


голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 23 мар 2008 16:59
- Автомобил: MK4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
и аз имам този проблем.Значи свалям турбото и го почиствам така ли?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
зависи от проблема и на мен ми забиваше но излезе ,че е вакумния клапан на самото турбо беше блокирал и смукателния колектор беше пълен със сажди така че първо опитваш на рака дали се движи лостчето на самото турбо
- lubo25
- Мнения: 113
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
- Автомобил: Seat Alhambra Tdi
- Двигател: AUY
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
Здравейте на всички проблема е следният пасат 110к.с турбото забиваше след 3000 оборота на 3 и на 4 предавка ми го правеше този номер N75 си работи свалих клапана на който е на турбото смених го с друг пак забиваше преди да сложа клапана хванах лоста на геометрията и забелязах че на момент заяжда.Вчера беше почистено турбото и колектора и сега колата все едно е чист дизел всичките маркучи са здрави за вакумите на vac-com турбото показа стоиности 0,3 при максимални 0,9 в края на пика.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
lubo25 написа:Здравейте на всички проблема е следният пасат 110к.с турбото забиваше след 3000 оборота на 3 и на 4 предавка ми го правеше този номер N75 си работи свалих клапана на който е на турбото смених го с друг пак забиваше преди да сложа клапана хванах лоста на геометрията и забелязах че на момент заяжда.Вчера беше почистено турбото и колектора и сега колата все едно е чист дизел всичките маркучи са здрави за вакумите на vac-com турбото показа стоиности 0,3 при максимални 0,9 в края на пика.
здр колега а самия клапан които го смени регулирали го правилно ,трябва да е в крайно положение от самия му ограничител и да се движи лесно на изгасен мотор .
- lubo25
- Мнения: 113
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
- Автомобил: Seat Alhambra Tdi
- Двигател: AUY
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
Днес ще си сложа стария клапан и мисля,че ще се оправи колата,а иначе този клапан новия не е регулиран то за всяко турбо реглажа е различен.
- lubo25
- Мнения: 113
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
- Автомобил: Seat Alhambra Tdi
- Двигател: AUY
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .
Колата се оправи сложих се стария клапан на турбото и сега сам на самолет и съответно има наказване на 3-та го държех до 4200 оборота и турбото не се предаде. 
