Съвет за съединител

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Пон 22 юли 2013 16:43


Здравейте, трябва да сменя съединителят на моя голф.Мотора е 1.6тд но съм го позасилил доволно.Стоковият съединител се предаде и сега всяко подаване на газ над 3000RPM значи буксуване.В момента е със 200мм съединител.Мисля да търся маховик от 1.8 бензин, защото са с 210мм.Някой правил ли е такива гимнастики за да даде съвет.
Предстои да монтирам и помпа с по-голямо помпено бутало и трябва да съм подготвен.




Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Съвет за съединител

Мнениеот Сиромаха » Пон 22 юли 2013 21:07


Аз карам Г2 1,9тди 90коня-202нютона със символични побутвания,все още без чип със съединител 210мм.Засега е добре.На 220 нютона издържа понеже преди това беше на Траба-АБФ 210 коня и 220 нютона :wink .Щом ще засилваш доста направи си керамика и обикновен притискател-бегачката ми е така и пали драг радиалите а не съединитела.Много мизерно потегляне те чака обаче :neutral .


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Вто 23 юли 2013 8:11


Аз няма да правя стртове и да го тормозя.Просто не искам когато изпреварвам да се изненадам.Ти с бензинов маховик ли си?


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Съвет за съединител

Мнениеот Сиромаха » Вто 23 юли 2013 21:10


:th_up


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет за съединител

Мнениеот martineli » Вто 23 юли 2013 22:24


всички 1.8 ли са с 210мм? май не...пък може и да бъркам :dontknow


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8958
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Съвет за съединител

Мнениеот samo_pechka » Вто 23 юли 2013 22:56


На AAZ тройка Голф мисля беше 210 .Няма ли да стане от такава комплект ?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Сря 24 юли 2013 16:49


Проучването ми показва, че моторите SB и AAZ са с 210мм съединители.Въпроса е дали мога да ги сложа в бензинов маховик от 1.8. С бензиновият маховик ще се изгуби и белега за ГМТ, трябва да се белязва допълнително.Само да допълня, че бензиновите и дизеловите съсъединители, макар че са 210мм и двата не са с еднакви номера в каталозите.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет за съединител

Мнениеот martineli » Сря 24 юли 2013 17:10


може би има разлика във феродото. по добре ще е този с по-голяма площ на феродото


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Съвет за съединител

Мнениеот Сиромаха » Сря 24 юли 2013 22:11


Не съм се интересувал но дизеловия трябва да е по-тежък.Аз съм с такъв от GTI 115 коня~5кг и имам доста вибрации на празен ход а на А4 е~10кг icon_idea .


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Съвет за съединител

Мнениеот stangero » Сря 24 юли 2013 23:58


слагаи керамика и си караи с стария махоеик и притискател няма да го превътиш ва е наи евтиния начин


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за съединител

Мнениеот don hose » Чет 25 юли 2013 8:10


Керамика няма да слагам.За сега ще пробвам с бензинов маховик и 210мм съединител .
Разликата в килограмите е много малка, мисля че проблем няма да има.
Ще пиша като го сложа.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Съвет за съединител

Мнениеот vinixxx » Вто 30 юли 2013 21:27


улекотен маховик на нафта май не са слага,а керамика не става за градско


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Съвет за съединител

Мнениеот stangero » Сря 31 юли 2013 9:15


vinixxx написа:улекотен маховик на нафта май не са слага,а керамика не става за градско


това по форумите ли го прочете или си карал :a045


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за съединител

Мнениеот vanko.vw » Сря 31 юли 2013 15:58


Аз на мойта 1,9 тди 1Z сложих от Каравеле Т4 и се справя перфектно и държи на засиления мотор


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Съвет за съединител

Мнениеот stangero » Сря 31 юли 2013 20:40


vanko.vw написа:Аз на мойта 1,9 тди 1Z сложих от Каравеле Т4 и се справя перфектно и държи на засиления мотор

неговия е обратен няма нищо общо с твоя



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта