Проблем с 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Сря 24 юли 2013 18:22


Колеги имам следния проблем като тръгна да я паля върти и не иска да пали пуши бяло и мирише яко на нафта пали след 4-5 въртене.После като загрее не го прави но ако остане повече време после пак го прави.Някой колега от форума ако има който се занимава с дизели да отида да се закачи на комп и да видиме какво се случва




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот znainainai » Сря 24 юли 2013 19:55


Смуче въздух затова става така :c020


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот Zinoto » Сря 24 юли 2013 20:27


Не е от въздух, а центровка, почти сигурно се е разбила зъбчатката на коляновия вал и не е много добре да се кара докато не се оправи!


adziski
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот adziski » Сря 24 юли 2013 22:38


+1 за центровка.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот andon_ » Сря 24 юли 2013 22:38


@Zinoto: Aко е зъбчатката, топла или студена каква е разликата, моята се беше откъртила и колата пак си палеше, просто менеше оборотите ..


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот samo_pechka » Сря 24 юли 2013 22:49


Ако центровката е наред- дюза/и


big_joro
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 07 фев 2012 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот big_joro » Сря 24 юли 2013 23:19


Същия проблем го имах, мисля че проблема беше в болта на шайбата на коляновия вал.


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Сря 24 юли 2013 23:28


Kolegi sega poglednah che shaibata na kolqnoviq val bie dosta osobeno kato se zavurti da pali napravo se pomestva dali e ot tam problema


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот Zinoto » Чет 25 юли 2013 13:05


vanko.vw написа:Kolegi sega poglednah che shaibata na kolqnoviq val bie dosta osobeno kato se zavurti da pali napravo se pomestva dali e ot tam problema

Това е отговор, а не въпрос!


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Чет 25 юли 2013 18:13


Dnes q zagledah i vidqh che bie tazi na hidravlikata a na kolqnoviq val mai e vutre pri angrenaja i ne se vijda a i zashto kato zagree ne go pravi a sega pochna i da ne vurvi kolata


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 29 юли 2013 9:02


Май ще се окаже помпата колата има центровка но май и е малко нафтата и не пуши като преди


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот bobitur » Пон 29 юли 2013 20:42


vanko.vw написа:Май ще се окаже помпата колата има центровка но май и е малко нафтата и не пуши като преди

Погледни с ваг тайминга и бележи ролката на коляновия вал(демферната, не зъбчатката) с тази на хидравликата(ако има такава) и ако се размината със сигурност ще е за смяна, зъбчатката ако е разбита, вследствие от разбита демферна ролка, ах че се отплеснах и написах едно изречение 3 реда и ако някой разбере за какво става въпрос освен автора на темата, ще почерпя . :beer
Най-добре е закарай на някой който разбира, така от форума трудно ще разбереш за какво става въпрос.
Поздрави.


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Вто 30 юли 2013 8:36


Погледнахме центровката всичко е ток валове,помпа всичко си е на белези перфектна центровка.На компа показа че пуска 0,30мл грама ли са нз какво ,но ми казаха че е много малко и май е помпа.


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Сря 31 юли 2013 15:55


Центровката беше с един зъб на зад и помпата си беше заминала :)


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот bobitur » Чет 01 авг 2013 13:55


vanko.vw написа:Центровката беше с един зъб на зад и помпата си беше заминала :)

Как така ще си замине помпата като е направихте на белези какво стана? Нека знаещите да пояснят при един зъб назад горивото на 1 канал ще е в стойности по ниски от 2мг. или по високи от 10мг.
И как преди тайминга е бил в норми като е била един зъб назад. Аз при смяна на помпа при един зъб назад не можах да е докарам в линийте беше много извън тях не се виждаха на екрана.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта