
Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Колега, като дадеш на контакт може и да няма ток, т.е. ток до тая помпа може да дойде чак когато завъртиш на стартер. Пробвай докато въртиш на стартер дали има ток до помпата 

- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
До колегата задал темата . Промени си заглавието колега , щом не става въпрос за AFN мотор , става объркация отвсякъде 

- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Добро утро отново!
Доста време не писах, в чакане на майстора.
Взе колата вчера на репатрак и се оказа, че е глътнала мнооооого въздух! Всъщност, три акумулатора разредих и все още не го беше изкарала, но вчера с 300 зора са успели да я обезвъздушат. Помпа в резервоара - йок. Оказа се, че е само кожух на помпа по думите на майстора, с цедка отдолу и това е.
Дотук добре, но вчера след като я взех, ми изхвърли масло. Отворихме днес и се оказа, че разширителния съд за водата е пълен до горе с омешан антифриз и масло. При двигателя е чисто и не е пресякло с вода, отзад не пуши, но от връзките под разширителния съд си теква масълце, в следствие на омешването и препълването.
Така, както ми го обясниха се налага пълна промивка и ново пълнене на системата с антифриз.
Накратко: "Совите не са това, което са". Направо започвам да си бия главата в стената с тази кола. Два месеца не мога да я подкарам като хората и само ходи по майстори - ад!

Доста време не писах, в чакане на майстора.
Взе колата вчера на репатрак и се оказа, че е глътнала мнооооого въздух! Всъщност, три акумулатора разредих и все още не го беше изкарала, но вчера с 300 зора са успели да я обезвъздушат. Помпа в резервоара - йок. Оказа се, че е само кожух на помпа по думите на майстора, с цедка отдолу и това е.
Дотук добре, но вчера след като я взех, ми изхвърли масло. Отворихме днес и се оказа, че разширителния съд за водата е пълен до горе с омешан антифриз и масло. При двигателя е чисто и не е пресякло с вода, отзад не пуши, но от връзките под разширителния съд си теква масълце, в следствие на омешването и препълването.
Така, както ми го обясниха се налага пълна промивка и ново пълнене на системата с антифриз.
Накратко: "Совите не са това, което са". Направо започвам да си бия главата в стената с тази кола. Два месеца не мога да я подкарам като хората и само ходи по майстори - ад!


- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Pandemonium написа:Добро утро отново!
Доста време не писах, в чакане на майстора.
Взе колата вчера на репатрак и се оказа, че е глътнала мнооооого въздух! Всъщност, три акумулатора разредих и все още не го беше изкарала, но вчера с 300 зора са успели да я обезвъздушат. Помпа в резервоара - йок. Оказа се, че е само кожух на помпа по думите на майстора, с цедка отдолу и това е.
Дотук добре, но вчера след като я взех, ми изхвърли масло. Отворихме днес и се оказа, че разширителния съд за водата е пълен до горе с омешан антифриз и масло. При двигателя е чисто и не е пресякло с вода, отзад не пуши, но от връзките под разширителния съд си теква масълце, в следствие на омешването и препълването.
Така, както ми го обясниха се налага пълна промивка и ново пълнене на системата с антифриз.
Накратко: "Совите не са това, което са". Направо започвам да си бия главата в стената с тази кола. Два месеца не мога да я подкарам като хората и само ходи по майстори - ад!![]()
Ами проблема със паленето да не се окаже от воден удар или по точно това омесване на антифриза.
Дано да се разминеш с по малко пари.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Тия "майстори"дето ще я оправят с промивка няма да я подкарат тази кола 

- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Сиреч, отивам към гарнитура и шлайф на глава?
Ако не друго, поне препоръчайте ми майстор, защото започвам да намразвам колата си.
Да не говорим, какво мисля за продавача

Ако не друго, поне препоръчайте ми майстор, защото започвам да намразвам колата си.
Да не говорим, какво мисля за продавача


- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
А топлообменник на маслото няма ли ? Да е пробит нещо
щото ако си има и е пробит, може да прави такива магарии..

- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
^В това ми е едничката надежда за успокоение. Топлообменник и едно - две уплътненийца по тази верига. Че цените за смяна на гарнитура и глава, плюс прочистване на цялата охладителна система с все радиаторчето при таблото, са направо "красиви" от офертите до момента. 

- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
колега, не се вкарваи в приключения, направи както ти казва колегата преди мен, докараи нафта първо до помпата с едно обикнобено шише , после си отвии дюзите (всичките по малко) и виж дали ще доиде гориво до тях (ако доиде търси проблема от резервоара до помпата) ако не дойде нафта до дюзите ( реле 109 или топлинният датчик които се намира вътре в помпата и е проблем за този модел) тогава сваляне и ремонт.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
slavi13 написа:колега, не се вкарваи в приключения, направи както ти казва колегата преди мен, докараи нафта първо до помпата с едно обикнобено шише , после си отвии дюзите (всичките по малко) и виж дали ще доиде гориво до тях (ако доиде търси проблема от резервоара до помпата) ако не дойде нафта до дюзите ( реле 109 или топлинният датчик които се намира вътре в помпата и е проблем за този модел) тогава сваляне и ремонт.
Колега, бъркаш се . В последствие се оказа в темата, че моторът е друг , а не посоченият в началото АФН. Вече става въпрос за ПД мотор


- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
^samo pechka - Моторът е АФН, както съм описал в ЕДИТ-а на първия пост. Колата е била оригинално с AJM 116h.p., е момента е с AFN.
По развитието на темата - монтирана е нова помпа в резервоара - вече няма проблеми с нафтата.
Проблема с маслото в разширителния съд, слава богу, се оказа топлообменник - сменен е.
В момента има проблем с паленето - не подава ток към свещите, старите бяха изгоряли (и четирите). Когато се подгреят, пали без проблем. Но остави ли се да изстине, отново не пожелава. Попрочетох предни постове на колеги тук и в чужди форуми и ме навежда мисълта натам, че: Има датчик, от който еку-то взима температура на антифриза и подава сигнал към свещите, ако тя (температурата) е под 9/10 градуса. Ясно е, че в момента нямаме толкова ниски температури, но предполагам е възможно, дадения датчик да е забил/изгорял и да подава грешни данни към ЕКУ. Другите ми жокери са кабели и реле. Погледнах и темата на колегата - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=391368 , където прочетох също интересни варианти и теории.
Принципно, на различни места чета различно - свещите не подгряват, ако температурата е над 10 градуса/свещите подгряват винаги при запалване. Озадачен съм от двете крайности, както разбирате.
Засега толкова, като имам развитие, ще пиша пак. Надявам се, да е окончателно вече, че се вкарах в доста скъпо приключение с тази кола вече.
По развитието на темата - монтирана е нова помпа в резервоара - вече няма проблеми с нафтата.
Проблема с маслото в разширителния съд, слава богу, се оказа топлообменник - сменен е.
В момента има проблем с паленето - не подава ток към свещите, старите бяха изгоряли (и четирите). Когато се подгреят, пали без проблем. Но остави ли се да изстине, отново не пожелава. Попрочетох предни постове на колеги тук и в чужди форуми и ме навежда мисълта натам, че: Има датчик, от който еку-то взима температура на антифриза и подава сигнал към свещите, ако тя (температурата) е под 9/10 градуса. Ясно е, че в момента нямаме толкова ниски температури, но предполагам е възможно, дадения датчик да е забил/изгорял и да подава грешни данни към ЕКУ. Другите ми жокери са кабели и реле. Погледнах и темата на колегата - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=391368 , където прочетох също интересни варианти и теории.
Принципно, на различни места чета различно - свещите не подгряват, ако температурата е над 10 градуса/свещите подгряват винаги при запалване. Озадачен съм от двете крайности, както разбирате.
Засега толкова, като имам развитие, ще пиша пак. Надявам се, да е окончателно вече, че се вкарах в доста скъпо приключение с тази кола вече.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Малей... е добре де ,що пък сега в заглавието е друг мотор ?! Ако може една снимка на въпросният двигател ,че.... 
П.п. не бях прочел пояснението в първия пост , но отначало уж беше АФН , пък после стана ПД мотор , пък и самото заглавие в момента подсказва,че е
и един твой пост от втора страница

П.п. не бях прочел пояснението в първия пост , но отначало уж беше АФН , пък после стана ПД мотор , пък и самото заглавие в момента подсказва,че е

Pandemonium написа:Корекция - AJM... Ама съм си за бой.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?
Колега на AJM двигателя свещите не подгряват при температура на антифриза по-висока от 9гр, въпреки че на таблото подгряването светва!
- goro21
- Мнения: 220
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n
- Местоположение: varna
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
да ползвам темата на колегат аза да попитам:
имам мотор AGR (толедо) който не иска да запали при което предположихме че е от клапанчето на помпата(това което се намира над изхода на помпата на тръбите за дюзите- към него отива ено кабелче) след почукване там колата заплва но премига подгрева
след 10мин каране гасене и палене си огасва нормално.
След 2 дни колата запалва нормално гасим след 2-3 часа тръгваме да палим неще(въобще принзнаци на запалване няма) подадохме +12в от акумолатора на това клапанче(незнам какво точно се наритача - предполагам че то спира и пуска нафта) .
Колата запали но лампата пак мига и не спира а колата няма мощност(можеби влиза в авариен режим). преди да подадем ток дирекно от акумолатора замерихме дали отива ток до там и се оказа че отива.
Наблюдава се въздух през входящото гориво (но това е нормално знам) ,колата е с горивен филтър от голф 2 и някакво клапанче за обратната нафта
имам мотор AGR (толедо) който не иска да запали при което предположихме че е от клапанчето на помпата(това което се намира над изхода на помпата на тръбите за дюзите- към него отива ено кабелче) след почукване там колата заплва но премига подгрева
след 10мин каране гасене и палене си огасва нормално.
След 2 дни колата запалва нормално гасим след 2-3 часа тръгваме да палим неще(въобще принзнаци на запалване няма) подадохме +12в от акумолатора на това клапанче(незнам какво точно се наритача - предполагам че то спира и пуска нафта) .
Колата запали но лампата пак мига и не спира а колата няма мощност(можеби влиза в авариен режим). преди да подадем ток дирекно от акумолатора замерихме дали отива ток до там и се оказа че отива.
Наблюдава се въздух през входящото гориво (но това е нормално знам) ,колата е с горивен филтър от голф 2 и някакво клапанче за обратната нафта
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 45 госта