Проблема е следния онзи ден на запалена кола усилвам радиото и гасне :О все 1 няма акумулатор.
Днес мерих с мултицет и какво излиза:
На запалена кола на място 14.2В,с фарове 13.8В + климатик 12.8В.Пусна ли и подгрев на задното стъкло отива на 12.2В.
Това на 900 оборота запалена кола,ако я изфорсирам съвсем леко на 1000 оборота веднага дига напрежението на 13.5-13.8В.
Та колеги с 2 думи,запалена кола на място с всички консуматори без климатика пада под 13.00В,а пусна ли климатика пада и под 12.00В

Всико това съм го мерил на запалката,а отпред на акумулатора е с 0.4В отгоре.
Последния опит,който направих беше с всичко пуснато - габарити,къси,халогени,подгрев на задното стъкло,климатик на макс и ми даде - 11.8 на запалка и падаше към 11.7,а отпред на акумулатора беше 12.2 !

При подаване на газ до 1000 оборота всичко се променя и почва да дига напрежението..
Този проблем го няма,ако не съм пуснал климатика..
Ако не е пуснат климатика,а всичко останало е пуснато пада на 12.8 обаче се зарежда бавно връща към 13.2В - 13.3В
На къде да се насочвам ?
Благодаря предварително !