Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 авг 2013 14:47


Я виж пак центровката , че нещо мн ми се видя
viktoris написа:Май точно това се оказа ,помпата.....

Бутнах я докрай към двигатела

Нещо ми се струва ,че губи центровка :neutral вече откъде ще е ....ангр. колело кол.вал :question Да видиш как е и обтягането на каиша и самия ремък също за напуквания ,зъби и прочие...




Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН

Мнениеот viktoris » Нед 11 авг 2013 22:57


Ще трябва колега да я огледам много добре че пак ми го прави тоя номер а ще пътувам другата седмица и ще ме остави на пътя по държавите тоя катраник...
След едночасово каране одеве спрях за половин час и когато да паля....въртене яко пак.....
И аз се учудих че помпата е до край....не знам да върна ли един зъб на тая помпа и с ваг ком да я настроя после точно....Ще видя пак белезите на валовете ,но ги гледах ония ден и си бяха точно...

Тая оптяжната ролка на ангренажния ремък ,на къде се стяга...че на няколко пасата (аудита А4)съм сменял ремък и една на ляво стягана ,една на дясно...и не знам на къде е правилно


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН

Мнениеот V@lDo » Пон 12 авг 2013 18:51


Ако освободиш помпата от тръбичките за дюзите отзад, ще ти позволи да я мръднеш още към мотора без да презацепваш.
Най-лесно е като разхлабите помпата, палиш колата бутайки помпата към мотора и гледате ваг-кома и си я добутваш на желаната позиция, стягаш единия болт гасиш и стягаш останалите.


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН

Мнениеот viktoris » Пон 12 авг 2013 21:28


Имаш предвид че те ме спират ли...за това не се сетих....
Първо да видя как е на ваг ком...и си нося и гедорето да я оправя ако не е където трябва

Днес ми го направи 3 пъти тоя номер ...пали за момент и веднага гасне....и после трябва въртене яко....

Набутах маркучите в едно шише с нафта да покарам така един ден да видя как ще е ...но палих само 2 пъти от тогава

Гледах за умаслено с нафта по трасето и няма никъде....всичко е сухо ...тръбички помпа резервоар..

Утре ще си купя и нов филтър да сложа...

Но все си мисля че има проблем в помпата...ако не се оправи с филтър и центровка на помпата ще се опитам да си сменя помпата...имам една в мазето ...но я отварях да видя какво има вътре и дано съм я сглобил като хората.....

Не казахте на къде се затяга оптяжната ролка

Също така какво мислите за стартера....май бавно върти....прочетах в дизел форума че и той допринася с бавното си въртене...и разбития маховик...

Абе едно по едно ще оправям...


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН

Мнениеот viktoris » Вто 13 авг 2013 20:40


Качих я на ваг ком днес и на схемата като гледах помпата ,жълтата точка подскача около зелената черта ...дори малко над нея....и този тайминг е около 60,70 .....
Има едно нещо което ни учуди че процентите на авансаторния клапан много нещо се менят....от начало се въртяхо около 30%.....после паднаха на около 2,3,4 %,като подадах малко газ пак се качиха над 20....и т.н.....Това нормално ли е ....
Дали не е разбита шайбата на коляновия вал....и от там да мени центровка...
Иначе сложих нов горивен филтър продухах горивните пътища с компресор....
Сега уж пали но съм я палил 2,3 пъти от тогава......


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...

Мнениеот viktoris » Сря 14 авг 2013 21:52


Ами явно горивния филтър е бил най големия виновник....от както го смених вчера ,не ми се е случи да пали така трудно....днес поне 20 пъти съм я палил......


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...

Мнениеот pepi_iliev » Чет 15 авг 2013 12:37


Аз ти казах за него. Това е първото нещо, което се сменя, при проблеми с паленето, породени от нафтата. Дано да продължи да си пали нормално и да се окаже, че проблемът е бил във филтъра. :th_up


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...

Мнениеот viktoris » Чет 15 авг 2013 19:03


Ами аз нали сложих едно шише с нафта и боднах двата маркуча от помпата в него, както ти каза и така разбрах че е от филтъра....

Проблема е че бях сигурен че съм го сменял тоя филтър пролетта ,и за това си мислех че е от всичко друго не и от него.......но се оказа че не съм го сменял ,а само съм си мислел да го сменя...... :redface


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...

Мнениеот pepi_iliev » Пон 19 авг 2013 12:23


Аз така си смених горивния филтър с Бош за 30лв. с отстъпка. Изкара има няма 15 хил. км, като при него нямаше О-пръстенчета. Сега си взех един италиански за 13лв. с отстъпката, като заедно с него имаше и О-пръстенчетата за клапана за излишната нафта. Вече 2-3 хил. км. нямам проблеми. Е за това следващия път никакъв Бош. По-добре евтин филтър и да си го сменявам за 10 000км, отколкото скъп и да се запушва на 15 000 км. :wink



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта