Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Milko1988
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот Milko1988 » Чет 01 авг 2013 19:34


Здравейте колеги имам следния въпрос.
Миналия ден купих термостат на BEHR и чисто нов радиатор,с претекст,че колата загрява и стария ми радиатор беше хем запушен,хем спукан.
Колата си е обезвъздушена,но перката ми тръгва на над 100градуса и като отворя капачката и става фонтан.
Перката е с 3 кабела,а датчика е с 3 клипси отзад.
Възможно ли е заради първа степен,която не ми работи да става тоя номер?
Ако има 1-ва степен,ще загрява ли толкова?
В събота пътувам за морето и на дълго няма да има проблем,но ще си сложа едно копче,до като решим какво ще правим. :screwy




Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот kr86 » Чет 01 авг 2013 19:46


Купи си нов датчик за перката(този , който е на радиатора).
Мани тия копчета.
Нещо е правено щом перката е с 2 степени а кабела само една.
Можеш и двоен датчик да си вземеш и добавяйки още един кабел ще бъдеш с 2 степени.


Потребителски аватар
Milko1988
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот Milko1988 » Чет 01 авг 2013 20:06


kr86 написа:Купи си нов датчик за перката(този , който е на радиатора).
Мани тия копчета.
Нещо е правено щом перката е с 2 степени а кабела само една.
Можеш и двоен датчик да си вземеш и добавяйки още един кабел ще бъдеш с 2 степени.


Нищо не е правено колега,датчика си е с 2 степени,и перката е с 3 кабела.
Не ми работи 1-ва степен и се пуска перката над 100градуса.
Заради това,че няма 1-ва степен ли ми загрява толкова?


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот kr86 » Чет 01 авг 2013 20:08


Явно да.
Датчиците с времето си променят съпротивлението и така става.
В магазина има избор. Вземи си такъв на 96 градуса


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот my heart iS iCe » Чет 01 авг 2013 20:09


Преди да купуваш датчик, провери като дадеш на късо дали работят и 2-те степени! Ако работят и 2-те степени, проблема ти е в таблото! И при мен се пуска перката след 100 градуса! Но степените си работят!


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот kr86 » Чет 01 авг 2013 20:11


my heart iS iCe написа:Преди да купуваш датчик, провери като дадеш на късо дали работят и 2-те степени! Ако работят и 2-те степени, проблема ти е в таблото! И при мен се пуска перката след 100 градуса! Но степените си работят!


В датчика не в таблото


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот joker » Чет 01 авг 2013 20:27


Milko1988 написа:Здравейте колеги имам следния въпрос.
Миналия ден купих термостат на BEHR и чисто нов радиатор,с претекст,че колата загрява и стария ми радиатор беше хем запушен,хем спукан.
Колата си е обезвъздушена,но перката ми тръгва на над 100градуса и като отворя капачката и става фонтан.
Перката е с 3 кабела,а датчика е с 3 клипси отзад.
Възможно ли е заради първа степен,която не ми работи да става тоя номер?
Ако има 1-ва степен,ще загрява ли толкова?
В събота пътувам за морето и на дълго няма да има проблем,но ще си сложа едно копче,до като решим какво ще правим. :screwy

Трябва да работят и двете степени...иначе рискът от прегряване дори и на дълъг път е голям...докато се усетиш и ще прегориш гарнитурата.Освен това термостат Behr не е най-добрият избор!Убедих се от сибствен опит!


Потребителски аватар
Milko1988
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот Milko1988 » Нед 04 авг 2013 17:00


joker написа:
Milko1988 написа:Здравейте колеги имам следния въпрос.
Миналия ден купих термостат на BEHR и чисто нов радиатор,с претекст,че колата загрява и стария ми радиатор беше хем запушен,хем спукан.
Колата си е обезвъздушена,но перката ми тръгва на над 100градуса и като отворя капачката и става фонтан.
Перката е с 3 кабела,а датчика е с 3 клипси отзад.
Възможно ли е заради първа степен,която не ми работи да става тоя номер?
Ако има 1-ва степен,ще загрява ли толкова?
В събота пътувам за морето и на дълго няма да има проблем,но ще си сложа едно копче,до като решим какво ще правим. :screwy

Трябва да работят и двете степени...иначе рискът от прегряване дори и на дълъг път е голям...докато се усетиш и ще прегориш гарнитурата.Освен това термостат Behr не е най-добрият избор!Убедих се от сибствен опит!


Свалих буксата на датчика и преслушах перката,оказа се че другата степен е доста по силна от тази която чувам...от което следва,че не ми е работила 2-ра степен,а въпросната 1-ва ми е тръгвала на 100 и кусур градуса.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот joker » Нед 04 авг 2013 21:27


Milko1988 написа:
joker написа:
Milko1988 написа:Здравейте колеги имам следния въпрос.
Миналия ден купих термостат на BEHR и чисто нов радиатор,с претекст,че колата загрява и стария ми радиатор беше хем запушен,хем спукан.
Колата си е обезвъздушена,но перката ми тръгва на над 100градуса и като отворя капачката и става фонтан.
Перката е с 3 кабела,а датчика е с 3 клипси отзад.
Възможно ли е заради първа степен,която не ми работи да става тоя номер?
Ако има 1-ва степен,ще загрява ли толкова?
В събота пътувам за морето и на дълго няма да има проблем,но ще си сложа едно копче,до като решим какво ще правим. :screwy

Трябва да работят и двете степени...иначе рискът от прегряване дори и на дълъг път е голям...докато се усетиш и ще прегориш гарнитурата.Освен това термостат Behr не е най-добрият избор!Убедих се от сибствен опит!


Свалих буксата на датчика и преслушах перката,оказа се че другата степен е доста по силна от тази която чувам...от което следва,че не ми е работила 2-ра степен,а въпросната 1-ва ми е тръгвала на 100 и кусур градуса.

Термометър в изравнителното казнче и точно измерване на температурата на включване на перката!!!!!!!!


Потребителски аватар
tatrata85
Мнения: 233
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот tatrata85 » Нед 04 авг 2013 21:47


joker написа:
Milko1988 написа:Здравейте колеги имам следния въпрос.
Миналия ден купих термостат на BEHR и чисто нов радиатор,с претекст,че колата загрява и стария ми радиатор беше хем запушен,хем спукан.
Колата си е обезвъздушена,но перката ми тръгва на над 100градуса и като отворя капачката и става фонтан.
Перката е с 3 кабела,а датчика е с 3 клипси отзад.
Възможно ли е заради първа степен,която не ми работи да става тоя номер?
Ако има 1-ва степен,ще загрява ли толкова?
В събота пътувам за морето и на дълго няма да има проблем,но ще си сложа едно копче,до като решим какво ще правим. :screwy

Трябва да работят и двете степени...иначе рискът от прегряване дори и на дълъг път е голям...докато се усетиш и ще прегориш гарнитурата.Освен това термостат Behr не е най-добрият избор!Убедих се от сибствен опит!

А кой е по добрият избор колега?


Потребителски аватар
Milko1988
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 1 Cabrio Проблем с температурата.

Мнениеот Milko1988 » Пон 12 авг 2013 0:12


Направих си копче,оказа се 2-ра степен(неработеща),явно 1-ва не е можела да смогне и за тва е дигала стрелката толкова,за сега ще си карам с копчето,зимата като си сложа антифриз,ще сменя и датчика.
:beat_butt2



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта