За кербоването имам и обувките и инструмента (продавам ги ;) ). Относно кабела, колеги ми предложиха гумиран, който се използва за електрожени.
И едно такова развитие относно недозареждането. Смених регулатора с нов, за 14.5V. С разредения акум. при палене напреженията на генератор/акум. бяха 14.1/13.93. След 6, 7 минути шофиране беше 13.85/13.7. По каква причина се получава разликата?



Недозареждане на акумулатора
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Недозареждане на акумулатора
Измери напрежението на втория плюс на генератора(тънкото кабелче към лампата,обикновено е маркирано с D ),на студен и на топъл мотор,да видиш каква е разликата.Ако е голяма значи имаш прекъснал или разпоен диод в генератора.Щом като загрее се влошава 99% спойка.
Ако не е без пари не слагай гумиран кабел,напуква се изолацията от топлото,патил съм затова го казвам.Вземи си силиконизиран(не топлоустойчив а от този за музиките),цената е същата а е по траен в тези условия.В краен случай ПВА 2.
Ако не е без пари не слагай гумиран кабел,напуква се изолацията от топлото,патил съм затова го казвам.Вземи си силиконизиран(не топлоустойчив а от този за музиките),цената е същата а е по траен в тези условия.В краен случай ПВА 2.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Re: Недозареждане на акумулатора
Утре ще видя какво ще замеря. А за кабела най-вероятно ПВА2 (мушнат в термошлаухка), че е наличен. Даже мисля, че имам и 25мм2.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Недозареждане на акумулатора
Не забравяй, като пускаш нов "+", пусни и нов "-" (маса)
Много често проблема е в лоша маса (корозия на връзките с купе/двигател и т.н ),а хората пускат нов "+" и подобрението е незначително
Много често проблема е в лоша маса (корозия на връзките с купе/двигател и т.н ),а хората пускат нов "+" и подобрението е незначително

-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Re: Недозареждане на акумулатора
Колеги към момента нещата стоят така:
-студен двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.2/14.4/14.05;
-загрял двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.05/14.3/14.
За момента ще изчакам да видя как се държи акумулатора, и ако пак започне да пада от два дни пред блока -> кабел, и после пак при гаранцията
. Дано не се стига до там 
-студен двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.2/14.4/14.05;
-загрял двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.05/14.3/14.
За момента ще изчакам да видя как се държи акумулатора, и ако пак започне да пада от два дни пред блока -> кабел, и после пак при гаранцията


-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Недозареждане на акумулатора
14в на акумулатора си е добре.Разликата с втория плюс също е нормална.Това че акумулатора ти пада след два дни пред блока не е признак за недозареждане а за висока консумация в покой,или акумулатора има голяма утечка и се саморазрежда 

-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Re: Недозареждане на акумулатора
Имах аларма при което мерех ~20-25mA консумация. Сега като замеря без нея ми дава под и около 1mA (което дори ме учудва).
Започвам да си мисля, че има нещо друго. Познат, бивш собственик на Пасат ми каза, че на времето е имал проблем при който му се е пускал вентилатора на радиатора при спряна кола (не при изгасяне на мотора докато е загрял, а в последствие, докато си стои автомобила). И другото което съм чувал е компресора на централното.
Започвам да си мисля, че има нещо друго. Познат, бивш собственик на Пасат ми каза, че на времето е имал проблем при който му се е пускал вентилатора на радиатора при спряна кола (не при изгасяне на мотора докато е загрял, а в последствие, докато си стои автомобила). И другото което съм чувал е компресора на централното.

Последна промяна от VenkoPAS на Вто 30 юли 2013 9:14, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Недозареждане на акумулатора
Да споделя нещо и аз. Имаше някъде подобна тема за консумацията при спрял в покой автомобил. Синът ми има Пунто, на което трябваше да сменим акумулатора. Когато отидох да купя нов, след като го сложихме, дамата в магазина го замери с едно уредче. Показа консумация 0.4 А. Съответно госпожата каза, че нормално трябва да е 0.1 А. Натиснахме бутона на алармата на предния капак и консумацията падна на 0.3 А. Единствения друг консуматор беше панелът на плейъра. Откачих и него и консумацията падна на 0.1 А. А ефектът с перките го има на френски коли и на същото това Пунто. Поработва малко и спира.
Грешката е моя - трябваше да напиша 0.0....
Грешката е моя - трябваше да напиша 0.0....
Последна промяна от Pet_rov на Вто 30 юли 2013 9:29, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Недозареждане на акумулатора
100mA в покой са много!
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Недозареждане на акумулатора
Реших и аз да си измеря стойностите на акумулатора и алтернатора преди зимата.
Без консумация на празен ход
алтернатор - 14,05
акумулатор - 13,97
Със консумация на празен ход
алтернатор - 13,87
акумулатор - 13,50
Въпроса е в алтернатора ли е проблема,или някъде по кабелите?
Акумулатора е на година и половина.
Пасат б3 1.8
алтернатор 57А
акумулатор 60А
Без консумация на празен ход
алтернатор - 14,05
акумулатор - 13,97
Със консумация на празен ход
алтернатор - 13,87
акумулатор - 13,50
Въпроса е в алтернатора ли е проблема,или някъде по кабелите?
Акумулатора е на година и половина.
Пасат б3 1.8
алтернатор 57А
акумулатор 60А
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Недозареждане на акумулатора
По кабелите, най-вероятно минусовия кабел, който свързва минуса на акумулатора с купето и двигателя.
Измери напрежението между минуса на акумулатора и корпуса на алтернатора, после напрежението между плюса на акумулатора и болта на алтернатора. И двете трябва да са под 0,1В желателно под 0,05В при работещ двигател и включени консуматори.
Измери напрежението между минуса на акумулатора и корпуса на алтернатора, после напрежението между плюса на акумулатора и болта на алтернатора. И двете трябва да са под 0,1В желателно под 0,05В при работещ двигател и включени консуматори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта