Дали не си прецаках помпата???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Сря 06 дек 2006 12:35


Пак аз, с нови простотий около моята кола. :evil: Децата болни и ходихме на болница. Направих маневра, две, за да се прибера близо до тротоара. Мина време и реших малко да се кача на тротоара за да не преча, че се получаваше опашка. Опитах да запаля - цъ. Пак старата песен на нов глас. Какво ли не опитвах!!! Откачвах алармата, куплунга на компа размърдах, релета, бушони, кабели, помпи..... :evil: Не и не. Звъня на "Пътна помощ", за моето каско без пари само при ПТП ( пфу пепел им на езика ), иначе 60 лева. :evil: Качих жената и децата на такси и влязох вътре. Мислех на скорост и контакт, да мина през кръстовището, в някоя улица дето движението е по малко, за да не преча. Завъртях волана ( без хидравлика е много трудно ) и тъпата кола запали. :shock Не знам какво да мисля вече. Да не е нещо по инсталацията. Не зная, писна ми. Прибрах се и откачих алармата, сега ми е в офиса и я прегледах на лупа за лоши спойки....... Довечера ще вида какво ще стане. :cry:




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 06 дек 2006 13:01


Kentavar написа:. Да не е нещо по инсталацията. Не зная, писна ми. Прибрах се и откачих алармата, сега ми е в офиса и я прегледах на лупа за лоши спойки....... Довечера ще вида какво ще стане. :cry:


Не винаги студените спойки се виждат с лупа.Изчистваш лака от платката с кореселин и повтаряш всичките спойки. Ама ти може да имаш проблеми и ключа за запалване и какво ли не...


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 11 дек 2006 13:17


Привет колеги. Ново преживяване. Понеже сме болни в къщи ( жена, деца...) нямах време да предприема нещо по въпроса за отсраняване на повредата. Така. Вчера трябваше да ходиме по болници. Пак същото се получи, но този път нищо не помогна. Абе кола с характер. Така, кабели тоци от акумулатора върху помпата и колата запали. Така, искам да попитам нещо което ми направи впечетление. Понеже не знам кой е плюсовия проводник и кой маса, връзвах и в двете посоки. В едната посока нямаше проблем. Чу се специфичния шум. Но като вързах за момент в другата посока ми направи впечетление, че наистина има голяма консумация, че заискри там където сложих кабела. Не съм давал на късо, сигурен съм. Та искам да питам, колко е нормалната консумация на помпата? Ако е клеясала нещо, нормално ли е, при завъртане да глътне повече ток??? Има ли проблем ако обърна захранването. Четох някъде във форума, че ако е задръстена с боклуци и ако я вържем на обратно за да завърти на обратно, за да изхвърли боклуците... Още нещо!!! Кой номер реле е за помпата и как е последователноста, първо релето и после предпазителя или обратното? Нямам много време да ровя да търся схема на електриката на помпата, за това ще съм благодарен ако някой може да ми посочи къде да погледна схемата на свързаване... :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 11 дек 2006 19:07


Според АутоДата-та, помпата ти се захранва от предпазител F18 (20А), а напрежението до него идва от реле под №К20, от извод 4.
Свържи едан малка крушка м/у входа на този предпазител и маса. По този начин ще знаеш дали там идва напрежение.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 12 дек 2006 8:23


Не пипай помпата :!: Дори джобно фенерче, пуска искри като го свързваш. В Полезни връзки има разни схеми-търси схемите.А смисълът на предпазителите е да прекъсват веригата при нужда, следователно токът първо идва до предпазитела и след това в релето :wink:


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 12 дек 2006 10:45


Оки пичове. Почвам да чета и търся схеми. Вече в колата ми е мултицета и един малък акумулатор, кабели, кабелни обувки и крокодилчета. Мисля, че съм готов да търся повредата. Ще потърся и схеми. Очаквайте включване... :oops:


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Чет 14 дек 2006 16:52


Искам да попитам нещо и да не отварям нова тема. Възможно ли е от помпата да се полуава следният ефект. Значи, като спирам, махам крака от газта и оборотите почват да варират два или три пъти от над хиляда до под 700 преди да се установят на около 850... :roll:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 14 дек 2006 21:23


ако е ниско налягането е възможно, но по вероятно е да е степ мотора.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 14 дек 2006 21:48


Малко вероятно е да ти играят така оборотите от помпата. Причината явно е друга и е свързана с досегашния ти проблем.


passat.ov.k
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот passat.ov.k » Чет 14 дек 2006 23:00


колега смени релето на помпата имах същия проблем на голф3 но при мен не само че не включваше помпата но когато включи неискаше да иэключва беше се скъсала пружинката на релето.


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 18 дек 2006 9:54


Привет колеги. Вчера след поредната "авария" и с риск да ме арестуват ченгетата за кражба на автомобил ( ами бях много съмнителен, пред Централна гара, брадясал, с кабели в ръка ровя в колата и се опитвам да я запаля...), стигнах до следните заключения:
1. Не е от помпата.( тя си работи, пробвах с акумулаторче дали върти - върти и напред и назад)
2. Помпата си има консумация и не е малка, поне не първоначално докато завърти.
3. Не е от релето. ( изпросих си реле от един колега с Пасат 3, който беше спрял пред мен).
4. Нещо по тоците е....или контактен ключ или нещо друго( поредния номер беше, че като врътнах волана на ляво и включих ляв мигач, релето на помпата цъкна и тя качи гориво, след което запалих).

За това ви моля за помощ. Кажете към кого да се обърна за помощ? Ще съм ви задължен. Време е и за смяна на масло, искам и реглаж на фарове, както и да се измият от вътре, че са мръсни нещо. Както и ще имам нужда от една нагледна лекция, по анатомия на двигател на Пасат 4..... :oops:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 18 дек 2006 15:39


бях ти писал и пак ще ти напиша виж
скапания имобилайзер


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 18 дек 2006 16:50


Kentavar както писа и колегата май не ти се ходи да ти видят алармата и имобилайзера, иди поне при някой жичкаджия да види конт. ключ и ел елементите около корм. колона, ключове за мигачи,фарове,чистачки и тн. На тебе ти трябва анатомия на ел. инсталацията а не на двигателя. Иди най накрая да я видят тая кола че проблема ти стана исторически, поне да го оправиш през тази година!!!!!!!!!


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 19 дек 2006 11:10


Не става въпрос за това дали ми се ходи или не. Бяхме болни всички в къщи и нямах възможност да мръдна където и да е освен до лекари и болници. Да не оспамвам темата....Според мен не е от алармата. Говорих с Ваското1, но за съжаление това ще стане след нова година, че е зает човека. Вярно, че ми трябва и лекция за електриката на автомобила!!! :oops: Ще пиша като имам резултати.

п.п. Исторически не амиииииииии. Да не мислите, че не ми е писнало.... :evil:


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 26 фев 2007 15:15


Много неща изписах и изговорихме а проблема се оказа другаде. Сега като се сетя за оня ден ми става ясно защо се е стигнало до тук. Имаше една буря с много светкавици, а колата ми на паркинга е точно под жиците на далекопровода. На другия ден вече не искаше да запали....Значи проблема се оказа в компа. Имаше изгоряла писта. От тук са започнали проблемите. Висок разход, муден вървеж при потегляне ( замисля се преди да тръгне да върви ), променливите обороти и тъпото не искане да запали. Явно компира не си чува датчиците и не знае какво да направи, за това не иска да пали. Това ми направи впечетление, че когато не иска да запали, мига лампата на маслото. Явно компютъра получава грешна информация за наличие на маслото и не позволява да запали колата. Тъпо, но е факт. Вече се бях отчаял при мислълта, колко ще ми излезе един комп и как ще го намеря заедно с имобилайзера....Е, имах възможност да тествам колата. Въпреки, че е тежка кола, вече ускорението е коренно различно (бях забравил, какво е да ти върви колата нормално ). Дърпа без да се замисля, оборотите не играят видимо а разхода на градско падна драстично. Вярно пак си е множко, но не е 16 и повече. :shock Вече пали без проблем.....дано да продължи така, че не беше за пътуване с тия проблеми....


сори за ОФФ - а - Много благодаря на Ваското1 за помощта и човешкото отношение.... :077: :bowdown . Голям си...

п.п. Може да се заключва, ако няма кой какво да каже. :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта