продават се малки двураменни български скоби за лагери - с остри челюсти пасват идеално на мястото
5-6 лв са



Golf MK2 Tornado Red
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
stefan4o написа:Ако ми я пратиш с куриер до Стара Загора, ще си я получиш обратно с бутилка бира, естествено пътните за моя сметка
Принципно не е проблем...ако искаш оставяй данни за еконт на лично и щи я пратя
Или да направиш тва което колегата parno казва...щом стават тея скоби...еконта ти е 4,20 така или иначе ;)
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Засега оставам с този волан,защото ми излязаха.....АМЕРИКАНСКИ стоповееее
Чакам ги в Еконт.Това дава началото май на американска визия
Следва да поръчам като имам пари сайд маркери от eBay,както и за броните имам нещо наум
След броните живот и здраве предния номер ще стане квадратен
Само щури идеи взеха да ми се въртят като разбрах че ще ми пращат стоповете 
Надявам се стоповете да са със фасoнки,че не са с цяла платка като нашите - всяка крушка е с отделно кабелче и фасoнка...






Надявам се стоповете да са със фасoнки,че не са с цяла платка като нашите - всяка крушка е с отделно кабелче и фасoнка...

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Чудя се защо всички полудяхте по тая американска визия
. Сега остава и квадратни фарове да сложиш и ще е чудно...

- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Който и американец да попиташ за всеки автомобил се стреми към евро визия понеже на времето не сме имали толкова глупави изиксвания фаровете да са на височината на тавана, броните да са по-дебели от основите на Белия дом...и прочие а тук има тенденция да се деградира към грозотии. 
П.П Иначе стоповете ще седят готино ама да не разваляме попринцип хубавата кола...


П.П Иначе стоповете ще седят готино ама да не разваляме попринцип хубавата кола...

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Знах си,че ще ми сложите ама всичко се сменя за 1 час и си връщам всичко,а и всичко с брони,стопове ще ми излезе 50лв общо....Вярно е,че американците търсят европейска визия,ние търсим американска 

- stefan4o
- Мнения: 19323
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
toshara написа:Знах си,че ще ми сложите ама всичко се сменя за 1 час и си връщам всичко,а и всичко с брони,стопове ще ми излезе 50лв общо....Вярно е,че американците търсят европейска визия,ние търсим американска
То е като с оная работа. Всеки търси чуждото

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
И между другото ето докъде съм с тавана - имаше много липсващи парчета,на много места го кърпих с епоксидна смола и плат,на места с C200 и амбалажна хартия,влакнест и обикновен кит.Където е китвано е намазано с боя,за да може да хване лепилото.Почти цялата част около огледалото е изградена наново,както и на други места.Остава да купя плат и лепило и да го мятам
Отзад целия е на кръпки,смятам че няма да опира никъде.



Отзад целия е на кръпки,смятам че няма да опира никъде.



- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Тоше хванал си се да правиш тавана ли бе? Нямаше ли в някоя морга здрав и да си го тапицираш черен,а си си играл китове,смоли,глупости.То,че ще стане ще стане,ама кому е нужно толкова работа.Бъди умен момче,но щом те влече.То е ясно,че 1 ден без да пипаш нещо не е работа,но за 20 левчета би си спестил 3 дни работа и шкурене.И все пак адмирации,че пипаш сам 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Намирането на таван с шибедах здрав и свален е мисията невъзможна,а и да бях намерил едва ли щях да го закарам до вкъщи здрав
Иначе тавана беше свален от няколко месеца,ама от нямане на време не го бях направил.Сега остана само плата и лепилото и е готов.Поне ще знам,че като го слагам няма да се строши-подсилил съм го на най-уязвимите места 


- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Един тийзър:
само,че 3 фасонки липсват,ще видим от какво ще мога да приспособя някакви.Ще съм благодарен някой ако ми изрови отнякъде как са тези жици,че като гледам ще се оплета доста
Иначе следва полиране че има тук-там драснато


Днес се заех да почистя карбуратора-толкова гняс излезе,че щях да запуша канала на банята
Дано сега работи толкова добре,колкото е и чист,само един проблем излезе като отворих това нещо,някой ако има идея къде завършва пружинката и как стои,че беше намачкана вътре...А само тази част не мога да купя,предлагат ми цели карбуратори само...Утре ще му взема и ревизионен комплект
Ето за тази пружинка вътре,малката става въпрос,ще се радвам някой да помогне...

Ето и карбуратора как светна след няколко пъти минаване с обезмаслител,киснене няколко часа в кофата с обезмаслител и за финал минаване с водоструйка:








Днес се заех да почистя карбуратора-толкова гняс излезе,че щях да запуша канала на банята


Ето за тази пружинка вътре,малката става въпрос,ще се радвам някой да помогне...

Ето и карбуратора как светна след няколко пъти минаване с обезмаслител,киснене няколко часа в кофата с обезмаслител и за финал минаване с водоструйка:



Последна промяна от toshara на Вто 18 юни 2013 9:35, променено общо 2 пъти.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Пробвай фасунка от преден мигач на голф3 венто.Нагрей тази медната биметална пластина на карбуратора със запалка и сам ще разбереш как трябва да я поставиш 

Последна промяна от golfmk1 на Вто 18 юни 2013 9:38, променено общо 1 път.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
И нещо интересно за американските стопчета - някои от фасонките са с крушки с двойни жички(като Ладовите
),но не знам къде трябва да са - дали от външната,или от вътрешната секция?Предполагам от външната,а и там визуално би изглеждало по-добре да светят габаритите и да светне и другата жичка при натискане на спирачката 


- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
golfmk1 написа:Пробвай фасунка от преден мигач на голф3 венто.Нагрей тази медната биметална пластина на карбуратора със запалка и сам ще разбереш как трябва да я поставиш
Тя ми е ясна,виж пружинката вътре в корпуса,нея се чудя как трябва да я сложа

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта