Привет колеги. Вчера след поредната "авария" и с риск да ме арестуват ченгетата за кражба на автомобил ( ами бях много съмнителен, пред Централна гара, брадясал, с кабели в ръка ровя в колата и се опитвам да я запаля...), стигнах до следните заключения:
1. Не е от помпата.( тя си работи, пробвах с акумулаторче дали върти - върти и напред и назад)
2. Помпата си има консумация и не е малка, поне не първоначално докато завърти.
3. Не е от релето. ( изпросих си реле от един колега с Пасат 3, който беше спрял пред мен).
4. Нещо по тоците е....или контактен ключ или нещо друго( поредния номер беше, че като врътнах волана на ляво и включих ляв мигач, релето на помпата цъкна и тя качи гориво, след което запалих).
За това ви моля за помощ. Кажете към кого да се обърна за помощ? Ще съм ви задължен. Време е и за смяна на масло, искам и реглаж на фарове, както и да се измият от вътре, че са мръсни нещо. Както и ще имам нужда от една нагледна лекция, по анатомия на двигател на Пасат 4.....
