друго,което ще му заспи на голфчето е едно плитко(или може би дълбоко според финансите) рекаро, много по удобно е за каране 
друго,което ще му заспи на голфчето е едно плитко(или може би дълбоко според финансите) рекаро, много по удобно е за каране 
моя на 2-ката широкия беше на 2 пръста от земята и такива offroad-и видя и нищо му няма друг е въпроса, че като се кантариш на носачите е много неприятно
Но безпроблем едни 40/40 пружини можеш да му сложиш и без да сменяш амортисьорите сотковите търпят толкова, ако обаче искаш нещо по-ниско тогава по-добре стой със широкия поне звука от стърженето да те стряска от колкото с тесния да не стърже обаче да блъскаш носачите, а недай си боже картера(ако си 1.4 картера няма да го мислиш той е като при мен 1.3-то високо в небесата трябва да изкъртиш маската за да пукне картера
) 

Принципно най-добре си е читаво спортно окачване там вече нещата си идват по реда си, но ако не ти се дават една камара пари слагай 40/40 пружини има ги за по 60-70лв комплект предни и задни и хем слиза малко хем е по-стабилна от колкото с обикновените пружини 
.По документи пише че първата регистрация на колата е през 1995 година.Но по всички части които съм свалял пише 1994,и нямам представа с къв тампон съм за пружините(голям или малък).Някои ако може да помогне да пише 
иначе ето това е перфектен вариант и от към возия и от към визия http://prodavalnik.com/sportni-pruzhini-eibach-za-vw-vento-golf-3-i-i13173051
.


Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта