

Стоян Алексиев написа:не мога да се оправя нещо с тая тарсачкаи малко по спокойно ако може
s7anislav40 написа:Колеги по метода на магистралата нали за да се изчисти турбото трябват обороти и скорост на магистралата как да я изчистя аз моята като тя на 150-160 ми го прави това забиване ако направя една магистрала Варна-Шумен-Варна около 180 км се сабират с тази скорост 150(на 160 вече е забила може и по-рано) дали ще има ефект някакъв.
s7anislav40 написа:Колега ефекта няма ли да е същия ако не и по добър ако се отпуши колата ще я покарам с 200 да се отпуши цялата система да е както трябва.Така като влиза в авариен режим на 160 ще я гася и пак и пак и пак и накрая дано да стане.
s7anislav40 написа:Не колега не съм сигурен че е геометрията но на който си кажа проблемите и всеки за това се сеща а 0как мога да проверя дали не е ръждясъл този актуатор? И има ли шанс ако е от геометрията по метода на магистралата да има ефект някакъв положителен?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта