Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот andon_ » Вто 23 юли 2013 21:55


Колега, като дадеш на контакт може и да няма ток, т.е. ток до тая помпа може да дойде чак когато завъртиш на стартер. Пробвай докато въртиш на стартер дали има ток до помпата :exclaim




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот samo_pechka » Вто 23 юли 2013 22:16


До колегата задал темата . Промени си заглавието колега , щом не става въпрос за AFN мотор , става объркация отвсякъде :exclaim


Потребителски аватар
Pandemonium
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот Pandemonium » Пон 05 авг 2013 9:22


Добро утро отново!
Доста време не писах, в чакане на майстора.
Взе колата вчера на репатрак и се оказа, че е глътнала мнооооого въздух! Всъщност, три акумулатора разредих и все още не го беше изкарала, но вчера с 300 зора са успели да я обезвъздушат. Помпа в резервоара - йок. Оказа се, че е само кожух на помпа по думите на майстора, с цедка отдолу и това е.
Дотук добре, но вчера след като я взех, ми изхвърли масло. Отворихме днес и се оказа, че разширителния съд за водата е пълен до горе с омешан антифриз и масло. При двигателя е чисто и не е пресякло с вода, отзад не пуши, но от връзките под разширителния съд си теква масълце, в следствие на омешването и препълването.
Така, както ми го обясниха се налага пълна промивка и ново пълнене на системата с антифриз.
Накратко: "Совите не са това, което са". Направо започвам да си бия главата в стената с тази кола. Два месеца не мога да я подкарам като хората и само ходи по майстори - ад! :cry :banghead


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот bobitur » Пон 05 авг 2013 16:03


Pandemonium написа:Добро утро отново!
Доста време не писах, в чакане на майстора.
Взе колата вчера на репатрак и се оказа, че е глътнала мнооооого въздух! Всъщност, три акумулатора разредих и все още не го беше изкарала, но вчера с 300 зора са успели да я обезвъздушат. Помпа в резервоара - йок. Оказа се, че е само кожух на помпа по думите на майстора, с цедка отдолу и това е.
Дотук добре, но вчера след като я взех, ми изхвърли масло. Отворихме днес и се оказа, че разширителния съд за водата е пълен до горе с омешан антифриз и масло. При двигателя е чисто и не е пресякло с вода, отзад не пуши, но от връзките под разширителния съд си теква масълце, в следствие на омешването и препълването.
Така, както ми го обясниха се налага пълна промивка и ново пълнене на системата с антифриз.
Накратко: "Совите не са това, което са". Направо започвам да си бия главата в стената с тази кола. Два месеца не мога да я подкарам като хората и само ходи по майстори - ад! :cry :banghead

Ами проблема със паленето да не се окаже от воден удар или по точно това омесване на антифриза.
Дано да се разминеш с по малко пари.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот IRRITATING » Пон 05 авг 2013 16:31


Тия "майстори"дето ще я оправят с промивка няма да я подкарат тази кола icon_idea


Потребителски аватар
Pandemonium
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот Pandemonium » Пон 05 авг 2013 16:41


Сиреч, отивам към гарнитура и шлайф на глава?
Ако не друго, поне препоръчайте ми майстор, защото започвам да намразвам колата си.
Да не говорим, какво мисля за продавача :censored2 :death


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 авг 2013 21:14


А топлообменник на маслото няма ли ? Да е пробит нещо :rolleyes щото ако си има и е пробит, може да прави такива магарии..


Потребителски аватар
Pandemonium
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот Pandemonium » Пон 05 авг 2013 21:17


^В това ми е едничката надежда за успокоение. Топлообменник и едно - две уплътненийца по тази верига. Че цените за смяна на гарнитура и глава, плюс прочистване на цялата охладителна система с все радиаторчето при таблото, са направо "красиви" от офертите до момента. :horror


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот slavi13 » Пон 12 авг 2013 15:33


колега, не се вкарваи в приключения, направи както ти казва колегата преди мен, докараи нафта първо до помпата с едно обикнобено шише , после си отвии дюзите (всичките по малко) и виж дали ще доиде гориво до тях (ако доиде търси проблема от резервоара до помпата) ако не дойде нафта до дюзите ( реле 109 или топлинният датчик които се намира вътре в помпата и е проблем за този модел) тогава сваляне и ремонт.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот IRRITATING » Пон 12 авг 2013 15:38


:stumm


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот samo_pechka » Пон 12 авг 2013 21:23


slavi13 написа:колега, не се вкарваи в приключения, направи както ти казва колегата преди мен, докараи нафта първо до помпата с едно обикнобено шише , после си отвии дюзите (всичките по малко) и виж дали ще доиде гориво до тях (ако доиде търси проблема от резервоара до помпата) ако не дойде нафта до дюзите ( реле 109 или топлинният датчик които се намира вътре в помпата и е проблем за този модел) тогава сваляне и ремонт.

Колега, бъркаш се . В последствие се оказа в темата, че моторът е друг , а не посоченият в началото АФН. Вече става въпрос за ПД мотор :wink какви дюзи искаш да развиваш :question


Потребителски аватар
Pandemonium
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот Pandemonium » Чет 15 авг 2013 17:07


^samo pechka - Моторът е АФН, както съм описал в ЕДИТ-а на първия пост. Колата е била оригинално с AJM 116h.p., е момента е с AFN.
По развитието на темата - монтирана е нова помпа в резервоара - вече няма проблеми с нафтата.
Проблема с маслото в разширителния съд, слава богу, се оказа топлообменник - сменен е.
В момента има проблем с паленето - не подава ток към свещите, старите бяха изгоряли (и четирите). Когато се подгреят, пали без проблем. Но остави ли се да изстине, отново не пожелава. Попрочетох предни постове на колеги тук и в чужди форуми и ме навежда мисълта натам, че: Има датчик, от който еку-то взима температура на антифриза и подава сигнал към свещите, ако тя (температурата) е под 9/10 градуса. Ясно е, че в момента нямаме толкова ниски температури, но предполагам е възможно, дадения датчик да е забил/изгорял и да подава грешни данни към ЕКУ. Другите ми жокери са кабели и реле. Погледнах и темата на колегата - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=391368 , където прочетох също интересни варианти и теории.
Принципно, на различни места чета различно - свещите не подгряват, ако температурата е над 10 градуса/свещите подгряват винаги при запалване. Озадачен съм от двете крайности, както разбирате.
Засега толкова, като имам развитие, ще пиша пак. Надявам се, да е окончателно вече, че се вкарах в доста скъпо приключение с тази кола вече.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 авг 2013 19:27


Малей... е добре де ,що пък сега в заглавието е друг мотор ?! Ако може една снимка на въпросният двигател ,че.... :twisted
П.п. не бях прочел пояснението в първия пост , но отначало уж беше АФН , пък после стана ПД мотор , пък и самото заглавие в момента подсказва,че е :exclaim и един твой пост от втора страница
Pandemonium написа:Корекция - AJM... Ама съм си за бой. :beat_butt2


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 1.9 TDI AJM Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот batkotivalio » Чет 15 авг 2013 21:19


Колега на AJM двигателя свещите не подгряват при температура на антифриза по-висока от 9гр, въпреки че на таблото подгряването светва!


Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот goro21 » Нед 14 дек 2014 11:30


да ползвам темата на колегат аза да попитам:
имам мотор AGR (толедо) който не иска да запали при което предположихме че е от клапанчето на помпата(това което се намира над изхода на помпата на тръбите за дюзите- към него отива ено кабелче) след почукване там колата заплва но премига подгрева
след 10мин каране гасене и палене си огасва нормално.
След 2 дни колата запалва нормално гасим след 2-3 часа тръгваме да палим неще(въобще принзнаци на запалване няма) подадохме +12в от акумолатора на това клапанче(незнам какво точно се наритача - предполагам че то спира и пуска нафта) .
Колата запали но лампата пак мига и не спира а колата няма мощност(можеби влиза в авариен режим). преди да подадем ток дирекно от акумолатора замерихме дали отива ток до там и се оказа че отива.
Наблюдава се въздух през входящото гориво (но това е нормално знам) ,колата е с горивен филтър от голф 2 и някакво клапанче за обратната нафта



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 37 госта