- Cake-bars
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 11 май 2013 8:42
- Автомобил: A4
- Двигател: 1.8turbo180hp
- Местоположение: София
Re: Чип тунинг от Brezel
Здравейте, колеги, нов съм във форума и се регистрирах, за да получа повече информация за чиповете на Брезел. Интересувам се за мотора на Ауди а4 - 1.8Т, с код "АЕВ". Понеже в сток вариант ми е доста тромав този двигател, реших да го съживя с един чип. Изчетох редица положителни отзиви за Брезел и предлаганите от него чипове и искам да попитам дали предлага замерване преди и след чипа /а не само след/. Има ли последствия за турбото и съединителя? Основното, което ме интересува е разликата в поведението на автомобила след чипа.
Също така бих се радвал ако се включат и вече чипнали колеги с такъв мотор. Прочетох доста страници от темата, но мненията за 1.8Т са изключително малко, преобладават тези за дизелите. Каква промяна да очаквам след чипа? Ясно е че колата ще върви повече, но в какво се изразява това "повече". Едни казват, че турбото започва да се усеща и да надува по-рано, други, че мощността се усеща само над 3000 оборота, трети че се усеща в целия работен диапазон, пети че след 5000 оборота умира, шести споделят за прекъсвания и придърпвания след чипа, седми пък недоволстват и т.н.
Интересува ме всичко за поведението на 1.8Т след чип.
Също така бих се радвал ако се включат и вече чипнали колеги с такъв мотор. Прочетох доста страници от темата, но мненията за 1.8Т са изключително малко, преобладават тези за дизелите. Каква промяна да очаквам след чипа? Ясно е че колата ще върви повече, но в какво се изразява това "повече". Едни казват, че турбото започва да се усеща и да надува по-рано, други, че мощността се усеща само над 3000 оборота, трети че се усеща в целия работен диапазон, пети че след 5000 оборота умира, шести споделят за прекъсвания и придърпвания след чипа, седми пък недоволстват и т.н.
Интересува ме всичко за поведението на 1.8Т след чип.
Re: Чип тунинг от Brezel
може ли някои да ми каже skype на Brezel,имам Golf 3 TDI 90ps AHU и искам да си сложа чип.Чувал съм че от Brezel чиповете са били добри,а и хората са доволни.Мерси предварително
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
papaz77 написа:не могат да слагат на бензинов мотор чип няма гаранция за конете

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
papaz77 написа:не могат да слагат на бензинов мотор чип няма гаранция за конете
Ако искаш да ти чипоса 1.4 и да чакаш 10 коня отгоре .. :D
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
при атмосферките винаги е гаранция че няма гаранция за конете. Не е от значение дали е бензин или дизел, а дали има турбо или е атмосферна колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта