 
 Дано нямаш повече проблеми от подобно естество.
 
  . Оригиналното тежи 1200 грама, а тия ниссенс, берт, топрън са по 800 грама !
 . Оригиналното тежи 1200 грама, а тия ниссенс, берт, топрън са по 800 грама !   . Колата я карах около 2500- 3000 об. Средно карах със 150 км. по Хемус и по първокласните не я мотах - ама нали да я пробвам
 . Колата я карах около 2500- 3000 об. Средно карах със 150 км. по Хемус и по първокласните не я мотах - ама нали да я пробвам  . Компютъра каза че разхода е 8/100. Аз мисля че е по малък щото сипах 18.5 литра и има за още 80 км. Според компа съм подържал 88 км. средна скорост. Колата има страхотен демараж- изпреварвах на 4 и 5, а по някога и на 6. Много рядко включвах и 3 при изпреварване, на по големите наклони. Абе добра машина е тоя пасат
 . Компютъра каза че разхода е 8/100. Аз мисля че е по малък щото сипах 18.5 литра и има за още 80 км. Според компа съм подържал 88 км. средна скорост. Колата има страхотен демараж- изпреварвах на 4 и 5, а по някога и на 6. Много рядко включвах и 3 при изпреварване, на по големите наклони. Абе добра машина е тоя пасат  
   В града сигурно разхода ще е около 10, ама Лъв слама не яде !  И моя съсед има такъв пасат и каза че там е разхода в града. Ще видиме, поне знам за какво е тоя разход при тази мощ !
  В града сигурно разхода ще е около 10, ама Лъв слама не яде !  И моя съсед има такъв пасат и каза че там е разхода в града. Ще видиме, поне знам за какво е тоя разход при тази мощ ! . Също така ако нашето турбо е прецакано и не може да се развърта добре от износване- пак е се тая колко е отворил Н75.
. Също така ако нашето турбо е прецакано и не може да се развърта добре от износване- пак е се тая колко е отворил Н75.  ,стойности 94,4% на Н75 показват че налягането на турбината е над исканите стойности(пренадува) и компа се опитва панически да го намали,сега че нещо му пречи(скъсан вакумен маркуч,пробит актуатор,запекла геометрия и т.н.)е съвсем отделен въпрос,ама то и затова е аварийния режим,като го подържи на 94,4 известно време и усети ,че няма резултат,бам няма турбо
 ,стойности 94,4% на Н75 показват че налягането на турбината е над исканите стойности(пренадува) и компа се опитва панически да го намали,сега че нещо му пречи(скъсан вакумен маркуч,пробит актуатор,запекла геометрия и т.н.)е съвсем отделен въпрос,ама то и затова е аварийния режим,като го подържи на 94,4 известно време и усети ,че няма резултат,бам няма турбо  .
 . 
   
   И основната му функция е да изключва вакуума когато се достигнат критични нива на налягането на турбото- дали заради високи обороти или други такива.
 И основната му функция е да изключва вакуума когато се достигнат критични нива на налягането на турбото- дали заради високи обороти или други такива. 
  
 И когато достигне 4500 об тогава пада
 И когато достигне 4500 об тогава пада  Тоест моята логика е точно за обща функция на работата на турбо-надува и Н75 изразена в %
  Тоест моята логика е точно за обща функция на работата на турбо-надува и Н75 изразена в %  Това си е мое мнение и никой не ангажирам с него, просто гледам, тествам и разсъждавам !
 Това си е мое мнение и никой не ангажирам с него, просто гледам, тествам и разсъждавам ! !?
 !?  А, а той падне ли надолу се ще разтовари нещо и ще се намали въртенето на турбинката
 А, а той падне ли надолу се ще разтовари нещо и ще се намали въртенето на турбинката  
  
  
  Тоест зависимостта е обратно пропорционална и ми се струва че се изменя логаритмично тоя вакуум
  Тоест зависимостта е обратно пропорционална и ми се струва че се изменя логаритмично тоя вакуум  , тоест и геото не заема койзнае колко различни положения, щото и хода и е малък на геометрията.
, тоест и геото не заема койзнае колко различни положения, щото и хода и е малък на геометрията.kossis написа:Каква е целта на това ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot] и 101 госта