


Проблем с 1Z
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с 1Z
Колеги имам следния проблем като тръгна да я паля върти и не иска да пали пуши бяло и мирише яко на нафта пали след 4-5 въртене.После като загрее не го прави но ако остане повече време после пак го прави.Някой колега от форума ако има който се занимава с дизели да отида да се закачи на комп и да видиме какво се случва
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с 1Z
Смуче въздух затова става така 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с 1Z
Не е от въздух, а центровка, почти сигурно се е разбила зъбчатката на коляновия вал и не е много добре да се кара докато не се оправи!
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с 1Z
+1 за центровка.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с 1Z
@Zinoto: Aко е зъбчатката, топла или студена каква е разликата, моята се беше откъртила и колата пак си палеше, просто менеше оборотите ..
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с 1Z
Ако центровката е наред- дюза/и
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Проблем с 1Z
Същия проблем го имах, мисля че проблема беше в болта на шайбата на коляновия вал.
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Kolegi sega poglednah che shaibata na kolqnoviq val bie dosta osobeno kato se zavurti da pali napravo se pomestva dali e ot tam problema
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с 1Z
vanko.vw написа:Kolegi sega poglednah che shaibata na kolqnoviq val bie dosta osobeno kato se zavurti da pali napravo se pomestva dali e ot tam problema
Това е отговор, а не въпрос!
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Dnes q zagledah i vidqh che bie tazi na hidravlikata a na kolqnoviq val mai e vutre pri angrenaja i ne se vijda a i zashto kato zagree ne go pravi a sega pochna i da ne vurvi kolata
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Май ще се окаже помпата колата има центровка но май и е малко нафтата и не пуши като преди
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с 1Z
vanko.vw написа:Май ще се окаже помпата колата има центровка но май и е малко нафтата и не пуши като преди
Погледни с ваг тайминга и бележи ролката на коляновия вал(демферната, не зъбчатката) с тази на хидравликата(ако има такава) и ако се размината със сигурност ще е за смяна, зъбчатката ако е разбита, вследствие от разбита демферна ролка, ах че се отплеснах и написах едно изречение 3 реда и ако някой разбере за какво става въпрос освен автора на темата, ще почерпя .

Най-добре е закарай на някой който разбира, така от форума трудно ще разбереш за какво става въпрос.
Поздрави.
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Погледнахме центровката всичко е ток валове,помпа всичко си е на белези перфектна центровка.На компа показа че пуска 0,30мл грама ли са нз какво ,но ми казаха че е много малко и май е помпа.
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Центровката беше с един зъб на зад и помпата си беше заминала :)
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с 1Z
vanko.vw написа:Центровката беше с един зъб на зад и помпата си беше заминала :)
Как така ще си замине помпата като е направихте на белези какво стана? Нека знаещите да пояснят при един зъб назад горивото на 1 канал ще е в стойности по ниски от 2мг. или по високи от 10мг.
И как преди тайминга е бил в норми като е била един зъб назад. Аз при смяна на помпа при един зъб назад не можах да е докарам в линийте беше много извън тях не се виждаха на екрана.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта