Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Съб 09 дек 2006 19:14


да колега и според мен е така газта има значение ако я няма положението е друго при мен на извънградско кове на 75 а в града вдига 90 и често се включва вентилатора!ще си карам така пък ще видим дали ще има проблем :roll:




Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Нед 10 дек 2006 19:15


От цялата работа разбрах, че нормалната работа на ДВГто е 90 градуса,но не разбрах как разбирате колко са като неги пише само бяла зона.Каде е 90г.Знам че повечето ДВГта работят на 90/100г и това е разбираемо.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 10 дек 2006 19:51


aalio написа:От цялата работа разбрах, че нормалната работа на ДВГто е 90 градуса,но не разбрах как разбирате колко са като неги пише само бяла зона.Каде е 90г.Знам че повечето ДВГта работят на 90/100г и това е разбираемо.

По принцип 90 е на средата, ако нямаш цифри.

При мен извънградското този уикенд при 0-6 гр. на газ парното на 1 си кове на 87, и се мени когато има по-дълги изкачвания или спускания.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 11 дек 2006 9:48


Сменяйте термостата!!Разхода ми падна с 1-2 литра/100км в студа! :dance:
След 4-5 километра показанията достигат 95 и стрелката мърда нагоре /надолу само на няколко милиметра-няма градско, няма извън градско.: само VW


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 11 дек 2006 15:10


Незнам как да си го обесня ,но моя аквариум на 70-75 градуса си духа горещо и перката се вкл.остава прибора да не показва правилно или датчика да подава грешна информация.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 11 дек 2006 16:07


kaloyan22 написа:Сменяйте термостата!!Разхода ми падна с 1-2 литра/100км в студа! :dance:
След 4-5 километра показанията достигат 95 и стрелката мърда нагоре /надолу само на няколко милиметра-няма градско, няма извън градско.: само VW


Какъв термостат сложи? :)


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пон 11 дек 2006 18:00


vladtod написа:Незнам как да си го обесня ,но моя аквариум на 70-75 градуса си духа горещо и перката се вкл.остава прибора да не показва правилно или датчика да подава грешна информация.



и при мен беше точно така. не е от датчика, а точно от термостата. тази събота ми го смениха, оригинален Behr. заспа! сутрин в най-големия студ след 2-3 километра кове деветдесетака (отваря на 87 градуса). сега да видим дали наистина разхода ще падне - при първото междуградско ще докладвам. апропо, беше ми се прецакала конзолата (или както там се казва) където се поставя термостата - уплътненията бяха тръгнали да избиват и отвътре яко се беше разяла... така че не отглагайте, колеги!!!


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 11 дек 2006 20:16


Колега от къде закупи този оригинален Behr?

пп. Само не мога да разбера как става номера с включването на перката, тоест преди да смениш термостата уреда на таблото ти показва 70 градуса и ти включва перката. Сменяш термостата и изведнъж започва да ти показва 90 и перката започва да се включва на 95 градуса, а не на 70 (при положение, че не си пипал датчика за вкл. на перката) странно? :shock :?


Потребителски аватар
the_drifter33
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот the_drifter33 » Пон 11 дек 2006 20:23


При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 11 дек 2006 20:45


the_drifter33 написа:При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!

сменя термостата, оптималната температура на двигателя е 90 градуса, за маслото също не е добре двигателя да работи на по ниска или по висока температура.разходът трябва да ти падне ако си смениш термостата.когато си купих колата температурата стоеше на 75 - 80 градуса само в задръствания достигаше до 90, смених термостата и сега стои на 90 градуса, а когато се вдигне има няма два милиметра на д 90 се включва перката.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 11 дек 2006 20:50


DOHC написа:Колега от къде закупи този оригинален Behr?

пп. Само не мога да разбера как става номера с включването на перката, тоест преди да смениш термостата уреда на таблото ти показва 70 градуса и ти включва перката. Сменяш термостата и изведнъж започва да ти показва 90 и перката започва да се включва на 95 градуса, а не на 70 (при положение, че не си пипал датчика за вкл. на перката) странно? :shock :?


Ами освен странно е и нелогично, освен ако не сменил и датчика при термостата който дава инф. за показанията на темп. на таблото.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 11 дек 2006 22:05


the_drifter33 написа:При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!

Колеги и при мене е така. Стои стрелката една идея преди 70 градуса. Градско си вдига 90 /най-вече лятото/ и перката се включва на около 93-94, но понеже съм от малък град и няма задръдствания по-рядко ми се случва това. Много интересно но като гледам ще се окажем половината така. Според компетентните мнения със сигурност сме за нови термостати. Парно обаче си имам и според мен е "супер" - в никакъв случай не мръзна, и започва да духа горе-долу топло на втората, третата пресечка като карам по-бавно, което според мен означава че до тия 70 градуса не отваря т.е. не е напълно "запецнал" а и маркуча съм пипал до този момент долния е студен. Разхода според мен е съвсем нормален /спрямо посочения в сервизната книжка/ - градско 10-11 /предвид че и работата ми е на 1,5 км с един стоп :) т.е. не смогва да загрее, извънградско при нормална скорост 100 - 110 около 6 - 6,5 в зависимост от движението, с и без климатик и т.н. Единственото което ме притеснява е това което се твърди за по-голямото износване на двигателя при по-ниска температура. Затова и до сега не съм го пипал термостата, защото направо ме е страх да пипна нещо което не ми създава грижи /поне за сега/ за да не влезна в някакъв сериен филм като знам нашите "майстори" и нашите "резервни части".
Между другото не знам как са разположени датчици и т.н. но да споделя че моя Голф /от подписа/ започва да духа топло от парното още преди да е помръднала стрелката за температурата, докато служебната "Брава" която доста често карам започва да духа топло горе-долу добре чак като приближи средата на скалата /там няма градуси/.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 11 дек 2006 22:21


термостата лесно се разбира дали работи.Пипаш тръбите на радиатора.Какви са тия температури?


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Вто 12 дек 2006 13:09


колеги и аз се притеснявам, но този термостат сам го сменил в Германия и никак не е евтин,но при скорост 120км/h наистина ми държи темп.70-80град. и си имам перфектно парно но ако карам със скорост над тази темп. си е между 80-90град.а при градско каране ми се ка4ва на 90-95град.не зная да ли има зна4ение, :oops: но колата ми е с климатик


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 12 дек 2006 15:20


При мен си държи 90 градуса,но вляза ли в задръстване дори и зимата се дига към ..... незнам колко са градусите когато стрелката се намира точно в средата между средата и най-дясната черта :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ivanpal и 59 госта