Защото е бая голяма инвестиция самите пружини са около 100 лв
Но с смяната става всичко около 190лв
Заслужава ли си за 3 30на30 са те до колкото разбрах 3 см се сваля
Наистина не ми харесва как стои колата отзад е леко висока
В момента съм си с фабричните пружини на GTI голф 4 модела.
А и да добавя зимата ще имам ли проблеми с височината ?
Зимата съм с 15 ки



Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съвет
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Колега, аз съм с 30/30 Apex, свалят 3см, но като за сток амортисиор е поносимо. За самото смъкване на мен ми прибра разстоянието м/у гумата и веждата и съм доволен
Но за тази цена, която казваш мисля, че си заслужава 


- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Благодаря ти колега за коментара :))))
Да и аз искам да прибера калника задния надолу малко че ми е високо така :)
А дано и возенето да си остане що годе поносимо :))
Е ако има още някой да каже мнение по въпроса :)
Да и аз искам да прибера калника задния надолу малко че ми е високо така :)
А дано и возенето да си остане що годе поносимо :))
Е ако има още някой да каже мнение по въпроса :)
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
По принцип лично за мен това носи до по-бързо износване на стоковите амортисьори, НО наистина пари спрямо качество става.
Ако не друго няма да ти се люлее колата чак толкова.

Ако не друго няма да ти се люлее колата чак толкова.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Аз не съм усетил люлене :)
Но това което казах зимата как ще е с 15 ките и с тези пружини ?
Но това което казах зимата как ще е с 15 ките и с тези пружини ?
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Аз карам със 17-ки на 40, зимата с 15-ки на 50 профил. Разликата е 1-2 см по-ниско в полза на 15-ките. Стига да няма големи преспи си е ОК
Относно коментара на колегата за по-бързото износване на амортисьорите, знам че до 30-35 мм пружини не оказва почти влияние.

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Про китовете на айбах е препоръчително, но не задължително да се карат с bilstein b6, или други амортисьори с по-къс ход с гледна точка да се използва максимума от предназначението им. Може да ги караш със стандартни амортисьори, но вече въпроса е ти какво търсиш, обиране на празнини и пълнене на калници или приятно стегнато возене.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Миро основното ми е да сваля малко голфето :)
За возенето не мисля че има такова голямо значение за мен .
:)
За возенето не мисля че има такова голямо значение за мен .
:)
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Не съм карал гоУфа с обикновени пружини, винаги си е бил с айбах. Обаче съм минал през 3 модела амортисьори:
- стандартни - не ми харесваше как возеше, люлееше ми се прекалено
- фк газови двойно действащи, по-къси от стандартните - като изключим факта, че бързо се скапаха ми хареса най-много возията с тях. Стабилна и същевременно комфортна возия
- жълто кони - доста бързо реагират и комфорта се позагуби. За сметка на това пък е много по-стабилна.
Та ако ще е за визията слагай, ако ще търсиш и удоволствие от возията и карането потърси и амортисьори
- стандартни - не ми харесваше как возеше, люлееше ми се прекалено
- фк газови двойно действащи, по-къси от стандартните - като изключим факта, че бързо се скапаха ми хареса най-много возията с тях. Стабилна и същевременно комфортна возия
- жълто кони - доста бързо реагират и комфорта се позагуби. За сметка на това пък е много по-стабилна.
Та ако ще е за визията слагай, ако ще търсиш и удоволствие от возията и карането потърси и амортисьори
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Мерси за този коментар така поставен сега изниква нещо за което не бях се замислял до сега което явно оказва и има влияние и това е да не се наложи да сменям амортисьори :((
Не знам на колко години са ми амортисьорите но да не се скапят бързо :(
Не знам на колко години са ми амортисьорите но да не се скапят бързо :(
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Люлеене ако нямаш сега, със по твърди пружини трябва да имаш по-малко. Според моята логика ???
@Tipsy - обаче говори от опит, така че вземи под внимание мнението му.
Недко нали гониш да свалиш колата. Да като изтряскаш здраво през някоя дупка няколко пъти подред, много неща може да се скапат.
За какво аз отдавна разправям, че свалянето на колите е реално ТЪПО нещо. От страна на МИСЛЕНЕ.
От страна на ВИЗИЯ, естествено че е ОК.
Tipsy, затвърди обаче моето мнение за окачване, а то е KONI пълнители.
Относно това, дали ще заминат по-бързо амортисьорите, не мисли че като сложиш пружини ще ги скапеш за месец или година. Ако са тръгнали да определено, може да им биеш по бързо шута така.
Познавам, човек със сток амортисьори и нисички пружини. Засега носач, нож, праг......., но амортисьорите се държат
.
P.S Tipsy пак ще кажа, пример си за това как трябва да се правят нещата. Всеки втори слага някакви JOM окачвания, MAXTRACK и прочие...... . И си мислят, че имат нещо
. Истината обаче, е че тея хора не са виждали колко струва оригиналното GTI окачване примерно на Golf
. Струва около 3 пъти повече отколкото тея СПОРТНИ работи. Возил съм се в кола с KONI, та разлика има.
@Tipsy - обаче говори от опит, така че вземи под внимание мнението му.
Недко нали гониш да свалиш колата. Да като изтряскаш здраво през някоя дупка няколко пъти подред, много неща може да се скапат.
За какво аз отдавна разправям, че свалянето на колите е реално ТЪПО нещо. От страна на МИСЛЕНЕ.
От страна на ВИЗИЯ, естествено че е ОК.
Tipsy, затвърди обаче моето мнение за окачване, а то е KONI пълнители.

Относно това, дали ще заминат по-бързо амортисьорите, не мисли че като сложиш пружини ще ги скапеш за месец или година. Ако са тръгнали да определено, може да им биеш по бързо шута така.
Познавам, човек със сток амортисьори и нисички пружини. Засега носач, нож, праг......., но амортисьорите се държат

P.S Tipsy пак ще кажа, пример си за това как трябва да се правят нещата. Всеки втори слага някакви JOM окачвания, MAXTRACK и прочие...... . И си мислят, че имат нещо


- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
Не, според мен люшкането се засилва с по-ниските пружини. Все пак амортисьора си има ход и трябва пружината да е съобразена с този ход. Когато минем на по-ниски пружини няма кой да обере този остатъчен ход и от там се получава люлеенето. Аз така си го обяснявам. Същото е и като да сложиш къси амортисьори на високи пружини - амортисьора седи разпънат.
Друго което се сетих:
През всичките тези смени съм бил с едни и същи джанти - 17", 8,5J, ЕТ30 и 225/45 гуми. Като сложих и 5мм флацен отзад.
Със стантартните амортисьори нямах проблем с опиране на гумата в калника, но като ги свалихме от годините или от това, че амортисьора е по-дълъг и не позволява колата да направи хубав ход надолу шоковите тампони бяха разкъсани.
FK-то пък бяха от комплект свалящ с 40мм. С тях пък започна много да ми опира гумата в калника - с 3ма човека при висока скорост и по-голяма неравност и с 4ма с по-ниска скорост пак при по-голяма неравност, а с 5ма си опираше на всяко люшване. Обяснявам си го с това, че амортисьора е по-нисък и позволява на пружината да се свие още повече.
Като монтирахме koni-то видяхме, че е по-високо от FK-то, но дали е колкото стандартните или по-ниско си нямам идеа. Обаче сега дори съм с 15мм фланец отзад и опиране имам само с 4ма при висока скорост и пак същата по-голяма неравност, но опирането е значително по-малко.
За цена няма кво да си говорим - комплект койлове джом, та-техникс и подобни са по-евтини от 4 амортисьора сакс или боге.
Друго което се сетих:
През всичките тези смени съм бил с едни и същи джанти - 17", 8,5J, ЕТ30 и 225/45 гуми. Като сложих и 5мм флацен отзад.
Със стантартните амортисьори нямах проблем с опиране на гумата в калника, но като ги свалихме от годините или от това, че амортисьора е по-дълъг и не позволява колата да направи хубав ход надолу шоковите тампони бяха разкъсани.
FK-то пък бяха от комплект свалящ с 40мм. С тях пък започна много да ми опира гумата в калника - с 3ма човека при висока скорост и по-голяма неравност и с 4ма с по-ниска скорост пак при по-голяма неравност, а с 5ма си опираше на всяко люшване. Обяснявам си го с това, че амортисьора е по-нисък и позволява на пружината да се свие още повече.
Като монтирахме koni-то видяхме, че е по-високо от FK-то, но дали е колкото стандартните или по-ниско си нямам идеа. Обаче сега дори съм с 15мм фланец отзад и опиране имам само с 4ма при висока скорост и пак същата по-голяма неравност, но опирането е значително по-малко.
За цена няма кво да си говорим - комплект койлове джом, та-техникс и подобни са по-евтини от 4 амортисьора сакс или боге.
- sharky_88
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве
batko_miro написа:Про китовете на айбах е препоръчително, но не задължително да се карат с bilstein b6, или други амортисьори с по-къс ход с гледна точка да се използва максимума от предназначението им. Може да ги караш със стандартни амортисьори, но вече въпроса е ти какво търсиш, обиране на празнини и пълнене на калници или приятно стегнато возене.
Аз 4ката я карам с айбах -30 и амортисьори bilstein b6 и съм мн доволен от към возия и поведение на колата,доста по добре е от стандартното окачване,обаче зимата си закача яката работа въпреки че визуално не изглежда толкоз ниска

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 81 госта