голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mihata_88
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 16:59
Автомобил: MK4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: София

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот mihata_88 » Пет 28 юни 2013 15:03


и аз имам този проблем.Значи свалям турбото и го почиствам така ли?




pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот pai4one » Нед 30 юни 2013 0:02


зависи от проблема и на мен ми забиваше но излезе ,че е вакумния клапан на самото турбо беше блокирал и смукателния колектор беше пълен със сажди така че първо опитваш на рака дали се движи лостчето на самото турбо


Потребителски аватар
lubo25
Мнения: 113
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
Автомобил: Seat Alhambra Tdi
Двигател: AUY
Местоположение: Враца

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот lubo25 » Съб 06 юли 2013 13:08


Здравейте на всички проблема е следният пасат 110к.с турбото забиваше след 3000 оборота на 3 и на 4 предавка ми го правеше този номер N75 си работи свалих клапана на който е на турбото смених го с друг пак забиваше преди да сложа клапана хванах лоста на геометрията и забелязах че на момент заяжда.Вчера беше почистено турбото и колектора и сега колата все едно е чист дизел всичките маркучи са здрави за вакумите на vac-com турбото показа стоиности 0,3 при максимални 0,9 в края на пика.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот pai4one » Съб 06 юли 2013 23:39


lubo25 написа:Здравейте на всички проблема е следният пасат 110к.с турбото забиваше след 3000 оборота на 3 и на 4 предавка ми го правеше този номер N75 си работи свалих клапана на който е на турбото смених го с друг пак забиваше преди да сложа клапана хванах лоста на геометрията и забелязах че на момент заяжда.Вчера беше почистено турбото и колектора и сега колата все едно е чист дизел всичките маркучи са здрави за вакумите на vac-com турбото показа стоиности 0,3 при максимални 0,9 в края на пика.


здр колега а самия клапан които го смени регулирали го правилно ,трябва да е в крайно положение от самия му ограничител и да се движи лесно на изгасен мотор .


Потребителски аватар
lubo25
Мнения: 113
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
Автомобил: Seat Alhambra Tdi
Двигател: AUY
Местоположение: Враца

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот lubo25 » Нед 07 юли 2013 6:16


Днес ще си сложа стария клапан и мисля,че ще се оправи колата,а иначе този клапан новия не е регулиран то за всяко турбо реглажа е различен.


Потребителски аватар
lubo25
Мнения: 113
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
Автомобил: Seat Alhambra Tdi
Двигател: AUY
Местоположение: Враца

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот lubo25 » Нед 07 юли 2013 10:59


Колата се оправи сложих се стария клапан на турбото и сега сам на самолет и съответно има наказване на 3-та го държех до 4200 оборота и турбото не се предаде. :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта