Чип тунинг от Brezel

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Сря 20 фев 2013 23:13


пиши ми на ЛС . тази тема не е за това. :th_up




Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот masiven » Пет 22 фев 2013 11:57


Колега Brezel, можели да напишете как точно седи въпроса за чипване на коли с DPF филтър? Като DPF не е премахнат, а си работи!

Въпроса е породен от факта, че както знаем DPF при VW е залепен за турбото, а когато регенерира, то повишава температурате си. Това + чип, няма ли да доведе до прекалено висока температура на турбото, която да го повреди?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Нед 24 фев 2013 22:22


Здравей,

при направата на чиптунинга, или с други думи при настройването на автомобила, винаги се взима в предвид, дали колата е с ДПФ или не.

Въпросните високи температури за които говориш се появяват при регенерация. Регенерацията е процес в който ЕКУто така управлява мотора, че темп. на изгорелите газове да се повиши драстично и така да изчисти филтъра.

Тези температури са МНОГО по високи от нормалните за автомобила (когато не е в регенерация) в нормално каране (независимо дали е със или без чип). Искам да кажа че независимо дали колата е с чип или не, темепратурите по време на регенерация ще са си същите. Температурите на регенерацията не се влиаят от чипа.

Ако колата без чип държи едни температури (извън регенерация), с чип държи по високи температури (извън регенерация), а в регенерация са още по високи температурите (по високи от предните две)

Все пак, при повдигане на мощност на едно ТДИ винаги сместа става малко побогата. Ако се прекали, може да се запушва филтъра по често и от там по чести регенерации. Тоест от кофти чип се причиняват много по чести регенерации които водят до често прегряване на турбото.

Ако мощността се вдигне до там че да не се стига до почести регенерации всичко ще си е както заводско (въпреки повишената мощност)

Това е и причината, кола с ДПФ да позволява помалък безопасен ефект от чипа, а при коли без ДПФ да може да се изкарат повече коне (пак безопастно).

Някои хора предпочитат , премахване на ДПФ (хардуерно и софтуерно) след което спокойно могат да извадят максимума на автомобила си. Уви за сметка на екологията.

Поздрави


milen_iohanov
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот milen_iohanov » Пон 25 фев 2013 14:15


искам да по питам имам голф 4 1.9 TDI 90 кс АГР мотор колко коня ще бъде и какви пари ще ми струва ще имали разлика в дърпането и вървежа мерси !!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Пон 25 фев 2013 16:05


тази тема не е с рекламна цел и такива въпроси би трябвало да се постват във другата тема

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=16211&start=270

моля имайте го впредвид.

Отговорът ти е на ЛС.


melvis
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот melvis » Чет 04 апр 2013 8:03


Здравейте! Карам пасат 5.5 1.9 TDI 130кс 2002г. Има ли някой от Пловдив или околността със същата кола, който да си я е чипосал при Brezel? Моля за една кратка демонстрация на ефекта и черпя бира :biggrin Като цяло си ме кефи колата как върви, но ако разликата е голяма не пречи и аз да се чипосам :mhihi


DE4O
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 09 авг 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот DE4O » Чет 04 апр 2013 13:48


Колата е Голф3-AFN,от три дена е с чип от Brezel,монтиран от Ifidik :bowdown .Резултата е:колата вече не се кара а се "пилотира" :th_up .ПП.Всички са доволни,най-вече хлапетата :mhihi :love.vwclub


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот DarkBass » Сря 08 май 2013 18:13


искам да попитам какво налягане трабва да прави турбината със ваш софтуер на 1.9 тди AHF 110 к.с. GT 1749V
и по точно 1 бар на фул буст нормално ли е?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Чет 09 май 2013 21:34


исканто е на 1.15 . Постигнатото и то трябва да варира някъд там.


Потребителски аватар
Cake-bars
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 11 май 2013 8:42
Автомобил: A4
Двигател: 1.8turbo180hp
Местоположение: София

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Cake-bars » Съб 11 май 2013 8:48


Здравейте, колеги, нов съм във форума и се регистрирах, за да получа повече информация за чиповете на Брезел. Интересувам се за мотора на Ауди а4 - 1.8Т, с код "АЕВ". Понеже в сток вариант ми е доста тромав този двигател, реших да го съживя с един чип. Изчетох редица положителни отзиви за Брезел и предлаганите от него чипове и искам да попитам дали предлага замерване преди и след чипа /а не само след/. Има ли последствия за турбото и съединителя? Основното, което ме интересува е разликата в поведението на автомобила след чипа.

Също така бих се радвал ако се включат и вече чипнали колеги с такъв мотор. Прочетох доста страници от темата, но мненията за 1.8Т са изключително малко, преобладават тези за дизелите. Каква промяна да очаквам след чипа? Ясно е че колата ще върви повече, но в какво се изразява това "повече". Едни казват, че турбото започва да се усеща и да надува по-рано, други, че мощността се усеща само над 3000 оборота, трети че се усеща в целия работен диапазон, пети че след 5000 оборота умира, шести споделят за прекъсвания и придърпвания след чипа, седми пък недоволстват и т.н.

Интересува ме всичко за поведението на 1.8Т след чип.


liussi
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 27 май 2013 8:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот liussi » Пон 27 май 2013 12:43


може ли някои да ми каже skype на Brezel,имам Golf 3 TDI 90ps AHU и искам да си сложа чип.Чувал съм че от Brezel чиповете са били добри,а и хората са доволни.Мерси предварително


papaz77
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 6:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот papaz77 » Нед 16 юни 2013 21:18


не могат да слагат на бензинов мотор чип няма гаранция за конете


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Пон 17 юни 2013 11:23


papaz77 написа:не могат да слагат на бензинов мотор чип няма гаранция за конете


:question


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Vizor » Пон 17 юни 2013 21:39


papaz77 написа:не могат да слагат на бензинов мотор чип няма гаранция за конете



Ако искаш да ти чипоса 1.4 и да чакаш 10 коня отгоре .. :D


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Чип тунинг от Brezel

Мнениеот Brezel » Вто 18 юни 2013 0:30


при атмосферките винаги е гаранция че няма гаранция за конете. Не е от значение дали е бензин или дизел, а дали има турбо или е атмосферна колата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта