Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съвет

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съвет

Мнениеот S_T_I_N_G » Пет 26 юли 2013 18:37


Защото е бая голяма инвестиция самите пружини са около 100 лв
Но с смяната става всичко около 190лв
Заслужава ли си за 3 30на30 са те до колкото разбрах 3 см се сваля
Наистина не ми харесва как стои колата отзад е леко висока
В момента съм си с фабричните пружини на GTI голф 4 модела.
А и да добавя зимата ще имам ли проблеми с височината ?
Зимата съм с 15 ки




Потребителски аватар
MaD_GT
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот MaD_GT » Пет 26 юли 2013 18:45


Колега, аз съм с 30/30 Apex, свалят 3см, но като за сток амортисиор е поносимо. За самото смъкване на мен ми прибра разстоянието м/у гумата и веждата и съм доволен :wink Но за тази цена, която казваш мисля, че си заслужава :th_up


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот S_T_I_N_G » Пет 26 юли 2013 18:54


Благодаря ти колега за коментара :))))
Да и аз искам да прибера калника задния надолу малко че ми е високо така :)
А дано и возенето да си остане що годе поносимо :))
Е ако има още някой да каже мнение по въпроса :)


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот feniksgod » Съб 27 юли 2013 10:07


По принцип лично за мен това носи до по-бързо износване на стоковите амортисьори, НО наистина пари спрямо качество става. :th_up
Ако не друго няма да ти се люлее колата чак толкова.


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот S_T_I_N_G » Съб 27 юли 2013 10:22


Аз не съм усетил люлене :)
Но това което казах зимата как ще е с 15 ките и с тези пружини ?


Потребителски аватар
MaD_GT
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот MaD_GT » Съб 27 юли 2013 10:30


Аз карам със 17-ки на 40, зимата с 15-ки на 50 профил. Разликата е 1-2 см по-ниско в полза на 15-ките. Стига да няма големи преспи си е ОК :wink Относно коментара на колегата за по-бързото износване на амортисьорите, знам че до 30-35 мм пружини не оказва почти влияние.


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот batko_miro » Съб 27 юли 2013 12:49


Про китовете на айбах е препоръчително, но не задължително да се карат с bilstein b6, или други амортисьори с по-къс ход с гледна точка да се използва максимума от предназначението им. Може да ги караш със стандартни амортисьори, но вече въпроса е ти какво търсиш, обиране на празнини и пълнене на калници или приятно стегнато возене.


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот S_T_I_N_G » Съб 27 юли 2013 12:51


Миро основното ми е да сваля малко голфето :)
За возенето не мисля че има такова голямо значение за мен .
:)


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот Tipsy » Съб 27 юли 2013 13:47


Не съм карал гоУфа с обикновени пружини, винаги си е бил с айбах. Обаче съм минал през 3 модела амортисьори:
- стандартни - не ми харесваше как возеше, люлееше ми се прекалено
- фк газови двойно действащи, по-къси от стандартните - като изключим факта, че бързо се скапаха ми хареса най-много возията с тях. Стабилна и същевременно комфортна возия
- жълто кони - доста бързо реагират и комфорта се позагуби. За сметка на това пък е много по-стабилна.
Та ако ще е за визията слагай, ако ще търсиш и удоволствие от возията и карането потърси и амортисьори


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот S_T_I_N_G » Съб 27 юли 2013 13:59


Мерси за този коментар така поставен сега изниква нещо за което не бях се замислял до сега което явно оказва и има влияние и това е да не се наложи да сменям амортисьори :((
Не знам на колко години са ми амортисьорите но да не се скапят бързо :(


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот feniksgod » Нед 28 юли 2013 21:49


Люлеене ако нямаш сега, със по твърди пружини трябва да имаш по-малко. Според моята логика ???
@Tipsy - обаче говори от опит, така че вземи под внимание мнението му.

Недко нали гониш да свалиш колата. Да като изтряскаш здраво през някоя дупка няколко пъти подред, много неща може да се скапат.
За какво аз отдавна разправям, че свалянето на колите е реално ТЪПО нещо. От страна на МИСЛЕНЕ.
От страна на ВИЗИЯ, естествено че е ОК.
Tipsy, затвърди обаче моето мнение за окачване, а то е KONI пълнители. :th_up
Относно това, дали ще заминат по-бързо амортисьорите, не мисли че като сложиш пружини ще ги скапеш за месец или година. Ако са тръгнали да определено, може да им биеш по бързо шута така.
Познавам, човек със сток амортисьори и нисички пружини. Засега носач, нож, праг......., но амортисьорите се държат :mhihi .


P.S Tipsy пак ще кажа, пример си за това как трябва да се правят нещата. Всеки втори слага някакви JOM окачвания, MAXTRACK и прочие...... . И си мислят, че имат нещо :mhihi . Истината обаче, е че тея хора не са виждали колко струва оригиналното GTI окачване примерно на Golf :mhihi. Струва около 3 пъти повече отколкото тея СПОРТНИ работи. Возил съм се в кола с KONI, та разлика има.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот Tipsy » Нед 28 юли 2013 22:27


Не, според мен люшкането се засилва с по-ниските пружини. Все пак амортисьора си има ход и трябва пружината да е съобразена с този ход. Когато минем на по-ниски пружини няма кой да обере този остатъчен ход и от там се получава люлеенето. Аз така си го обяснявам. Същото е и като да сложиш къси амортисьори на високи пружини - амортисьора седи разпънат.

Друго което се сетих:
През всичките тези смени съм бил с едни и същи джанти - 17", 8,5J, ЕТ30 и 225/45 гуми. Като сложих и 5мм флацен отзад.
Със стантартните амортисьори нямах проблем с опиране на гумата в калника, но като ги свалихме от годините или от това, че амортисьора е по-дълъг и не позволява колата да направи хубав ход надолу шоковите тампони бяха разкъсани.
FK-то пък бяха от комплект свалящ с 40мм. С тях пък започна много да ми опира гумата в калника - с 3ма човека при висока скорост и по-голяма неравност и с 4ма с по-ниска скорост пак при по-голяма неравност, а с 5ма си опираше на всяко люшване. Обяснявам си го с това, че амортисьора е по-нисък и позволява на пружината да се свие още повече.
Като монтирахме koni-то видяхме, че е по-високо от FK-то, но дали е колкото стандартните или по-ниско си нямам идеа. Обаче сега дори съм с 15мм фланец отзад и опиране имам само с 4ма при висока скорост и пак същата по-голяма неравност, но опирането е значително по-малко.

За цена няма кво да си говорим - комплект койлове джом, та-техникс и подобни са по-евтини от 4 амортисьора сакс или боге.


Потребителски аватар
sharky_88
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Заслужава ли да си взема пружини Eibach Pro моля за съве

Мнениеот sharky_88 » Сря 31 юли 2013 22:00


batko_miro написа:Про китовете на айбах е препоръчително, но не задължително да се карат с bilstein b6, или други амортисьори с по-къс ход с гледна точка да се използва максимума от предназначението им. Може да ги караш със стандартни амортисьори, но вече въпроса е ти какво търсиш, обиране на празнини и пълнене на калници или приятно стегнато возене.

Аз 4ката я карам с айбах -30 и амортисьори bilstein b6 и съм мн доволен от към возия и поведение на колата,доста по добре е от стандартното окачване,обаче зимата си закача яката работа въпреки че визуално не изглежда толкоз ниска :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 87 госта