
Колеги, как ви е темп. на двиг. при по студено време?
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
aalio написа:От цялата работа разбрах, че нормалната работа на ДВГто е 90 градуса,но не разбрах как разбирате колко са като неги пише само бяла зона.Каде е 90г.Знам че повечето ДВГта работят на 90/100г и това е разбираемо.
По принцип 90 е на средата, ако нямаш цифри.
При мен извънградското този уикенд при 0-6 гр. на газ парното на 1 си кове на 87, и се мени когато има по-дълги изкачвания или спускания.
- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vladtod написа:Незнам как да си го обесня ,но моя аквариум на 70-75 градуса си духа горещо и перката се вкл.остава прибора да не показва правилно или датчика да подава грешна информация.
и при мен беше точно така. не е от датчика, а точно от термостата. тази събота ми го смениха, оригинален Behr. заспа! сутрин в най-големия студ след 2-3 километра кове деветдесетака (отваря на 87 градуса). сега да видим дали наистина разхода ще падне - при първото междуградско ще докладвам. апропо, беше ми се прецакала конзолата (или както там се казва) където се поставя термостата - уплътненията бяха тръгнали да избиват и отвътре яко се беше разяла... така че не отглагайте, колеги!!!
Колега от къде закупи този оригинален Behr?
пп. Само не мога да разбера как става номера с включването на перката, тоест преди да смениш термостата уреда на таблото ти показва 70 градуса и ти включва перката. Сменяш термостата и изведнъж започва да ти показва 90 и перката започва да се включва на 95 градуса, а не на 70 (при положение, че не си пипал датчика за вкл. на перката) странно?

пп. Само не мога да разбера как става номера с включването на перката, тоест преди да смениш термостата уреда на таблото ти показва 70 градуса и ти включва перката. Сменяш термостата и изведнъж започва да ти показва 90 и перката започва да се включва на 95 градуса, а не на 70 (при положение, че не си пипал датчика за вкл. на перката) странно?


- the_drifter33
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
the_drifter33 написа:При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!
сменя термостата, оптималната температура на двигателя е 90 градуса, за маслото също не е добре двигателя да работи на по ниска или по висока температура.разходът трябва да ти падне ако си смениш термостата.когато си купих колата температурата стоеше на 75 - 80 градуса само в задръствания достигаше до 90, смених термостата и сега стои на 90 градуса, а когато се вдигне има няма два милиметра на д 90 се включва перката.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
DOHC написа:Колега от къде закупи този оригинален Behr?
пп. Само не мога да разбера как става номера с включването на перката, тоест преди да смениш термостата уреда на таблото ти показва 70 градуса и ти включва перката. Сменяш термостата и изведнъж започва да ти показва 90 и перката започва да се включва на 95 градуса, а не на 70 (при положение, че не си пипал датчика за вкл. на перката) странно?![]()
Ами освен странно е и нелогично, освен ако не сменил и датчика при термостата който дава инф. за показанията на темп. на таблото.
the_drifter33 написа:При мен, без значение градско или изван градско повече от 65 градуса неще да дига, ама и перката не сам я чувал много от давна. Парно си имам:) Питам насам натам, трябва ли да сменям термостат - един ми казва не, друг ми казва сменяй. И питам някой да ми каже дали е по-добре за колата ако го сменя или да карам така:) Благодаря ви!
Колеги и при мене е така. Стои стрелката една идея преди 70 градуса. Градско си вдига 90 /най-вече лятото/ и перката се включва на около 93-94, но понеже съм от малък град и няма задръдствания по-рядко ми се случва това. Много интересно но като гледам ще се окажем половината така. Според компетентните мнения със сигурност сме за нови термостати. Парно обаче си имам и според мен е "супер" - в никакъв случай не мръзна, и започва да духа горе-долу топло на втората, третата пресечка като карам по-бавно, което според мен означава че до тия 70 градуса не отваря т.е. не е напълно "запецнал" а и маркуча съм пипал до този момент долния е студен. Разхода според мен е съвсем нормален /спрямо посочения в сервизната книжка/ - градско 10-11 /предвид че и работата ми е на 1,5 км с един стоп

Между другото не знам как са разположени датчици и т.н. но да споделя че моя Голф /от подписа/ започва да духа топло от парното още преди да е помръднала стрелката за температурата, докато служебната "Брава" която доста често карам започва да духа топло горе-долу добре чак като приближи средата на скалата /там няма градуси/.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
колеги и аз се притеснявам, но този термостат сам го сменил в Германия и никак не е евтин,но при скорост 120км/h наистина ми държи темп.70-80град. и си имам перфектно парно но ако карам със скорост над тази темп. си е между 80-90град.а при градско каране ми се ка4ва на 90-95град.не зная да ли има зна4ение,
но колата ми е с климатик

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта