Колеги отскоро карам на газ и не съм много в час,та въпроса ми е следния-1.колата е Г3 1,6 ABU ел.ловато
2.При потегляне много мудна имам чувството,че някои ме дърпа назад
3.Бавно набира
4.Сменил съм въздушния,впрочем на всяка смяна през 5000 трябва ли да се ходи на газ анализатор?
Градско 10/100 извън 8.5,9.0/100
А на бензин колата просто си е идеална от всякъде.Та значи ли това,че колата е скопена за по малък разход или там както се казва.Чувал съм че на колеги им вървят по хубаво на газ,та затова питам.Благодаря предварително.
mod edit: Sunny
Заглавието
Проблем с ускорението на газ
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може да е прекалено притворено "кранчето" на маркуча дето подава газ към двигателя и за това да е спъната. Може да пробваш да го поотвориш.
Само с газ-анализатор АГУ не може да се настрои добре. Принципа е "караш-спираш-бъзикваш леко-пак караш" и така докато ти хареса.
С газ-анализатор може празния ход да се нагласи добре, нищо повече. Най-добре е да се научиш сам да я настройваш, не е кой знае колко сложно, имаше много описания как. Иначе ставаш абонат на разни "майстори" дето "ръцете им растат от г..а".
Ако си направиш настройката при "средно замърсен филтър", после може да избегнеш донастройките при смяна.
Другия вариант е ламбда-контрол, с него настройките няма да зависят толкова от филтър или околна температура.
Само с газ-анализатор АГУ не може да се настрои добре. Принципа е "караш-спираш-бъзикваш леко-пак караш" и така докато ти хареса.


Ако си направиш настройката при "средно замърсен филтър", после може да избегнеш донастройките при смяна.
Другия вариант е ламбда-контрол, с него настройките няма да зависят толкова от филтър или околна температура.

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- davidbros
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега аз съм със същия мотор.
Моето градско е по-високо /11.2-11.8/, но извънградското ми е по-ниско /до 9.5 с много настъпване/ нормално около 7.5-8.5.
Най-вероятно ти е затегнато кранчето, от там колата е мудна и на градско ти е по-нисък разхода.
Как е на извънградско?
Както казват колегите настрой си я сам. Отвий половин оборот и сравни вървене, разход и т.н.т.
Друго което бих ти предложил е JetSpark. Има за и против него, аз лично съм доволен. Имам сериозна разлика в динамиката на ниски обороти, ефект като икономия нямам, но това си зависи и от карането.
С газ анализатор настройка на празен ход, след което донастройване в диапазаона 2-3 К обороти.
Моето градско е по-високо /11.2-11.8/, но извънградското ми е по-ниско /до 9.5 с много настъпване/ нормално около 7.5-8.5.
Най-вероятно ти е затегнато кранчето, от там колата е мудна и на градско ти е по-нисък разхода.
Как е на извънградско?
Както казват колегите настрой си я сам. Отвий половин оборот и сравни вървене, разход и т.н.т.
Друго което бих ти предложил е JetSpark. Има за и против него, аз лично съм доволен. Имам сериозна разлика в динамиката на ниски обороти, ефект като икономия нямам, но това си зависи и от карането.
С газ анализатор настройка на празен ход, след което донастройване в диапазаона 2-3 К обороти.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Друго което бих ти предложил е JetSpark. Има за и против него, аз лично съм доволен. Имам сериозна разлика в динамиката на ниски обороти, ефект като икономия нямам, но това си зависи и от карането.
Да колегата е прав но може да сложиш ТАП на А.Е.Б. *ДИС92* които е сьздаден специялно за АЛДИ иVW и работи прекрасно, повишава динамиката доста, а и разхода пада.
Да колегата е прав но може да сложиш ТАП на А.Е.Б. *ДИС92* които е сьздаден специялно за АЛДИ иVW и работи прекрасно, повишава динамиката доста, а и разхода пада.
Колега може да бъде и от свещите с обикновени свищи на газ работи по доре. Може също да е от испаарителя на него има от долната страна назъбен винт с шестограм които се отвива и сабралият се там черен боклук истича това се прави на 70 -80градуса при загасена кола и подобрява работето на колата малко ..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта