DoH_KuXoT написа:mupk0 написа:DoH_KuXoT написа:mupk0 написа:После ако настройвате гледай вагкома ,че той е по-важен :)
кое имаш предвид ?
инжекционна как кое.Досега щом е смучело въздух между дросела и дебитомера сместа не е била правилно образувана.След махане на теча сместа става по-богата и може да имаш проблеми.
имаш предвиж газовия инжекцион ли ? Защото той не се прави с VagCom, пък и той е настроен преди да се спука маркуча на трети цилиндър и би следвало да не се налагат корекции, защото ще се върнем към изходната позиции и настройките би следвало да са коректни. А ако имаш предвид бензиновата горивна уредба тя се самонастройва при всички показания сама. Единственото което може да се наложи е да се изтрият грешките и да се адаптира дросел клапата.
Това ,че преди не е бил скъсан маркуча е супер.Иначе обяснявам какво много често става.Настройваш си колата (газта) и всичко изглежда супер,но ти светва чека примерно или колата е мудна.Влизаш с вагком и гледаш ,че корекцията (бензиновия трим) е с някви огромни изменения (над +10%). И в такъв случей обогатяваш сместа.Според газовия компютър колата не би трябвало да върви нормално,но всъщност е супер ;) А и една кола ако трима на бензиновия и компютър е в малки граници върви супер и гори почти 1:1 с бензин.
Най-последният случей с метан на един бус.Газовият компютър отчита идеални смеси(корекции и ламбда криви),а бензиновия му отчита +25% трим.Буса натоварен беше муден и понякога гърмеше.След настройка да станат стойносите на трима с пълна газ около -/+ 4% ,буса започна да гори по-малко и да се стряска повече. С една дума имам предвид да не се гледа само газовият комп,че малко лъжат.