Голф 3 абф ламбда сонда.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Голф 3 абф ламбда сонда.
Колеги здравейте. В продължение на 1 седмица всеки ден сканирам голфа за грешки и излиза oxygen(lambda) NO SIGNAL. Ясно ми е, че е прецакана, или пък кабелите са прекъснати. Мисълта ми е някой може ли да ми каже каква сонда да си взема - каква марка и колко да са дълги кабелите и дали трябва да е за без катализатор. Чудя се между Бош и Беру.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Вземи си Бош универсална..
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Според мен вземи си BOSCH, но НЕ универсална, а като оригиналната по номер.
Скоро купувах оригинален BOSCH (не универсален) - 3 модела са - до 1995г, след 1995г. и за коли без катализатор. Май още пазе номерата, ако искаш да ти ги дам. С отстъпка излиза 145лв. Но универсалните първо са без букса, второ често правят мизерии. Иначе са около 100лв. мисля.
Скоро купувах оригинален BOSCH (не универсален) - 3 модела са - до 1995г, след 1995г. и за коли без катализатор. Май още пазе номерата, ако искаш да ти ги дам. С отстъпка излиза 145лв. Но универсалните първо са без букса, второ често правят мизерии. Иначе са около 100лв. мисля.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Мда без букса са, което не е особен проблем. Но си е неудобство, трябва да запояваш, режеш, а-у
Обаче знам, че работят по-бързо.. каквото и да значи това (вероятно загряват по-бързо и по-бързо реагират на промените в сместа). Честно казано само съм го чувал като мнение не съм се интересувал. 2 години карам с такава без яд. Гледал съм смесите на широка сонда, няма проблем.
Според мен каквато и да вземеш, ще е все тая.. Може би колегата е прав и оригиналната по part номер ще е по-подходяща доколкото има "по"

Обаче знам, че работят по-бързо.. каквото и да значи това (вероятно загряват по-бързо и по-бързо реагират на промените в сместа). Честно казано само съм го чувал като мнение не съм се интересувал. 2 години карам с такава без яд. Гледал съм смесите на широка сонда, няма проблем.
Според мен каквато и да вземеш, ще е все тая.. Може би колегата е прав и оригиналната по part номер ще е по-подходяща доколкото има "по"

- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Разбрах ви колеги само че не знам къде го пише този номер, иначе моя голф е декември 1994г. Ще взема такава с букса сигурно, само дано да не е турски Бош, но няма как да го позная. Мерси и поздрави.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
И ако взимаш универсална , недей да запояваш. Автоматично ти отпада гаранцията. В комплекта си има нужното и картинки как да се справи човек.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Няма да взимам универсална колега. Предпочитам да дам повече пари за оригиналната, но да знам, че ще работи както трябва.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Колата прави ли ти проблеми или просто имаш излишни пари за трошене?boraks написа:Колеги здравейте. В продължение на 1 седмица всеки ден сканирам голфа за грешки и излиза oxygen(lambda) NO SIGNAL. Ясно ми е, че е прецакана, или пък кабелите са прекъснати. Мисълта ми е някой може ли да ми каже каква сонда да си взема - каква марка и колко да са дълги кабелите и дали трябва да е за без катализатор. Чудя се между Бош и Беру.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Ами да ти кажа може би има съвсем леко завишен разход, иначе нормално си набира, не е мудна. Само понякога има едно леко прекъсване като и подам много рязко газ и се чудя дали да я сменям, защото 200лв е много за мен. Те някои даже кара май без ламбда сонди.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Карай си колата и не се занимавай с глупости ;)
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
megatone написа:Карай си колата и не се занимавай с глупости ;)
Май ще последвам съвета ти, мерси

Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Когато няма сигнал от ламбда сонда, ECU-то минава в сервизен режим и работи по предварително зададени усреднени таблици. Това ще рече, че колата ще върви малко по-зле, няма да е така динамична на подаване на газ и ще гори малко повече. Ако това те устройва - карай без синда. Но за няколко хиляди км тя се избива от разхода, така че помисли над това.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Нямам финанси в момента, иначе разбира се, че искам да сложа нова. Все пак щом е сложена ламбдата като част, значи така е било нужно, но за сега така ще карам. Ще гледам поне до зимата да я сменя. Мерси за инфото иначе, не знаех, че така се получава, когато не работи 

Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
За временно става и без сонда, като е препоръчително (ако имаш възможност разбира се) - от време на време да се трият грешките от компа, зако записва липса на сонда.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 абф ламбда сонда.
Ами аз го закачам голфа от време на време на ваг-ком и трия грешката, но не знам колко време след като съм я изтрил пак се появява. Оня майстор дето му давах голфа да го прави, ми каза, че не смеел да развива ламбдата ида я маха, че щяло нещо да се скъса, и че за да се свали, трябвало да разкачи тръбата от генерацията и така и не стана докато имах пари да я сменя. Сега вече няма и като знам, че трябва за 2 години да му платя 320лв данък се чудя кое по-напред. Сега нали покрай тия стикерчета за данъка, дето ще ги лепят на гражданската, ме е страх, че няма да мога да мина техническия и затова гледам да събера пари за тъпия данък.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 30 госта