мислите ли че маслата в България са ни качествени.........

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
gotin_83
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мислите ли че маслата в България са ни качествени.........

Мнениеот gotin_83 » Сря 06 дек 2006 18:21


значи прочетох бая за маслата е не всичкото защото наистина много е исписано но ми предстои смяна и ми предложиха да ми дадат наливно дали е разумно мен малко ме е страх макар че според мен всичките масла в България са еднакви само тубата е различна вие какво ще кажете :?:


Разбирам друго, но поне България напиши с главна буква! И вкарай някоя и друга точка, запетая... все пак!
mod edit: Vlad777




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 06 дек 2006 18:42


Зависи,ако е реномиран сервиз - да ти наливат смело от варела,ама гаражче - тип"чичо Евстати" дето му е останало масло от ТКЗС-то :wink: mhihi по-добре не рискувай!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 06 дек 2006 18:57


Както каза колегата - зависи. Аз познавам един майстор, който взема варели по 80, 200 литра, но е качествено масло, а пък излиза по-евтино. Така че ако познаваш човека, и си сигурен какво масло ще ти налее /а и знае какво трябва да е/ - смело !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 06 дек 2006 21:59


Аз не бих рискувал.Не за друго просто за 5л. надали ще усетиш разлика в цената.Като сметнеш че така и така ще дадеш за смяна и за филтри.Вместо да дадеш 87 като дадеш 80 лв. няма да спечелиш много,но 10к км. след това ще се дерзаеш.Дори и да има хубаво масло в варели-надали някой нормален производител слага 5В40 ,или 10В40.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 06 дек 2006 22:05


Rabbit_TDI написа:Дори и да има хубаво масло в варели-надали някой нормален производител слага 5В40 ,или 10В40.


Абсолютно всички производители имат масла с всякакъв вискозитет във варели ;) тия с фадромите да не би да купуват 40 разфасовки по 5 литра :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 дек 2006 22:08


Rabbit_TDI написа:Дори и да има хубаво масло в варели-надали някой нормален производител слага 5В40 ,или 10В40.


Те ти един ненормален производител Motul
208 или 60 литра варелче 8100 синтетика 5w40 :idea:

http://www.prospeed.bg/motul_products.php?c=34&s=1751


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 06 дек 2006 22:17


Tyan написа:
Rabbit_TDI написа:Дори и да има хубаво масло в варели-надали някой нормален производител слага 5В40 ,или 10В40.


Абсолютно всички производители имат масла с всякакъв вискозитет във варели ;) тия с фадромите да не би да купуват 40 разфасовки по 5 литра :)

Е на баща ми фадромата я пълним с наливно на ТОТАЛ ама не с 5В40.
Иначе може и аз да съм в грешка,или някаде в българия да има производство на наливно 5В40-както има потници на дупки "Хуго Бос" :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 07 дек 2006 0:16


мислите ли че маслата в българия са ни качествени.........

От където и да го купуваш - твърдо НЕ - трудолюбието на българина е безгранично!!!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 07 дек 2006 0:23


Anbuch написа:мислите ли че маслата в българия са ни качествени.........

От където и да го купуваш - твърдо НЕ - трудолюбието на българина е безгранично!!!
Чудно ми е още как не са ни блокирали двигателите :shock Твоето масло от Германия ли го купуваш?Моето е от България-ама си имам икона в колата и се моля преди тръгване!Досега ми е помагало! :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 07 дек 2006 0:33


веселин написа:Моето е от България-ама си имам икона в колата и се моля преди тръгване!Досега ми е помагало! :wink:

:lol: :lol: :lol: Съжалявам за писимизма си , но съм твърдо убеден в това че един производител произвежда уж едни и същи неща ,но има точно определени които са за западна и такива за източна европа ,+ това и като добавим и трудолюбието на българина...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 07 дек 2006 0:36


Абе тази тема за малсата е дъвкана един милион пъти :idea:

Пишеш "масло" в търсачката и излизат хиляди резултати.

А заради песимизма на българина е и толкова прецакан.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 дек 2006 0:36


Това което казваш за експорта за източна европа е вярно ама за техниката-просто се тества и която даде добър резултат за запада,ако не за изтока :cry: Специално за маслото обаче няма кви разлики да даде като го произвеждат.Трудолюбието на българина е безгранично,но на дали всеки гараж е снабден с машина за поставяне на фолио под капачката/за мен това е малка но все пак няква застраховка/.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 07 дек 2006 0:50


Колега Rabbit_TDI, как пък го разбра това за техниката? И за коя техника става въпрос? Мислиш ли, че примерно Intel разделят продуктите си на такива за западния свят и за източния? А за Африка к'во карат?

Някой влизал ли е в завод на VW примерно? Мой приятел преди две седмици беше там :idea: И най-интересното нещо, което му е направило впечалтение на поточната линия на Голф е, че както много хора си мислят, се правят примерно 100 еднакви автомобила (двигател; брой варти; джанти; оборудване и т.н.), а се оказва, че поръчките от всички дилъри в света се обработват по ред на постъпването им в завода и на конвейра вървят коренно различни автомобили - примерно един оборудван за такси, един със 18" джанти и супер лукс, следващият е с две врати и железни джанти примерно ... Обаче поточната линия на Голф е една :idea: Как си представяш да разделят голф-а за Германия и голф-а за България? Или тези за България специално не им завиват по едно-две болчета на ключови места, за да може да са прецакани българите и да ни е гадно тук? Компаниите наливат милиони в подобряване на качествата на продуктите си, обаче как няма кой да го разбере в България :idea:

Имах един приятел, който си купуваше прах за пране от Германия, защото беше убеден, че тяхния е по-различен от този който се продава тук. Само че се оказа, че всичкия прах Ариел (примерно) се прави в Латвия (примерно) и се продава в цяла Европа :idea:

Бирата Хрьолш (холандска) се прави само в една фабрика :idea: И се продава в целия свят, няма как да се дели за България една, а за Франция - друга :idea:

Този манталитет го има, може би само в България, за съжаление. И както казах по-горе, си патим заради това :idea: Защото този начин на мислене спъва много българският бизнес. Почти всеки клиент влиза в търговски обект с убеждението, че го лъжат :idea: Ако попитате случаен човек на улицата, дали може да се забогатее със знание и работа, ще ви отговорят - "не" :idea: Все още за някой хора се казва "частника" :idea:

Абе темата е безкрайна и няма смисъл да убеждавам някой в правотата си, но просто наистина съжалявам, че сме такива хора. Дай Боже, след някое и друго поколение да "влезем в час", та поне децата и внуците ни видят по-добър живот :idea:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 07 дек 2006 1:03


Слагаш главата у торбата и тва е


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Чет 07 дек 2006 4:27


За съжаление колегата Rabbit_TDI е прав. Колите са същите, но частите от които се изработват са категоризирани.Целта е крайната им цена да е конкурентноспособна на нашия пазар. Примерно базовия модел на форд фиеста с три врати и 70к.с. тук струва около 7600Е с ддс. В Германия цената е около 10000Е. Аз лично и да имам възможност в близките 3-4 години чисто нова кола от тука няма да си купя.
Колкото до маслата, при тях е като изстрел в тъмното...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта