Здравейте Колеги!
Моля за мнението ви. Карам Пасат на 130 хил. км купен от Порше София Изток. Кода на мотора е БКП. Сменил съм му дюзите и прословутия щестограм.
Колата започна на тресе когато плавно набира на 3-та 4-та и 5-та предавка между 1800 и 2000 оборота. След 2000 спира да тресе. На празен ход няма тресене. Тресенето се проявява на студен и топъл мотор. С и без включен климатик. Мисля, че може да е скъпарски маховик или дюзи.
При проверка с VAG COM няма грешка която да е свързана с двигателя.
Мерси
Passat В6 2.0 tdi DSG тресене/клатене около 1900 оборота
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Нямаш маховик... с тая мехатроника
тия DSG са малко хазарт (или ше изкараш късмет, или ще ти изяде нервите. говоря за коли 2ра ръка) според мене. Но... проблема може да е друг. Пиша за да ти кажа, че нямащ маховик, за другото си нямам идея. Но явно е проблем с мехатрониката (това дето сменя скоростите). А как от официалните магазини продават коли с проблем и то при смяна на скорости не знам как да го коментирам
И ако е там проблема няма кой знае колко сервизи освен официалните, които да знаят какво да правят. Няма и да се очудя, ако е продаден така умишлено 



- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Мернах наскоро една тема подобна ..http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=355710
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
gamble написа:Нямаш маховик... с тая мехатроника
Как да няма?!? Има и е доста различен конструктивно от на ръчните кутии и цената е солена.
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
че има маховик - има. но не вярвам вибрациите да са от него. зависи и какви са вибрациите де.
За моята съм ходил в Порше да я видят защо звука и е малко по различен точно в тия обороти. Като цяло решихме да не я оставям защото проблема трудно може да бъде намерен. Последното което се съмнявам е евентуално турбото в тия обороти да не подава толкова въздух, колкото трябва, но и това е малко невероятно :).
Иначе и аз съм с сименс изпълнението, нови дюзи и сменен маховик. Като теб се съмнявах в маховика преди да го сменя :), но имах и друг симптом за него. Като цяло иначе колата върви добре и мнението където и да ида е - карай ако е проблем - ще се чуе. Знаеш че при нас малко така се работи :) докато проблема не стане видим с просто око на некомпетентен човек.
Все пак ми е интересно, какво ще кажат и останалите колеги и ще следя :)
За моята съм ходил в Порше да я видят защо звука и е малко по различен точно в тия обороти. Като цяло решихме да не я оставям защото проблема трудно може да бъде намерен. Последното което се съмнявам е евентуално турбото в тия обороти да не подава толкова въздух, колкото трябва, но и това е малко невероятно :).
Иначе и аз съм с сименс изпълнението, нови дюзи и сменен маховик. Като теб се съмнявах в маховика преди да го сменя :), но имах и друг симптом за него. Като цяло иначе колата върви добре и мнението където и да ида е - карай ако е проблем - ще се чуе. Знаеш че при нас малко така се работи :) докато проблема не стане видим с просто око на некомпетентен човек.
Все пак ми е интересно, какво ще кажат и останалите колеги и ще следя :)
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Хммм...
Значи е моя грешката за маховика. Все си мисля, че не е от него все пак. Мехатрониката ме съмнява. Но както каза колегата: карай до като стане по видим проблема. Сега, ако тръгнеш да сменяш всяко нещо... 


Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
frec написа:че има маховик - има. но не вярвам вибрациите да са от него. зависи и какви са вибрациите де.
За моята съм ходил в Порше да я видят защо звука и е малко по различен точно в тия обороти. Като цяло решихме да не я оставям защото проблема трудно може да бъде намерен. Последното което се съмнявам е евентуално турбото в тия обороти да не подава толкова въздух, колкото трябва, но и това е малко невероятно :).
Иначе и аз съм с сименс изпълнението, нови дюзи и сменен маховик. Като теб се съмнявах в маховика преди да го сменя :), но имах и друг симптом за него. Като цяло иначе колата върви добре и мнението където и да ида е - карай ако е проблем - ще се чуе. Знаеш че при нас малко така се работи :) докато проблема не стане видим с просто око на некомпетентен човек.
Все пак ми е интересно, какво ще кажат и останалите колеги и ще следя :)
Записал съм час в Порше утре и ще пиша. Прочетох още и се оказа, че на друг vw golf 2.0 tdi dsg са му открили разбити тампони на скоростната кутия.
За тресенето е както преминаваш през неравности по пътя и е доста осезаемо. Сега дори и при рязко ускоренеи има тресене. Маховика го пробвах с всички описани действия и няма индикация за него. Ремапнах колата и доста стартове съм и направил защото е огромен кеф и сега си е дал резултат.
Идея кой се занимава в София с DSG и да е доверено лице? АКо се наложи де защщото тия от Порше са цифромания
samo_pechka написа:Мернах наскоро една тема подобна ..http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=355710
Благодаря открих Мишо. Човека е много точен, но е много зает с 300 уговорки му се примоли и само ще диагностицира колата в Понеделник
Поздрави
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Привет,
Колата е пушка. Оказа се, че има прпблем с вътешно каре. Оригиалнот от Порше е 500 лв. Има фирма в софия, която ги прдава за 150 лв. Намир се до Окръжна болница.
Благоаря а съдействието
Колата е пушка. Оказа се, че има прпблем с вътешно каре. Оригиалнот от Порше е 500 лв. Има фирма в софия, която ги прдава за 150 лв. Намир се до Окръжна болница.
Благоаря а съдействието
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 06 2.0 TDI BKP
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Колега, може ли да обясниш малко с малко повече подробности за симптомите за това вътрешно каре, ако си спомняш естествено, че виждам темата е доста стара.
Аз имам подобен проблем (същия автомобил и код на мотора) при плавно ускорение или задържана газ между 1800-2000 об/мин леко сякаш
прекъсва, а иначе сменя доста добре всички предавки (може би понякога при първо потегляне от 1-ра на 2-ра не е толкова плавно). Като загрее няма проблем. Дори и на студено ако ускорявам малко по-смело няма и помен от това прекъсване
Друг симптом е при потегляне под наклон връща малко назад преди да потегли без подаване на газ.
Четейки мненията за подобни проблеми се замислям дали не мехатроник-а, но силно се надявам да не минавам през такъв филм.
Ще се радвам да споделите всякакво компетентно мнение.
Благодаря!
Аз имам подобен проблем (същия автомобил и код на мотора) при плавно ускорение или задържана газ между 1800-2000 об/мин леко сякаш
прекъсва, а иначе сменя доста добре всички предавки (може би понякога при първо потегляне от 1-ра на 2-ра не е толкова плавно). Като загрее няма проблем. Дори и на студено ако ускорявам малко по-смело няма и помен от това прекъсване
Друг симптом е при потегляне под наклон връща малко назад преди да потегли без подаване на газ.
Четейки мненията за подобни проблеми се замислям дали не мехатроник-а, но силно се надявам да не минавам през такъв филм.
Ще се радвам да споделите всякакво компетентно мнение.
Благодаря!
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Ponko, четейки написанато от теб, бих казал автомата ти (ДСГ) няма абсолютно никакви проблеми. Не знам защо си се насочил на там? Тази кутия не е с хидротрансформатор, а с нормален съединител и по тази причина има леко потегляне на зад при наклон.
Мехатроника ти ако има проблем може да бъде усетен най-вече при смяна на скоростите и то при ниските предавки 3>2>1 и на горе около тези.
Тези прекъсвания в движение се дължат на друго, но на какво не мога да кажа.. диагностиката какво казва? Дюзи, турбо виж, масло яде ли, почисти колектора, кулера, провери вакумите, смени маслото, филтрите (горивен и въздушен+маслен) и пак тествай. Това е най-лесното :) Успех.
П.С. Смени бензиностанцията.
П.П.С. Карето тресе, не прекъсва и то тресе само при ускорение, при поддържане на скороста не се усеща.
Мехатроника ти ако има проблем може да бъде усетен най-вече при смяна на скоростите и то при ниските предавки 3>2>1 и на горе около тези.
Тези прекъсвания в движение се дължат на друго, но на какво не мога да кажа.. диагностиката какво казва? Дюзи, турбо виж, масло яде ли, почисти колектора, кулера, провери вакумите, смени маслото, филтрите (горивен и въздушен+маслен) и пак тествай. Това е най-лесното :) Успех.
П.С. Смени бензиностанцията.
П.П.С. Карето тресе, не прекъсва и то тресе само при ускорение, при поддържане на скороста не се усеща.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 06 2.0 TDI BKP
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
relaxxx написа:Ponko, четейки написанато от теб, бих казал автомата ти (ДСГ) няма абсолютно никакви проблеми. Не знам защо си се насочил на там? Тази кутия не е с хидротрансформатор, а с нормален съединител и по тази причина има леко потегляне на зад при наклон.
Мехатроника ти ако има проблем може да бъде усетен най-вече при смяна на скоростите и то при ниските предавки 3>2>1 и на горе около тези.
Тези прекъсвания в движение се дължат на друго, но на какво не мога да кажа.. диагностиката какво казва? Дюзи, турбо виж, масло яде ли, почисти колектора, кулера, провери вакумите, смени маслото, филтрите (горивен и въздушен+маслен) и пак тествай. Това е най-лесното :) Успех.
П.С. Смени бензиностанцията.
П.П.С. Карето тресе, не прекъсва и то тресе само при ускорение, при поддържане на скороста не се усеща.
Благодаря за мнението!
Автомобила го закупих преди два месеца и смених ремъци и ролки, водна помпа, масло+всички филтри и едно външно каре. Веднъж ми влезе в авариен режим но след рестарт нямаше проблеми. Диагностиката показа МАП-сензор след смяна не съм имал проблеми. Изминал съм около 4000км масло и антифриз не пипа. Дюзите са от проблемните, но са сменени през акция 2013г. в Италия (лично направих проверка през ФВ сервиз). Но въпреки това имат малки отклонения около 0.1/0.2. Само на 4-ти има леко запушване -0.5 до -0.7. Сложих добавка Bardahl, но май не беше правилната...
Веднъж се случи да не я карам 3 дни и запалването беше тегаво (доста нетипично) - 2 опита от по 3-4 секунди и запалването беше придружено с готино изпушване.
Мина ми през ума,че вероятно е дюза, но прочетох доста по темата за ДСГ ядовете и тези симптоми ми заприличаха на моите...
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тресене/Клатене около 1900 оборота при Passat В6 2.0 tdi
Ами ето сам си написал, дюзите имат отклонения, слагай добавки и тествай различни горива докато намериш точното гориво. Не се вкарвай във филма. За спорта може горивен филтър пак да смениш, знам ли.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта